Kortom deel je ervaringen op gebied van uitspattingen elders dan het alom oude plekkie die iedereen al wel kent: het bed. Of vertel ons je fantasieën aangaande sex op een bepaalde plek
P.
quote:Met al die takjes?
Op woensdag 24 juli 2002 11:07 schreef mallemeid het volgende:
en het lijkt me wel cool om t in t bos te doen
Hoewel ik ook echt niet vies ben van bed, bank en bureausex hoor
lekker confortabel enzo
hoewel in het losse zand van de duinen op een warme zomerdag ook wel aan te raden is.
heb bos lijkt idd met al die takjes niets... maar jah, moet alles een keer uit proberen; vooral de sechte dingen
In de zee is wel spannend, vooral als het op aan een druk strand is.
quote:op het strand lijkt het me nou echt niks, maar in het bos wel ja. 's Nachts met een picknickmand of whatsoever het bos ingaan, twee olielampjes neerzetten ... *zucht*
op t strand is erg aan te raden, en het lijkt me wel cool om t in t bos te doen
Heb het ook weleens op een balkon gedaan, in Spanje, 's nachts, en dan nagenietend naar de sterren kijken... *zwijmel* heerlijk zeg
quote:tip:
en het lijkt me wel cool om t in t bos te doen
kijk eerst of er mierennest in de buurt is
Park in de zomer rond 21.00u, dat er nog mensen i.d. buurt zijn
In het zwembad (in het water zelf)
In een youth-hostel (in een volle kamer)
Allen erg leuk!
quote:* dadutchdude lol .... zo herkenbaar!
Op woensdag 24 juli 2002 11:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een goed uitgeruste SM ruimte lijkt me ook wel wat, alles bij de hand zonder gekloot en ombouwen.
Eerlijk gezegd hou ik meestal van privacy, dus binnenshuis. Daarbij kan het wel leuk zijn om het ergens anders te doen dan in je eigen huis, bijv. als je ergens logeert of op een vakantieadres.
Verder heb ik 1 ervaring die voor mij ongebruikelijk maar wel heel gaaf was: sex in een gezamelijke slaapruimte, terwijl anderen om je heen net wakker worden, en je buurman met z'n nog slaperige ogen vol ongeloof ligt te kijken naar wat er daar in het bed naast hem nou gebeurt.
Verder heb ik nog wat leuke ideetjes; achterbank auto, museum, voor t raam (sorry buren ) etc. Hou wel van wat spanning
Langs een kanaal.
In een park op een bank.
enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |