Vorige keer beachmasters: Wilden we boeken op een bep. datum.. ging niet meer.. jammer, andere datum geboekt.. wat horen we enkele weken later, we moeten boeken op een andere datum omdat het anders niet ging en waarempel..dat was de datum die we in eerste instantie wilde hebben.. Daar rees al het vermoeden dat dit een overboeking was.. vanuit de directie (!) een brief laten komen (ik wilde zekerheid) waarin stond dat het zeker geen overboeking was.. komen we daar.. bingo.. worden we in een KROT (3 hoog, geen lift, 60 jaar oud, achteraf en al zeker 2 jaar niet meer gepoetst of bewoond) gestopt.. ("Ach jongens, het wordt gezellig met zn allen, straks de kroegetocht.. bla bla" ZEIKjong van Beachmasters) natuurlijk niet mee akkoord gegaan en na lang zeuren, zeiken, bellen en vloeken (8 uur verder) werden er een stel duitsters uit het appartement gegooid en konden wij in ons gereserveerde appartement. Waar hun zijn gebleven weet ik niet...
En wat is het DIT jaar??? PRECIES, we kregen gisteren te horen dat de contacten met de agent van ons geboekte appartement zijn verbroken en dat we worden herplaatst
Maar die sukkels vergeten even dat we een 6 pers. kamer hadden geboekt, en nu krijgen we een 4 pers. kamer
Reacties op internet vertellen het volgende over dit appartement:
Algemene indruk 5.0
Ligging 4.0
Bereikbaarheid 7.0
Service 4.0
Prijs/kwaliteit 3.0
No way, dan maar geen vakantie!
Mijn vraag nu: Hoe kunnen we onder deze hele boeking uit komen? Ik heb schoongenoeg van Beachmasters !! (er is een annuleringsverzekering gesloten)
Dankjewel voor t lezen!
maar dan krijg je waarschijnlijk geen geld terug.
tip: heb je de algemene voorwaarden al gelezen of neem contact op met de ANVR/SGR
suc6
En volgens mij is dit geen reden om van de annuleringsverzekering gebruik te maken. De enige manier om er onderuit te komen is om in gezamelijk overleg met die toko het contract te ontbinden.
Art. 11 lid 6 ANVR
Dat we hier nog een keer boeken is gewoon omdat er nergens anders plaats was in deze plaats (enige waar we nog niet zijn geweest aan de spaanse costa) voor 6 personen.
Reken er maar op dat ze gaan hangen
quote:BeachMasters houdt zich gewoon niet aan het contract, of dat met annuleringsverzekering te maken heeft weet ik niet, maar hier kun je wel onderuitkomen volgens mij.
Op donderdag 18 juli 2002 10:13 schreef Hitman het volgende:
Sorry hoor, maar waarom boek je na de problemen van vorige keer weer bij hun? Als je niet wil leren, moet je misschien toch maar gewoon in dat krot gaan zitten.En volgens mij is dit geen reden om van de annuleringsverzekering gebruik te maken. De enige manier om er onderuit te komen is om in gezamelijk overleg met die toko het contract te ontbinden.
De zin "Als je niet wil leren, moet je misschien toch maar gewoon in dat krot gaan zitten." slaat helemaal nergens op. Je mag van een dergelijke organisatie verwachten dat ze zo'n reis goed kunnen verzorgen en dat ze zeker niet weer een domme fout maken. Het is zeker niet de schuld van Smirnoff_ice dat het wederom verkeerd gaat. Het geeft trouwens wel te denken over Beachmasters, wat een achterlijke organisatie!
quote:Of dat nergens op slaat betwijfel ik ten zeerste. Als ik namelijk bij een autodealer een auto koop die kort daarop van ellende uit elkaar valt, dan koop ik daar gewoon niet meer. Als Smirnoff_ice vorige keer zoveel problemen met die Beachmasters heeft gehad, dan vind ik het gewoon niet handig (zachtjes uitgedrukt) om dan weer via hun de vakantie te regelen en vervolgens dezelfde soort problemen met ze te krijgen. Dat heeft dus niets te maken met "van een dergelijke organisatie kan je verwachten dat ze zo'n reis goed kunnen verzorgen".
Op vrijdag 19 juli 2002 18:03 schreef Sjappie het volgende:[..]
De zin "Als je niet wil leren, moet je misschien toch maar gewoon in dat krot gaan zitten." slaat helemaal nergens op. Je mag van een dergelijke organisatie verwachten dat ze zo'n reis goed kunnen verzorgen en dat ze zeker niet weer een domme fout maken. Het is zeker niet de schuld van Smirnoff_ice dat het wederom verkeerd gaat. Het geeft trouwens wel te denken over Beachmasters, wat een achterlijke organisatie!
quote:Gedeeltelijk heb je natuurlijk gelijk, maar je vergeet dat er nog veel meer mensen mee zijn gegaan waar het wel goed verlopen is.. moeilijk gevalletje hoor..
Op zaterdag 20 juli 2002 11:25 schreef Hitman het volgende:[..]
Of dat nergens op slaat betwijfel ik ten zeerste. Als ik namelijk bij een autodealer een auto koop die kort daarop van ellende uit elkaar valt, dan koop ik daar gewoon niet meer. Als Smirnoff_ice vorige keer zoveel problemen met die Beachmasters heeft gehad, dan vind ik het gewoon niet handig (zachtjes uitgedrukt) om dan weer via hun de vakantie te regelen en vervolgens dezelfde soort problemen met ze te krijgen. Dat heeft dus niets te maken met "van een dergelijke organisatie kan je verwachten dat ze zo'n reis goed kunnen verzorgen".
Kijk nog maar eens naar de 1e zin die die geschreven heeft, dat zegt genoeg.
Kijk effe op http://www.d-reizen.nl staan er genoeg!
[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 20-07-2002 17:58]
quote:Als ik een Porsche koop en krijg een Fiat dan zou ik daar ook geen genoegen meenemen, iig houd Beachmasters zich niet aan het contract wat jullie hebben afgesloten en zouden ze een gelijkwaardige locatie moeten aanbieden.
Op zaterdag 20 juli 2002 11:25 schreef Hitman het volgende:[..]
Of dat nergens op slaat betwijfel ik ten zeerste. Als ik namelijk bij een autodealer een auto koop die kort daarop van ellende uit elkaar valt, dan koop ik daar gewoon niet meer.
quote:Nee, maar de vraag is een beetje of je de volgende keer weer bij dezelfde dealer een Porsche zou kopen.
Op zaterdag 20 juli 2002 18:04 schreef -roys- het volgende:[..]
Als ik een Porsche koop en krijg een Fiat dan zou ik daar ook geen genoegen meenemen, iig houd Beachmasters zich niet aan het contract wat jullie hebben afgesloten en zouden ze een gelijkwaardige locatie moeten aanbieden.
Dentist
het gaat niet om het kopen van een auto, graag ervaringen en raad tav reizen etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |