Anyways: die track van Brain die is dus echt
quote:Ik had op een gegeven moment ook het idee dat ik naar Eminem zat te luisteren
Op vrijdag 23 januari 2004 20:08 schreef Fronsertje het volgende:
zo 8 minuten diss op Extince, zat goed inmekaar maar een beetje lang voor iemand die zich nix van X zou aantrekken, in de laatste rhym jat hij Eminem's flow van "the way i am", beetje dom daar kan X mooi op replyen (als hij dat nog aandurft na deze spraakwaterval) en dat laatste stukkie is briljant
quote:ik denk dat mensen nu eerder het album van extince laten liggen, aangezien brain geen nieuw album heeft liggen in de winkel heeft dit dus niets met betere verkoop te maken
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef DJ_Fritz het volgende:
Vraag me toch ergens af of dit niet onderling is afgesproken... Om beter te verkopen... of zeg ik nou iets doms?Anyways: die track van Brain die is dus echt
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:08 schreef Fronsertje het volgende::
zo 8 minuten diss op Extince, zat goed inmekaar maar een beetje lang voor iemand die zich nix van X zou aantrekken, in de laatste rhym jat hij Eminem's flow van "the way i am", beetje dom daar kan X mooi op replyen (als hij dat nog aandurft na deze spraakwaterval) en dat laatste stukkie is briljant
quote:het is gewoon een flow...knap gedaan en lijkt me niet gepast om meteen maar weer met het vingertje te wijzen, 8 minuten is denk ik een statement...het dubbele van die 4 minuten durende track "Doorgaan"
Op zaterdag 24 januari 2004 13:03 schreef Ez3 het volgende:
Ik had op een gegeven moment ook het idee dat ik naar Eminem zat te luisteren
quote:Of hij heeft gewoon moeite om alles te kunnen verwoorden in 4 minuten... dat kan ook nog...
Op zaterdag 24 januari 2004 13:40 schreef noplayer het volgende:
het is gewoon een flow...knap gedaan en lijkt me niet gepast om meteen maar weer met het vingertje te wijzen, 8 minuten is denk ik een statement...het dubbele van die 4 minuten durende track "Doorgaan"
quote:In de media komen, verkoopt ook.... Maakt niet uit of dat positief of negatief is
Op zaterdag 24 januari 2004 13:38 schreef noplayer het volgende:[..]
ik denk dat mensen nu eerder het album van extince laten liggen, aangezien brain geen nieuw album heeft liggen in de winkel heeft dit dus niets met betere verkoop te maken
quote:heeft die grappenmaker van de Power Unlimited nu ook een videoclip?
Op zaterdag 24 januari 2004 13:49 schreef Twizla het volgende:
Hij komt voor in die nieuwe clip van Skate the Great
op het album Vitamine E vond ik hem niet echt iets vernieuwends brengen, leuke diss tegen Def P...
"Maar dat foutje met die ponk hij blijft maar dissen. Hoe heet hij ook alweer, hij ziet eruit om op te pissen."
hij kan zich beter 100% inzetten voor de PU, Gamekings en chickies regelen dan ook komen rappen in een scene die steeds volwassener begint te worden en geen plek meer heeft voor "Net-Niet-Emcees".
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 24-01-2004 14:18]
quote:ja en ik vind er niks aan!
Op zaterdag 24 januari 2004 14:11 schreef noplayer het volgende:[..]
heeft die grappenmaker van de Power Unlimited nu ook een videoclip?
op het album Vitamine E vond ik hem niet echt iets vernieuwends brengen, leuke diss tegen Def P...
"Maar dat foutje met die ponk hij blijft maar dissen. Hoe heet hij ook alweer, hij ziet eruit om op te pissen."hij kan zich beter 100% inzetten voor de PU, Gamekings en chickies regelen dan ook komen rappen in een scene die steeds volwassener begint te worden en geen plek meer heeft voor "Net-Niet-Emcees".
quote:Dat gaat toch geen hit worden..
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Skate kon gewoon niet achterblijven. Extince en Deams hebben al het nodige uitgebracht. Het nummer stelt opzich vrij weinig voor, maar Extince gunt Skate gewoon een kleine hit, als dank voor een lang durende vriendschap.
quote:hangt van je defenitie van het woord hit af. Top 10 zal het niet worden, maar hij krijgt airplay en daarom schnabbels. De eerste boekingen komen al binnen en die leveren toch weer een leuk zakcentje op
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef westrtp het volgende:Dat gaat toch geen hit worden..
quote:hehe lees je die smsjes nooit bij TMF als skate zn clip voorbij komt? Oeh lovend, dit wordt een hit!
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef westrtp het volgende:[..]
Dat gaat toch geen hit worden..
quote:nee die smsjes lees ik nooit..en ik zag hem toevallig een keer voorbij komen.Ik heb het niet echt op tmf.Met die Jeroen Post " als je geen tmf-id heb dan hoor je er niet bij "
Op zaterdag 24 januari 2004 15:40 schreef Ez3 het volgende:[..]
hehe lees je die smsjes nooit bij TMF als skate zn clip voorbij komt? Oeh lovend, dit wordt een hit!
Foto van Extince, Brainpower, de Bijlmer en een onheilspellende lucht in elkaar ge-photoshopt...............
quote:goeie!!
Op zaterdag 24 januari 2004 16:03 schreef noplayer het volgende:
Brainpower VS ExtinceFoto van Extince, Brainpower, de Bijlmer en een onheilspellende lucht in elkaar ge-photoshopt...............
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:03 schreef noplayer het volgende:
Brainpower VS ExtinceFoto van Extince, Brainpower, de Bijlmer en een onheilspellende lucht in elkaar ge-photoshopt...............
De Nederlandse versie van de East/West Coast war is geboren. Breda Vs. Amsterdam
quote:Tony, misschien dat jij dit nog weet: hoe heet die track van Deams in die limo? Met die halfnaakte chicks op de achterbank? Beste X-rated videoclip als ik me herinner?
Op zaterdag 24 januari 2004 14:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Skate kon gewoon niet achterblijven. Extince en Deams hebben al het nodige uitgebracht.
quote:je maakt het nu wel heel spannend
Op zaterdag 24 januari 2004 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De Nederlandse versie van de East/West Coast war is geboren. Breda Vs. Amsterdam
quote:Mad Game, heerlijke track met obscure beats
Op zaterdag 24 januari 2004 16:07 schreef MaartenHG het volgende:Tony, misschien dat jij dit nog weet: hoe heet die track van Deams in die limo? Met die halfnaakte chicks op de achterbank? Beste X-rated videoclip als ik me herinner?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mad Game, heerlijke track met obscure beats
quote:North/South war dan meer. Doe mij maar Breedje Da. Ik geloof er wel in dat de Exter dit niet op zich laat zitten.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
quote:1 keer was niet genoeg
Op zondag 25 januari 2004 19:30 schreef Lieeu het volgende:
AHUM! Nounuonou vette distrack van brainpower hoor...1 minuut intro, 2 minuten refrein en 2 outro...en 3 minuten diss waarin hij aangeeft een kiddie cash-in mediahoer te zijn ('we konden samen cash maken', 'de kinderen van tegenwoordig weten niet wie die extibnce is maar weten zeker wat brainiac shit is')
OF het is Antwerpen vs. Oosterhout dan want daar zijn ze respectievelijk geboren.. of gewoon AMSTERDAM battle want ze reppen allebei Amsterdam toch
Maar Extince is gewoon de man, heb m live gezien pas in mijn woonplaats, DE woordkunstenaar, een sfeertje van heb ik jouw daar....
De "Flow" die Extince heeft op zijn nieuwe album, plus de woordgrappen, daar kan Brainpower nog niet aan tippen in duizend jaar...
Dus PJC Kops is de Bomb Diggi
Ik hou toch wel zwaar van osdorp posse muziek. Wil wel ff bij vermelden dat die extince het zeker niet slecht doet. Ik ben alleen van het wat hardere werk (ik weet niet of er ooit iemand naar een O.P optreden is geweest dat is echt vette shit). Ik denk dat die dis van de O.P. een beetje zwaar opgeblazen is en zo niet bedoelt.
Verder wil ik ff zeggen dat ik die brainpower niet kan zien. Het mag toch wel duidelijk zijn dat die knakker nep is. Die vent is zichzelf toch niet man. Met z'n dope en weet ik veel wat allemaal. Wannabee amerikaan.
Extince zijn teksten gaan veelste diep voor die brainpower.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 12:45 schreef Rolex het volgende:Extince zijn teksten gaan veelste diep voor die brainpower.
Je kan een hoop beweren, maar texten van Extince die diepgang hebben is wel erg extreem. Hij flowt aardig over een track met zo af en toe zeer aardige woordgrappen, maar diepgang hebben ze totaal niet.
Volgens mij is alleen Jonge Ouders een track met wat textuele diepgang, de rest zijn meer feest of chill nummers
"Je Weet Toch?"
extince
(sorry voor de 2e maal)
Extince maakte me te enthousiast!
[Dit bericht is gewijzigd door Rolex op 26-01-2004 13:42]
quote:als het goed is volgt een interview hierna...
Op maandag 26 januari 2004 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
ken je die plaat? ik had m nog niet gehoord nl.
quote:en? was er een interview?
Op maandag 26 januari 2004 13:43 schreef Rolex het volgende:[..]
als het goed is volgt een interview hierna...
quote:welke track?
Op maandag 26 januari 2004 13:40 schreef Rolex het volgende:
3FM NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:nog niks, zal hopelijk dadelijk wel komen.
Op maandag 26 januari 2004 14:03 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
en? was er een interview?
quote:Ik hoop het, benieuwd wat hij te zeggen over dat nummer van brain
Op maandag 26 januari 2004 14:06 schreef Rolex het volgende:[..]
nog niks, zal hopelijk dadelijk wel komen.
quote:"jeweettoch, da's nie lauw hey"
Op maandag 26 januari 2004 14:07 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ik hoop het, benieuwd wat hij te zeggen over dat nummer van brain
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
"jeweettoch, da's nie lauw hey"
*wacht af tot extince brain genadeloos afmaakt, en met persoonlijke shit gaat smijten*
(om even op de vraag van TS terug te komen en als ik de volkskrant van afgelopen donderdag mag geloven)
Maar jongens dat gediss hier
Slaat het bij onze nederhopper al zogoed als negens op, wat ik zo in dit topic gelezen heb is echt te treurig (welles/nietus en 'mijn' rappertje is de beste) voor woorden
quote:Voorprogramma
Op maandag 26 januari 2004 14:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
welke track?
vanavond is Extince blijkbaar bij Vara Laat, ff kijken
quote:Is dat Hoge Bomen, Lage Landen een reactie op Brainpower?
Op maandag 26 januari 2004 16:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ohja en elke dag bij stenders vroeg, media offensiefje dushttp://stendersvroeg.vara.nl/vara/flex/indexflash.jsp
quote:nee een album track
Op maandag 26 januari 2004 16:56 schreef kastanova het volgende:[..]
Is dat Hoge Bomen, Lage Landen een reactie op Brainpower?
Ik moet zeggen dat ik het allebei niet echt sterke nummers vind. Een beetje inkopperige disses. Al is het zo wel dat 8+ minuten inderdaad erg lang is.
Ik snap sowieso niet waarom extince met dat nummer kwam op 2e jeugd. Waarom zou je brainpower dissen? De enige reden die ik kan bedenken is het feit dat brainpower zichzelf prostitueert, afstapt van hiphop en pop maakt. Maar dan nog, dan zou het sterker zijn de shit te laten zoals hij is. Feit is dat Extince en Brainpower een heel ander publiek zoeken.
quote:Ik geloof dat Ghostbusters de 23e op de site stond en op de 14e kon je voor het eerst wat tracks horen op de VPRO site, dus binnen 9 dagen was het nummer klaar en afgemixt, Extince heeft nog geen antwoord laten horen
Op maandag 26 januari 2004 18:09 schreef Maruku het volgende:
Hoe lang heeft er eigenlijk gezeten tussen de beide reacties van eerst brainpower en daarna extince?
quote:ah vind ik niet, ik vind die star wars sample wel relaxed eigenlijk
Op maandag 26 januari 2004 18:48 schreef dunniecash het volgende:
Die "Ghostbusters" is trouwens geen track die je vaak draait, althans - ik niet (Ik heb em nog maar twee keer geluisterd.). Acht minuten is toch wat te lang.. "Doorgaan" is wel een track die je relaxed effe kan opzetten.
quote:Ga er maar van uit dat Brain al veel eerder die track heeft gehoord. Zulke CD's worden onderling gewisseld. Radiostations, platenmaatschappijen etc...
Op maandag 26 januari 2004 18:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik geloof dat Ghostbusters de 23e op de site stond en op de 14e kon je voor het eerst wat tracks horen op de VPRO site, dus binnen 9 dagen was het nummer klaar en afgemixt, Extince heeft nog geen antwoord laten horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |