Ik las dat jullie allebei schreven over Dr. Timmenga.
Ik had in oktober 2001 een afspraak met mn huisarts gemaakt. Ik had cup 80G en had zon last van mn rug en was het gewoon zat. Mijn huisarts begreep me helemaal en has mij doorverwezen naar dokter Timmenga in Delft. (Achteraf kon ik ook een afspraak in Voorburg of Naaldwijk met hem maken maar dat wist ik toen nog niet).
Heb toen meteen het ziekenhuis gebeld en kon pas op 1 februarie van dit jaar op 1e consult komen. Lang wachten ja..
Op 1 februari ernaartoe gegaan, het aan hem uitgelegd..moest me natuurlijk uitkleden zodat hij kon bedoordelen of het nodig was en hij stemde toe. Mits ik ook 10 kilo af zou vallen. Geen probleem dacht ik, want dat wilde ik toch al een tijdje. (Ben inmiddels bijna 15 kilo afgevallen! )
Op 23 mei had ik mn 2e consult en hij was tevreden met mijn gewichtsverlies en vertelde me dat hij gelijk een aanvraag ging indienen bij mn verzekering (DSW) voor goedkeuring.
Gisteren kreeg ik dan eindelijk een brieg van DSW met het verlossende zinnetje dat ze mijn operatie door Dr. Timmenga goedkeuren. (Had ook niet anders verwacht met deze cupmaat, maar je weet nooit he).
Nu vraag ik me alleen af, wordt ik nu gebeld door een assisent van Timmenga zelf, of moet ik ze bellen? Krijgt hij zo'n zelfde brief van DSW met de goedkeuring?
Ik vraag me ook af hoe lang nu de wachtlijst is...
Ik weet dat hij in Delft opereert, maar hij werkt ook in het Voorburgse ziekenhuis. In delft is de gemiddelde wachttijd 30 weken en in Voorburg 12... die laatste zou dus mijn voorkeur hebben. Hoop dat hij daar ook opereert!
Hoe lang moest jij wachten Vicky? En kon je een beetje zelf de cupmaat 'kiezen' die je wilde hebben?
En DuchessX, Dr. Timmenga is een hele aardige man, misschien een beetje kort van gesprek maar heel vriendelijk en 'understandig' zeg maar.
Edit.. Ik bedoelde eigenlijk Liejannuh ... las verder dat DuchessX het over een andere arts had?
Foutje..
Blij dat ik eindelijk nog meer mensen gevonden heb die met Dr Timmenga te maken heb of hebben gehad... had de hele tijd het idee dat ik de enige was..
Laat je ons hier weten hoe jouw ervaringen zijn?
Succes hoor meis!!
Sorry, had je berichtje niet gezien. Mail me anders even, dan zal ik je terugmailen.
Groetjes Vicky
Kortom, hier komt een slotje en daar komt een linkje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |