abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2002 @ 13:28:05 #76
13973 ranja
image means nothing
pi_4928458
quote:
Op maandag 08 juli 2002 10:48 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Hehe.

Hey, hoe zit het trouwens met het winkelen? Zijn hier mensen die nog interessante juweeltjes gekocht hebben enzo?

Een echobelly t-shirt Ok het heeft weinig niks met metal te maken maar hij lag er wel...
  maandag 8 juli 2002 @ 13:42:19 #77
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_4928631
ik heb gekocht:
  • fear factory shirt ( digimortal )
  • Slayer shirt ( God hates us all )
  • Graspop Metal Event Shirt
  • Deicide shirt
  • ik vond de metal market best tegenvallen, kwa cd's hadden ze wel veel, maar shirt's en accesoires vond ik toch wat minder.

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
    <a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
      maandag 8 juli 2002 @ 14:00:27 #78
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_4928852
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 13:42 schreef metallicattim het volgende:
    ik heb gekocht:
  • fear factory shirt ( digimortal )
  • Slayer shirt ( God hates us all )
  • Graspop Metal Event Shirt
  • Deicide shirt
  • ik vond de metal market best tegenvallen, kwa cd's hadden ze wel veel, maar shirt's en accesoires vond ik toch wat minder.

Idd. Vooral het assortiment spikes vond ik te weinig. Maar ach.
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      maandag 8 juli 2002 @ 14:12:02 #79
    17548 Dr.Death
    Your Doctor has arrived..
    pi_4928988
    Damn, ik ben helemaal blauw en gekneusd van de pits bij D.R.I. en Slapshot! Maar dat was het waard!
    iemand anders die bands nog gezien?

Ik was zaterdag alleen wat laat, omdat onderweg naar Graspop de versnellingsbak van een vd twee auto's het plotseling het niet meer deed --> kwam pas bij laatste nummers van Deviate binnen.

Slayer vond ik een beetje tegenvallen..voor Slayer begrippen dan (blijft dus goed)

I'll try being nicer if you'll try being smarter.
    stupid people shouldn't breed
      maandag 8 juli 2002 @ 17:11:52 #80
    26741 Baronekke
    Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
    pi_4930884
    Hebben jullie mijs0r ook nog gezien? Ik denk dat ik wel opviel..

Witte corpsepaint, afgemaakt met wat lieve zwarte lipjes en mooie donkere ogen. Oja, de roetzwarte wenkbrauwen waren van mezelf

Ik zal z.s.m. wel een fototje dumpen.

p.s. Mocht je iemand met corpsepaint gezien hebben (naast natuurlijk een aantal van de optredens) dan heb je dikke kans dat ik dat was. Navraag bij organisatie leverde het volgende antwoord op: corpsepaint? we hebben maar 4 mensen gezien met een corpsepaint.... dus

Knuffelkikk0r
    pi_4930985
    Corpsepaint is gay!!!!!!

ik heb trouwens een leuk graspop girlie shirtje waar ik toch over een week ben uitgegroeid, wat een kleine maatjes!

maandag 8 juli 2002 @ 17:23:55 #82
    26741 Baronekke
    Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
    pi_4930989
    wtf.. gay?
    roflmao

tx for the input .. hahaha
    hope you had a good time there.. Ik had het iig wel naar mijn zin.

Knuffelkikk0r
      maandag 8 juli 2002 @ 17:34:00 #83
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_4931093
    Het was ontzettend gaaf!

Vrijdag begonnen met een heel tof optreden van Rage, had nog niets van ze gehoord, maar ze klonken erg goed. Leuke powermetalband.

Daarna Doro. Ze klonk goed, zag er nog steeds letterlijk uit als een metalgodin, alleen stond het geluid wat te hard, waardoor ik best wel last van m'n oren kreeg helemaal voorin.

Gelijk door naar In extremo, wat echt een geweldige show was, ze speelden dacht ik bijna alleen nummers van hun laatste album waaronder "Wind" en natuurlijk "Vollmond" Heel erg interessant om te zien met originele Middeleeuwse instrumenten en stoere mannen in kilten. Een van de musici ging nog op z'n handen staan en ze hadden ook wat pyrotechnics.

Moonspell overgeslagen en later een aantal nummers van Less Than Jake gekeken van buitenaf. Best wel leuke nummers, maar een beetje standaard en niet echt origineel, het was ook meer punk dan metal.

Daarna een stuk van Kreator bekeken. Ze begonnen sterk met Violent Revolution, maar ik vond het al gauw saai worden. De nummers die na Violent Revolution kwamen, leken veel op elkaar.

After Forever viel me ook tegen, ben na een paar nummers weggegaan.

Anathema en Agnostic Front overgeslagen om helemaal uitgerust te zijn voor Saxon! Saxon was geweldig en samen met In Extremo 1 van de hoogtepunten van vrijdag. De Eagle Show met een grote metalen adelaar gevuld met lampen die over het podium bewoog. Ook hier helemaal vooraan, met een geweldig zicht op de hele band. Met nummers als Wheels of Steel, Strong Arm of The Law Denim & Leather, Killing Ground, Princess of The Night en natuurlijk Crusader was het een geweldige afsluiter van de avond!

De volgende dag eigenlijk alleen maar rond het mainstage gehangen, maar wel af en toe een nummer van een van de bands in een tent opgevangen waar DRI vrij aadig van klnk.

De eerste band op het main stage die ik gezien heb, was Edguy. Ze speelden goed, maar het was niet echt spectaculair en ik vond ook niet dat ze hun beste nummers speelden, maar Tobias Sammet klinkt erg goed in het echt.

De volgende band voor mij was Halford! Hier keek ik echt al weken naar uit om deze in het echt te gaan zien, alleen kampte hij op een gegeven moment met technische problemen. De gitaars werkten niet meer of zo en toen trokken ze de plug er nog op tijd uit ook, net tijdens Electric Eye.
    Ontzettend zonde, maar de nummers die hij wel gezongen heeft, waren heel tof. Hij speelde Painkiller, Betrayal, Exciter, Resurrection, Made in Hell, Golgottha, Cyberworld en The Hellion/Electric Eye. Hopelijk komt hij nog een keertje in de buurt, want wat hij speelde was geweldig!

3 kwartier later gaf Bruce Dickinson een geweldig optreden waar de energie vanaf vloog met een Bruce die overal op en neer stond te springen. Hij was goed bij stem en het was echt een toffe gebeurtenis met nog eens 3 Maiden-nummers: Revelations, Bring Your Daughter... to The Slaughter en Powerslave.

Daarna nog een paar nummers Machine Head gezien, maar die vond ik niet echt geweldig.

Afsluiters voor mij waren Dream Theater en Slayer. Dream Theater was leuk om te zien en horen, met een gigantisch drumstel, maar vond het niet echt een festivalband. Slayer was ik niet echt van gecharmeerd, ze speelden veel nummers die hetzelfde klonken en vooral hard. Verder stonden ze zo'n beetje de hele tijd stil, maar de lichtshow was op zich wel cool.

maandag 8 juli 2002 @ 17:37:43 #84
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_4931138
    quote:
    Op zondag 07 juli 2002 21:01 schreef metallicattim het volgende:
    mjah eik boeit het me niet, die hoge stem begon me de strot uit te hangen, en ik kende toch geen enkel nummer van ze, dus eik nie zo erg dat ze um moesten peren
    Blabla. Ik vond het wel ontzettend rot. Samen met Bruce was hij voor mij de act van zaterdag en nu nog steeds niet gehoord hoe Metalgods of Breaking The Law live klinkt.
      maandag 8 juli 2002 @ 17:42:28 #85
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_4931169
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
    Hey, hoe zit het trouwens met het winkelen? Zijn hier mensen die nog interessante juweeltjes gekocht hebben enzo?
    Tourshirt van Halford. Shirt van Graspop 2002, Denim & Leather-shirt van Saxon. Patches van Blind Guardian, Iron Maiden, Judas Priest, KISS, Wolfsbane, Samson, Saxon en AC/DC. Digipack van Manowar - Warriors of The World, Grave Digger - The Grave Digger ltd., Halford - Crucible ltd., een supergave popup promo-iets van Judas Priest's Bullet Train, Blind Guardian - Tokyo Tales, KISS - Psycho Circus, posterflag van Iron Maiden The X-Factor, In Extremo het laatste album, W.A.S.P - Best of The Best vol. 1 en Rammstein - Sehnsucht ltd.

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-07-2002 17:53]

pi_4931172
    * hunky ook geweest is...
    pi_4931684
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 17:23 schreef Baronekke het volgende:
    wtf.. gay?
    roflmao
    Jij was toch niet die met dat gekleurde punkkapsel....?
    pi_4932070
    Niet veel foto's gemaakt, waarvan er nog minder gelukt zijn.

Ze moesten dat publiek verbieden bij concerten, staat alleen maar in de weg .

In Extremo:

Dream Theater:

nogmaals Dream Theater

En natuurlijk, het multiculturele aspect mag niet ontbreken. Knielend op een matje, handjes eerbiedig bij elkaar, gezicht naar het oosten ( ) werd de Fok!kaars aanbeden .

Overigens heb ik mij uitstekend vermaakt, In Extremo schopte serieus kont, Slayer is gewoon een baggerband en het geluid op het hoofdpodium was over het algemeen zwaar kut.

Saxon is overigens nog steeds in staat om die broekie bands als Machine Head ( ) richting de maan te schoppen. Dickinson weet ook nog steeds een prima show neer te zetten. Dream Theater vond ik iets tegenvallen, ik vond ze nogal ongeinspireerd spelen.

En de bands in de hardcore-tent waren vrijwel allemaal prima te pruimen, aldus de hardcore-liefhebster die ik bij me had .

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 08-07-2002 19:30]

Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 juli 2002 @ 19:08:38 #89
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_4932085
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

En de bands in de hardcore-tent waren vrijwel allemaal prima te pruimen, aldus de hardcore-liefhebster die ik bij me had .

ik vond het geluid bij Biohazard eigenlijk ook erg kut, maar dat kwam vast omdat ik vooraan bij de box stond. ben er nog doof van. Maar het was wel gaaf
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    pi_4932158
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:08 schreef Tokus het volgende:
    ik vond het geluid bij Biohazard eigenlijk ook erg kut, maar dat kwam vast omdat ik vooraan bij de box stond. ben er nog doof van. Maar het was wel gaaf
    Ik heb Biohazard van achterin de tent gehoord en dat klonk niet echt slecht eigenlijk. Overigens hadden ze in de tent ook veel last van rondzingen van de microfoon. Zeker tijdens de 1e paar nummers.

Je zou toch denken dat dat uur voor afbreken, opbouwen en korte souncheck genoeg zou moeten zijn .

maandag 8 juli 2002 @ 19:16:12 #91
    30927 metallicattim
    -=Hypocrisy=-
    pi_4932171
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 17:11 schreef Baronekke het volgende:
    Hebben jullie mijs0r ook nog gezien? Ik denk dat ik wel opviel..

Witte corpsepaint, afgemaakt met wat lieve zwarte lipjes en mooie donkere ogen. Oja, de roetzwarte wenkbrauwen waren van mezelf

Ik zal z.s.m. wel een fototje dumpen.

p.s. Mocht je iemand met corpsepaint gezien hebben (naast natuurlijk een aantal van de optredens) dan heb je dikke kans dat ik dat was. Navraag bij organisatie leverde het volgende antwoord op: corpsepaint? we hebben maar 4 mensen gezien met een corpsepaint.... dus

ik heb 1 gast gezien met corpsepaint, maybe dat jijdat wel was
    <a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
    <a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
      maandag 8 juli 2002 @ 19:24:16 #92
    30927 metallicattim
    -=Hypocrisy=-
    pi_4932256
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
    Slayer:

dat is dus nooit never nimmer slayer, dat is dream theater
    1. dat zie je aan de bandleden
    2. het publiek wat er 'dood' bijstaat en dat was dus niet bij slayer!
    3. geen versterkers! slayer had een hele muur van amps
    4. slayer had een achtergrond
    zo dat doet het wel
    pi_4932329
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:24 schreef metallicattim het volgende:

[..]

dat is dus nooit never nimmer slayer, dat is dream theater
    1. dat zie je aan de bandleden
    2. het publiek wat er 'dood' bijstaat en dat was dus niet bij slayer!
    3. geen versterkers! slayer had een hele muur van amps
    4. slayer had een achtergrond
    zo dat doet het wel

duh.. foto verwisseld.. klopt.
    Nu is alleen het volgende mysterie: Waar zijn die foto's van Slayer dan gebleven...

* Twilight zone muziekje opzet. *

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 08-07-2002 19:31]

maandag 8 juli 2002 @ 19:31:27 #94
    30927 metallicattim
    -=Hypocrisy=-
    pi_4932354
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

duh.. foto verwisseld.. klopt.

dan zet die slayer foto erop please, die wil ik wel eens zien, ik moet mijn foto's nog laten ontwikkelen en ik weet niet of die wel gelukt zijn met al die lichten en kerry die de hele tijd in het donker stond en jeff die de hele tijd aan de andere kant van het podium stond. thx alvast
    pi_4932389
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:31 schreef metallicattim het volgende:

[..]

dan zet die slayer foto erop please, die wil ik wel eens zien, ik moet mijn foto's nog laten ontwikkelen en ik weet niet of die wel gelukt zijn met al die lichten en kerry die de hele tijd in het donker stond en jeff die de hele tijd aan de andere kant van het podium stond. thx alvast

Tsja.. Volgens mij heeft m'n camera die opgegeten.. Ik had de laatste foto's bij Slayer gemaakt. Die laatste foto had ik dan ook eigenlijk blind hier neergekwakt als foto van slayer. Bah.
    pi_4932432
    De afsluiter voor mij van de vrijdag wasgewoon saxon.
    En op de zaterdag: Dream Theater en in Marquee 2: Biohazard.
    Slayer vond ik niet zo fantastisch. Vond ook dat biohazard een leukere afsluiter was, die maakt er een feestje van met leden van Subzero en Machine Head en nog een band waarvan ik de naam niet meer wist.

Als eerste band die ik gehoord had (omdat ik in de rij stond om muntjes te halen) was manic movement, klonk wel aardig. Daarna heb ik Rage gezien, alleen toen ik hun ontro hoorde vond ik het een goeie band( )
    Nog na genietent van Rage stond ik bij DORO. Die band vond ik niet echt goed, ben dan ook weggelopen om een biertje te halen.
    Ben meteen doorgelopen naar In Extremo en daar op ze gewacht. Deze band vond ik goed klinken, het begon ook meteen goed door er wat vuurwerk door de show heen. Wat ik van Kreator en AF vond zie Seborik zijn post.
    En toen Saxon. Ik had nog helemaal niets gehoord van ze.
    Ze speelde lekkere oude nummers. De zanger vond ik wel leuk met het publiek omgaan. Ik heb me daar dus aardig vermaakt.

Dan weer terug naar de tent, waar ik LF tegen kwam en dus door haar een beker bier over me heen kreeg die voor WF bedoeld was...
    In de ochtend eerst een koffiekoek gehaald en een kopje koffie.
    Op naar de eerste band van de dag: Edguy.
    Wel een goeie band, maar wel jammer dat de gitaren te zacht stonden bij de eerste nummers. Daarna Tristania, ben na een paar nummers weggelopen. Zo goed vond ik ze nou ook weer niet.

Daarna Halford, had nog nooit van ze gehoord. Ik vond het heel goed klinken, alleen erg jammer van het mankement. Hopelijk komen ze nog in de buurt.
    Bruce Dickinson was gewoon TOP. Ook erg actief.
    Machine Head alleen maar even gehoord, zag ze later nog terug bij Biohazard.
    Dream Theater begon dus eerst met het onthullen van een gigantisch drumstel. Dus dat begon goed. Ook zonder al te veel zang (bijna geen zang) KLonk het nog heel goed. Paar minuten voor het einde snel naar Biohazard gegaan om een plaats bijna vooraan te krijgen. De cirkelpit (wat voor mij nieuw was) was wel cool. Ze speelde goed, alleen jammer dat het drumstel vaag klonk in verhouding met de andere instumenten.
    Nog een tijdje bij slayer staan kijken. Wat wel grappig was dat er achter mij een groepje mensen op zo'n gammel houten bankje te stonden te headbangen en toen het banje door midden brak, dus ze lagen opeens op een stapel

Gelukkig sliep ik dit keer eerder dan vrijdag nacht. Het was voor mij een geslaagd weekend.

heb op de markt een paar patches gekocht. Slayer, Megadeth, Iron maiden en Motorhead

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
      maandag 8 juli 2002 @ 19:47:39 #97
    30927 metallicattim
    -=Hypocrisy=-
    pi_4932581
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Tsja.. Volgens mij heeft m'n camera die opgegeten.. Ik had de laatste foto's bij Slayer gemaakt. Die laatste foto had ik dan ook eigenlijk blind hier neergekwakt als foto van slayer. Bah.

shitz, dan moet ik maar wachten en hopen dat die van mij wel goed gelukt zijn, ik heb bina compleet rolletje van 36 bij slayer vol gemaakt
      maandag 8 juli 2002 @ 19:52:50 #98
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_4932675
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:47 schreef metallicattim het volgende:

[..]

shitz, dan moet ik maar wachten en hopen dat die van mij wel goed gelukt zijn, ik heb bina compleet rolletje van 36 bij slayer vol gemaakt

36x dezelfde foto?

Erg veel bewogen ze niet.

maandag 8 juli 2002 @ 19:53:53 #99
    30927 metallicattim
    -=Hypocrisy=-
    pi_4932686
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:52 schreef Seborik het volgende:

[..]

36x dezelfde foto?

Erg veel bewogen ze niet.

de lampen stonden anders
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 juli 2002 @ 19:59:04 #100
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_4932765
    quote:
    Op maandag 08 juli 2002 19:37 schreef Mr. Orange het volgende:
    De afsluiter voor mij van de vrijdag wasgewoon saxon.
    En op de zaterdag: Dream Theater en in Marquee 2: Biohazard.
    Slayer vond ik niet zo fantastisch. Vond ook dat biohazard een leukere afsluiter was, die maakt er een feestje van met leden van Subzero en Machine Head en nog een band waarvan ik de naam niet meer wist.
    Backfire.
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')