Wat is de bedoeling?
Een vakantiefoto, waar dan ook vandaan, met iets wat te maken heeft met Fok!
Denk daarbij aan woord en gebaar, dus afbeeldingen, iets wat je zelf hebt gemaakt, plaatsnamen met fok er in.
Wees creatief, doe eens gek en zet ze daarna in dit topic.
Allemaal wel leuk en aardig, maar voor niks gaat alleen de zon op...
Ik heb al eerder een topic geopend met de vraag of er wat gebrainstormd kon worden over een prijs voor de leukste, mooiste, gekste foto.
Aangezien meerdere users het idee van een uitvergroting in een lijst konden waarderen, heb ik voorlopig dat als prijs bedacht. Ik ben nog wel bezig binnen Fok! wat te regelen, maar daar kan ik op dit moment nog niks over zeggen (wat, hoe, of het lukt, etc).
Fijn, ik ga niet op vakantie, blijf gewoon thuis, kan ik dan toch meedoen?
Dat kan, verzin maar iets geinigs in je woonplaats, desnoods je eigen tuin.
Tot wanneer kan ik mijn briljante foto plaatsen?
Aangezien mensen verschillende vrije periodes kennen, heb je tot 1 september 2002 om je briljante foto te plaatsen.
Heeeelp! Ik kan mijn foto niet op de pagina krijgen.
Vraag eerst eens om je heen bij andere users of zij je kunnen helpen. Mocht het allemaal niet lukken, kan je mij altijd nog contacten. Dan zoeken we naar een oplossing.
Wie gaan alle inzendingen beoordelen?
Dat zal als volgt gaan. Na 1 september zal ik zorgen dat alle inzendingen een beetje georganiseerd worden weergegeven. Dan zal ik alle travelers vragen of zij hun mening kunnen geven. Tevens zal ik de crew ook wel even lastig vallen om daar wat meningen te peilen.
Uit alle stemmingen komt een top drie waaruit jullie en de crew de uiteindelijke winnaar kunnen kiezen.
Wat heb ik nodig om mee te doen?
Een fototoestel lijkt me wel handig, een creatieve geest, en de bereidheid om je foto te plaatsen, met de gevens van de plaats, en je nickname.
Waar plaats ik mijn inzending?
Alleen in dit topic graag.
Voor alle travelers, een hele fijne vakantie. Zelf heb ik niet het genoegen, moet nog veel te veel leren, tentamens maken, etc.
Dus probeer de thuisblijvers aan het lachen te krijgen en post je foto.
Groetjes en doe voorzichtig,
David Letterman
Tel Aviv
quote:Het gaat niet om mij, maar om het shirt
Op vrijdag 05 juli 2002 08:39 schreef Gia het volgende:
Heeft dat iets te maken met Fok?
quote:Een zwart shirt met oranje vlek
Op vrijdag 05 juli 2002 09:42 schreef Ted het volgende:[..]
Het gaat niet om mij, maar om het shirt
quote:Het is een fok!shirt!!! Jemig...ben je echt zo dom of doe je maar alsof
Op vrijdag 05 juli 2002 09:44 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
Een zwart shirt met oranje vlek
gaat het daarom?
quote:Nou, ik zag zo dat het om dat shirt ging hoor...ik heb em zelf ook
Op vrijdag 05 juli 2002 09:46 schreef Lucille het volgende:
Zelfs na 300 keer inzoomen is het nog steeds niet duidelijk. De meeste foto's in de Story, genomen met een telelens van 50.000 gulden, met daarop de tieten van de koningin zijn nog scherper.
quote:Tja, de rest van de wereld kent het niet. Dus is het niet duidelijk. Foto is bij deze dus afgekeurd.
Op vrijdag 05 juli 2002 09:49 schreef ivetje het volgende:[..]
Nou, ik zag zo dat het om dat shirt ging hoor...ik heb em zelf ook
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 08:39 schreef Gia het volgende:
Heeft dat iets te maken met Fok?
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 09:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Een zwart shirt met oranje vlekgaat het daarom?
quote:Ken uw klassiekers, stelletje newbies.
Zelfs na 300 keer inzoomen is het nog steeds niet duidelijk. De meeste foto's in de Story, genomen met een telelens van 50.000 gulden, met daarop de tieten van de koningin zijn nog scherper.
quote:Ja hallo. Zolang ik hier zit heb ik nog nooit een Fok! t-shirt gezien. Ben al blij dat ik een tweakers t-shirt heb.
Op vrijdag 05 juli 2002 09:53 schreef kerstbal het volgende:[..]
[..]
[..]Ken uw klassiekers, stelletje newbies.
quote:Dat is wel de grote uitdaging, inderdaad. Hoe combineer je fok/logo met je vakantie-omgeving zodanig dat er ook nog een fotogeniek resultaat ontstaat??? Een kunst op zich!
Op vrijdag 05 juli 2002 09:51 schreef Gia het volgende:
Je moet natuurlijk wel een foto insturen waarvan je graag een uitvergroting met lijst zou willen hebben.
quote:Kun je het weer niet hebben dat het jouw tieten niet zijn?!
Ga toch op vakantie man!
Dus ik ben voor een algemene foto wedstrijd. Wie nog meer?
Het lijkt me overigens dat je dan ook veel betere en interessantere foto's krijgty dan wanneer je die relatie met Fok! laat bestaan.
quote:Jah, ik heb ook al eens aangegeven dat ik de opgave, zoals ie nu is, tamelijk suf vind.
Op zondag 07 juli 2002 14:01 schreef Kimmie het volgende:
Op zich heb ik niets tegen een foto wedstrijd die te maken heeft met vakantie ofzo alleen om nu de link met Fok! te moeten maken, vind ik erg onplezierig en kneuterig. Je zou kunnen zeggen dan doe je toch niet mee Kimmie,maar dat vind ik een dooddoener.Dus ik ben voor een algemene foto wedstrijd. Wie nog meer?
Het lijkt me overigens dat je dan ook veel betere en interessantere foto's krijgty dan wanneer je die relatie met Fok! laat bestaan.
quote:*Steekt hand op*
Op zondag 07 juli 2002 14:01 schreef Kimmie het volgende:
Op zich heb ik niets tegen een foto wedstrijd die te maken heeft met vakantie ofzo alleen om nu de link met Fok! te moeten maken, vind ik erg onplezierig en kneuterig. Je zou kunnen zeggen dan doe je toch niet mee Kimmie,maar dat vind ik een dooddoener.Dus ik ben voor een algemene foto wedstrijd. Wie nog meer?
Ook al gaat iedereen dan natuurlijk dikvet van jou verliezen Kimmie...
En mogen het dan alleen foto's van deze zomer zijn of ook oudere?
Verder sta ik open voor allen die een goede tip hebben om bovenstaande problemen te kunnen oplossen, graag een mail etc...dan pas kan ik echt goed beoordelen of de contest wordt uitgebreid.
DL
quote:ja, daarom, maar zie bovenstaande problemen om de contest een beetje eerlijk te houden, nog enige tips???
Op maandag 08 juli 2002 19:08 schreef dutchie het volgende:
Tja, als ik heel eerlijk ben is het toch wel zonde als je een prachtige plaat van bijv. de Taj Mahal maakt en dat er op de voorgrond zo'n Fok!vlag hangt. Of Ted ervoor brrrr....
Ik ben wel retebenieuwd naar die foto's.
quote:Zal wel meevallen hoor Hik
Op zondag 07 juli 2002 22:37 schreef Hik het volgende:[..]
*Steekt hand op*
Ook al gaat iedereen dan natuurlijk dikvet van jou verliezen Kimmie...
![]()
Ach echt of onecht, ook met dat fok!element erin kan je je dat altijd afvragen, kijk als iemand nooit reist en opeens met een geweldige plaat uit Costa Rica aankomt, tja dan kan je wel twijfelen maar ik denk dat je bij voorbaat niet moet twijfelen aan de integriteit van de inzender.
Trouwens wie vorm(t)en de jury?
quote:zie openingstekst...
Op maandag 08 juli 2002 19:57 schreef Kimmie het volgende:Trouwens wie vorm(t)en de jury?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |