Bij mij zijn dit voornamelijk zomerliedjes en dan om precies te zijn:
1. OMC - How Bizarre
2. Nelly Furtado - I'm like a bird
3. Ryan Paris - Dolce Vita
4. Nelly - Ride Wit Me
5. Paul Simon - You can call me All
Brown Eyed Girl - van Morrison en Fiesta - Sunclub staan ook errug hoog in de feel-good lijst
Nu jullie!!
Eigenlijk word ik blij van alle happy hardcore en blink182 muziek
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 01-07-2002 00:02]
Maar als je het hebt over liedjes die ik momenteel tientallen keren achter elkaar kan horen zonder er moe van te worden, dan gaat het toch al in de richting van complete CD's... Murray Street van Sonic Youth, The Rising Tide van Sunny Day Real Estate, The Golden Country van Metal Molly, Phanerothyme en Blissard van Motorpsycho, Crooked Rain Crooked Rain van Pavement enzovoorts... Ik zal wel een paar van de prijsnummers van de soms wel, soms niet genoemde CD's op een rijtje zetten om toch aan een "top 5" te komen, maar goed, eigenlijk gaat het om de gehele CD dus.
Sonic Youth - The Empty Page
Motorpsycho - The Nerve Tattoo
Motorpsycho - For Free
Pavement - Stereo
The Notwist - Chemicals
Pinback - June*
*redelijk depressief nummer, maar is op de een of andere manier toch "feel good". Noem me maar een rare snijboon of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 01-07-2002 00:02]
quote:Die is van Technohead.
Op maandag 01 juli 2002 00:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
1 Party animals - I Wanna Be A Hippie
quote:Die ene van Eels met die wortel in de clip roelt!!
Op maandag 01 juli 2002 00:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alles van Radiohead en Eels.
quote:Da's Last Stop: This Town van het tweede album Electroshock in Blues. Maar eels heeft ook meer vrolijke nummers gemaakt, nummers als Flyswatter en Mr. E's beautiful blues hebben ook een redelijk "feel good" gehalte.
Op maandag 01 juli 2002 00:06 schreef blieblie het volgende:[..]
Die ene van Eels met die wortel in de clip roelt!!
Van de andere nummers van hun word ik alleen maar depressief.
quote:Dat heb ik tijd geleden met Annabel gehad
Op maandag 01 juli 2002 00:11 schreef kezmania het volgende:
Op dit moment Sweet Caroline van Neil Diamond, Want zo heet het meisje waar ik verliefd op ben
quote:Daar gaan een aantal stoere skatertjes vast niet blij van worden, zo'n uitspraak
Op maandag 01 juli 2002 00:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
Eigenlijk word ik blij van alle happy hardcore en blink182 muziek![]()
quote:ik kan mijzelf meer skater dan alto ofzo noemen maar ik vind Blink182 een best goede band.....
Op maandag 01 juli 2002 00:14 schreef ranja het volgende:[..]
Daar gaan een aantal stoere skatertjes vast niet blij van worden, zo'n uitspraak
Vond - Living Amongst the remains of dead people
Type 'o Negative - Black No. 1
Mortiis - Visjoner av en eldgammel fremtid
Anathema - one last goodbye
My Dying Bride - for my fallen angel
Eén en al vrolijkheid ben ik
maar dit is maar een halfslachtig lijstje, kan morgen weer anders zijn natuurlijk
quote:ik mocht er maar 5...
Op maandag 01 juli 2002 01:12 schreef MadScientist het volgende:
Blur - Song 2 (dat die nog niet genoemd is)
quote:Het zijn ook de lijstjes van NU, nu je good-feeled
Op maandag 01 juli 2002 01:12 schreef MadScientist het volgende:
Len - Steal My Sunshine
Blur - Song 2 (dat die nog niet genoemd is)
Modjo - Lady
The Avalanches - Since I Left You
The Breeders - Cannonballmaar dit is maar een halfslachtig lijstje, kan morgen weer anders zijn natuurlijk
Muse - Muscle Museum (om de zoveel tijd draai ik deze plaat gewoon even teringhard en ga ik helemaal uit m'n plaat)
Spinvis - Ronnie gaat naar huis (feel good plaat van het jaar! )
Weezer - Holiday (ga ik deze zomer zeker wel weer een paar keer draaien.)
Eels - That's not really funny (gisternacht nog keihard in de auto gedraaid. Wat een wereldplaat. Wat een ontzettende lekkere autorijplaat ook .)
dEUS - Suds and soda (FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY! FRIDAY!)
Stiekem (evil lachje) wil ik ook even opmerken dat Manu Chao een nieuwe single uit heeft, Mr. Bobby, die ik al veelvuldig van zijn cd heb gedraaid, maar aangezien hij nu uit is op single zal hij hopelijk vaak op de radio komen en dan zal mijn radio zeker even wat harder gaan. Wat mij betreft de feel good single van dit moment dus
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 01-07-2002 01:50]
-=-
heeeeerrrlijk... kan nog wel even doorgaan trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |