abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4824720
Ikzelf vind dat het doen met of zonder condoom preciesd hetzelfde is, misschien met condoom iestje minder gevoel, maar niet belangrijk. Een kennis van mij vindt dat hij met condoom niks meer voelt en het net zo goed niet kan doen! Hebben jullie dat, of vinden jullie met/zonder condoom geen verschil?
pi_4824824
*quote verwijderd *

Ik geloof ook niet dat het zoveel uitmaakt maar het omdoen bederft de pret soms wel een beetje.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 30-06-2002 22:34]

pi_4824920
Ik zou het niet weten, aangezien ik een meisje ben maar voor mij maakt het iig ook niet zo heel veel uit, alleen ik vind altijd dat gehannis vooraf zo'n gedoe... (het er om doen enzo) maar ja, verder maakt het dus voor mij weinig uit (behalve dan dat het 'zaakje' niet meer uit je kan lopen achteraf
pi_4825024
Ach dat gehannes valt best mee, als je ervaren bent te minste.

Ik doe het liever niet zonder jasje, de kans op een soa o.i.d. wordt dan nl. wel erg groot...

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 30 juni 2002 @ 22:44:21 #5
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_4825615
tsjah, ik vind het met nog steeds gewoon verschrikkelijk lekker. daarbij loop ik liever geen vieze soa's op.. Je hebt misschien iets minder gevoel ofzo, maar ach, mindere pizza's zijn toch ook lekker?
  zondag 30 juni 2002 @ 22:46:05 #6
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4825653
better safe than sorry
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zondag 30 juni 2002 @ 23:50:37 #7
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4826706
Met of zonder idd, het blijft lekker. Al gaat het spontane er misschien wat af. Maar als je partner niet aan de pil is of je liever geen soa op wilt lopen, is het het beste alternatief. Dus laten we het dan ook gebruiken. Zit liever zo weing mogelijk medicijnen te slikken/smeren.
* Tsjernobelg gebruikt condooms
Asumption is the mother of all fuck-ups
  maandag 1 juli 2002 @ 01:16:49 #8
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4827672
het verschilt niet veel denk ik hoor!! tis maar een heeel dun ding zoon condoom, dat iemand er helemaal NIETS van voelt, met condoom, is vast dikke bullshit
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 1 juli 2002 @ 09:45:54 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_4828895
Mmja je voelt er wel iets minder door, maar dat houdt ook in dat je later klaarkomt en voor sommigen is dat een hele verbetering

Jammer overigens dat het hele sexspel ervoor onderbroken moet worden, en tis al helemaal erg als het de eerste keer niet goed afrolt ofzo

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_4828973
Zonder vind ik veeeeeeel lekkerder, maar met condoom is natuurlijk ook nog lekker.
Gelukkig heeft Koos al lang een vriendin en vrijen we veilig
zonder condoom!!

pi_4830122
Als ik een condoom gebruik dan voel ik heel weinig. Dus mijn voorkeur gaat heel sterk naar sex zonder condoom.
Love hurts when the women you love isn't in your arms.
  maandag 1 juli 2002 @ 11:58:13 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_4830156
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:55 schreef Charmed_Im_Sure het volgende:

Als ik een condoom gebruik dan voel ik heel weinig. Dus mijn voorkeur gaat heel sterk naar sex zonder condoom.

Nah, heel weinig, wel een heel stuk minder.

Sex zonder condoom is stukken beter dan met. Pijpen met condoom vind ik al helemaal niets, dan maar niet.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 1 juli 2002 @ 12:04:57 #13
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4830258
Wat een bullshit zeg! "Ik voel nix met condoom"... Echt geblaat van de bovenste plank! Neem gewoon een dun condoom en het gaat allemaal prima hoor!

Volgens mij zijn er ook aardig wat figuren bij wie het tussen hun oortjes zit dat je nix voelt met condoom... Maar goed...

maandag 1 juli 2002 @ 12:40:03 #14
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_4830713
quote:
Op maandag 01 juli 2002 12:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
...
Volgens mij zijn er ook aardig wat figuren bij wie het tussen hun oortjes zit dat je nix voelt met condoom...
Dat is best mogelijk. De onderbreking die voor het omdoen van een condoom nodig is is zo vervelend dat het aan het verdere verloop een negatief aspect toevoegt. (Wat een volzin) Persoonlijk Doe ik het dus ook liever zonder condoom omdat ik het gewoon vervelende dingen vind. Bovendien kan je dan langer doorgaan.

Daarnaast heb ik gelezen dat er in het sperma van de man een hormoon zit waar vrouwen gelukkig van worden en verslaafd aan raken. Dit bericht is tot op heden onbevestigd, doch daarmee niet minder leuk.

Ik weet het beter
  maandag 1 juli 2002 @ 12:42:05 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_4830737
quote:
Op maandag 01 juli 2002 12:40 schreef Roger-Wilco het volgende:

De onderbreking die voor het omdoen van een condoom nodig is is zo vervelend dat het aan het verdere verloop een negatief aspect toevoegt.

Daar heb ik geen problemen mee hoor. Je voelt gewoon veel minder als je een condoom omhebt. Wat niet wil zeggen dat je altijd iedereen maar zonder condoom moet neuken natuurlijk
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_4830753
* Locutus-of-Borg vind het gevoel toch echt een stuk minder met een condoom om

Het contrast is weg. Het lijkt eerder of ik een opblaaspop aan het neuken ben dan een zacht gevoelig meisje

pi_4831274
Nou, ik doe 't dus principieel altijd met, ook bij een vaste vriendin. Niet alleen tegen SOA's, maar ook tegen kindertjes. Zit ik niet op te wachten en ik ken wel wat verhalen waar de pil toch niet zo betrouwbaar was.

Ik heb op mn kamer binnen handbereik altijd wel iets klaar liggen en na wat oefenen lukt het me aardig snel en met 1 hand om dat ding om te doen.

Voor mij dus 'double dutch'

maandag 1 juli 2002 @ 13:39:18 #18
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_4831447
quote:
Op maandag 01 juli 2002 13:24 schreef Bose het volgende:
Nou, ik doe 't dus principieel altijd met, ook bij een vaste vriendin. Niet alleen tegen SOA's, maar ook tegen kindertjes. Zit ik niet op te wachten en ik ken wel wat verhalen waar de pil toch niet zo betrouwbaar was.
*Relativerend* Je moet wel bedenken wat het idee achter de hele bezigheid is. Kindertjes produceren. Ik weet wat mijn vriendin van plan is mocht ze zwanger raken. Ik vind dat je het vrij vroeg daarover eens moet worden.
Ik weet het beter
pi_4831606
Ik vind condooms maar ondingen. Er zijn weinig meiden die er creatief mee omgaan dus meestal veroorzaakt het een intermezzo in de seks waardoor het toch allemaal minder leuk wordt. Daarnaast vind ik het niet prettig om wat seks betreft ergens van afhankelijk te zijn, ze zijn altijd te strak en ook condooms kunnen kapot gaan dus ik gebruik ze niet meer.
  maandag 1 juli 2002 @ 13:52:28 #20
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4831619
Ja, ik haat die dingen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_4837065
Condooms, ervan leren houden zal ik nooit, het gevoel is niet zo intens als zonder. Toch gebruik ik ze tegenwoordig altijd, better safe than sorry zeggen we dan maar. Ik ben er ondertussen ook handiger in geworden. Vroeger was het veel gedoe, en kreeg ik er zelfs wel eens een slappe van. Tegenwoordig zit ie er meestal in een oogwenk op, zodat je nauwelijks hoeft te onderbreken. Het enige probleem blijft te bepalen WAT het juiste moment is.

Ik heb ze trouwens altijd voor het grijpen liggen, vaak gewoon onder mijn hoofdkussen (nou ja, altijd, als ik rekening hou met de kans dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren).

pi_4849643
Laatst had ik 2 van die Durex dure dingen gekocht voor 6 euro bij zo'n sexshop, kregen we ze niet om

We stonden allebei echt op springen, gaat dat ding halverwege gewoon niet meer verder (niet verkeerd om ofzo, wel 10x gekeken). Gewoon te kleine ring ofzo, die halverwegen niet meer verder kon

woensdag 3 juli 2002 @ 08:52:42 #23
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_4861489
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 15:54 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Laatst had ik 2 van die Durex dure dingen gekocht voor 6 euro bij zo'n sexshop, kregen we ze niet om

We stonden allebei echt op springen, gaat dat ding halverwege gewoon niet meer verder (niet verkeerd om ofzo, wel 10x gekeken). Gewoon te kleine ring ofzo, die halverwegen niet meer verder kon

yep heel irritant is dat. ook van de 12 in een doosje heb ik wel eens dat er meer dan 4 tussendoor kapot gaan nog frustie om als j elekker bezig bent een nieuwe om te moeten doen
na na na na na na na Badjasman!
pi_4862159
Tip voor de grootgeschapen mannen hierboven , als gewone te klein zijn, heb je van Durex de soort Elite, die is een tikkie groter dan de normale condoom. Zal daar waarschijnlijk wel mee lukken.
Enne, dat het volgens zo'n onderbreking is, je kan er ook wat leuks van maken hoor. Ik stoor meer nooi zo aan. Je kan het ook als meisje met je mond (voorzichtig!) doen. Gewoon er nie zo'n punt van maken.
Als je van te voren al gaat denken dan het een dieptepunt is, dat omdoen, dan wordt dat het ook. Gewoon nie zo over denken dus.
''Going mental on the Wabbu''
  woensdag 3 juli 2002 @ 10:05:24 #25
17075 extreme
-wannahave-
pi_4862222
condooms, net zoiets als je voeten wassen met je sokken aan, maar soms is het het risico niet waard om het zonder te doen..

al neig ik eerder naar dan maar niet, dan met condoom..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')