Ik geloof ook niet dat het zoveel uitmaakt maar het omdoen bederft de pret soms wel een beetje.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 30-06-2002 22:34]
Ik doe het liever niet zonder jasje, de kans op een soa o.i.d. wordt dan nl. wel erg groot...
Jammer overigens dat het hele sexspel ervoor onderbroken moet worden, en tis al helemaal erg als het de eerste keer niet goed afrolt ofzo
quote:Nah, heel weinig, wel een heel stuk minder.
Op maandag 01 juli 2002 11:55 schreef Charmed_Im_Sure het volgende:Als ik een condoom gebruik dan voel ik heel weinig. Dus mijn voorkeur gaat heel sterk naar sex zonder condoom.
Sex zonder condoom is stukken beter dan met. Pijpen met condoom vind ik al helemaal niets, dan maar niet.
Volgens mij zijn er ook aardig wat figuren bij wie het tussen hun oortjes zit dat je nix voelt met condoom... Maar goed...
quote:Dat is best mogelijk. De onderbreking die voor het omdoen van een condoom nodig is is zo vervelend dat het aan het verdere verloop een negatief aspect toevoegt. (Wat een volzin) Persoonlijk Doe ik het dus ook liever zonder condoom omdat ik het gewoon vervelende dingen vind. Bovendien kan je dan langer doorgaan.
Op maandag 01 juli 2002 12:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
...
Volgens mij zijn er ook aardig wat figuren bij wie het tussen hun oortjes zit dat je nix voelt met condoom...
Daarnaast heb ik gelezen dat er in het sperma van de man een hormoon zit waar vrouwen gelukkig van worden en verslaafd aan raken. Dit bericht is tot op heden onbevestigd, doch daarmee niet minder leuk.
quote:Daar heb ik geen problemen mee hoor. Je voelt gewoon veel minder als je een condoom omhebt. Wat niet wil zeggen dat je altijd iedereen maar zonder condoom moet neuken natuurlijk
Op maandag 01 juli 2002 12:40 schreef Roger-Wilco het volgende:De onderbreking die voor het omdoen van een condoom nodig is is zo vervelend dat het aan het verdere verloop een negatief aspect toevoegt.
Het contrast is weg. Het lijkt eerder of ik een opblaaspop aan het neuken ben dan een zacht gevoelig meisje
Ik heb op mn kamer binnen handbereik altijd wel iets klaar liggen en na wat oefenen lukt het me aardig snel en met 1 hand om dat ding om te doen.
Voor mij dus 'double dutch'
quote:*Relativerend* Je moet wel bedenken wat het idee achter de hele bezigheid is. Kindertjes produceren. Ik weet wat mijn vriendin van plan is mocht ze zwanger raken. Ik vind dat je het vrij vroeg daarover eens moet worden.
Op maandag 01 juli 2002 13:24 schreef Bose het volgende:
Nou, ik doe 't dus principieel altijd met, ook bij een vaste vriendin. Niet alleen tegen SOA's, maar ook tegen kindertjes. Zit ik niet op te wachten en ik ken wel wat verhalen waar de pil toch niet zo betrouwbaar was.
Ik heb ze trouwens altijd voor het grijpen liggen, vaak gewoon onder mijn hoofdkussen (nou ja, altijd, als ik rekening hou met de kans dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren).
We stonden allebei echt op springen, gaat dat ding halverwege gewoon niet meer verder (niet verkeerd om ofzo, wel 10x gekeken). Gewoon te kleine ring ofzo, die halverwegen niet meer verder kon
quote:yep heel irritant is dat. ook van de 12 in een doosje heb ik wel eens dat er meer dan 4 tussendoor kapot gaan nog frustie om als j elekker bezig bent een nieuwe om te moeten doen
Op dinsdag 02 juli 2002 15:54 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Laatst had ik 2 van die Durex dure dingen gekocht voor 6 euro bij zo'n sexshop, kregen we ze niet omWe stonden allebei echt op springen, gaat dat ding halverwege gewoon niet meer verder (niet verkeerd om ofzo, wel 10x gekeken). Gewoon te kleine ring ofzo, die halverwegen niet meer verder kon
al neig ik eerder naar dan maar niet, dan met condoom..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |