Dit alles is een beetje ontstaan doordat net5 de eerste aflevering van s6 meende te moeten uitzenden en daarna stopte. Plus dat we allen ernstig verslaafd zijn natuurlijk.
Gelieve niet te spoileren over toekomstige afleveringen, gelieve dit topic te gebruiken voor dit uitzendschema.
Vriendelijk naar modje kijkt om dit 3e Buffytopic te laten staan, wegens verzachtende omstandigheden en het automatisch wegzakken van de reguliere topic hierover.
Aanstaande woensdag beginnen we dus met Season 6, episode 2. Tot die tijd liefst alleen nabespreking van S6e1 hier...
quote:De laatste aflevering was afgelopen woensdag, dat was de eerste aflevering van episode 6. En een half deel, helaas. Lekker handig van net5, nu mogen we een half jaar wachten op deel2 van diezelfde aflevering.
Op vrijdag 28 juni 2002 15:53 schreef Cheiron het volgende:
Was die laatste aflevering, dat Buffy door die poort sprong de laatste van seizoen 5 dan?
Uhm.. geen spoilers, wil dat zeggen dat niemand me gaat vertellen of Buffy nog terug komt (in dezelfde vormdus)
[edit]
En nu de vraag beantwoorden, lomperik..
Ja, dat was de laatste van s5. Niet de laatste uitgezonden aflevering, zie hierboven. Jouw vraag beantwoorden zou voor jou spoileren zijn, voor de rest denk ik niet. You choose
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door TimberWolf op 28-06-2002 15:56]
quote:Het is vies, maar superhandig, nu trekken ze de aandacht, alle fans worden gek, en wachten nu supergraag op volgend seizoen. Behalve als je Melluh of iets anders kent natuurlijk
Op vrijdag 28 juni 2002 15:54 schreef TimberWolf het volgende:[..]
De laatste aflevering was afgelopen woensdag, dat was de eerste aflevering van episode 6. En een half deel, helaas. Lekker handig van net5, nu mogen we een half jaar wachten op deel2 van diezelfde aflevering.
quote:Niet tegen Gellarboy zeggen dat, dan gaat ie boos tegen je doen
Op vrijdag 28 juni 2002 15:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is vies, maar superhandig, nu trekken ze de aandacht, alle fans worden gek, en wachten nu supergraag op volgend seizoen.
quote:precies, want anders had menig fan na S5 niet meer gekeken naar Buffy.
Op vrijdag 28 juni 2002 15:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is vies, maar superhandig, nu trekken ze de aandacht, alle fans worden gek, en wachten nu supergraag op volgend seizoen.
Een keer kijken mag, maar dan moet je m verwijderen!!
Als dit hier niet mag geplaatst worden: Sorry, haal dit bericht dan maar zo snel mogelijk weg.
quote:Melluh is zo vriendelijk de goede ep tijdig online te hebben. Over het al dan niet toegestaan zijn, eh, moeten we het maar even niet hebben
Op vrijdag 28 juni 2002 15:58 schreef gohan16 het volgende:
Als dit hier niet mag geplaatst worden: Sorry, haal dit bericht dan maar zo snel mogelijk weg.
quote:Gezien het einde, heel waarschijnlijk. Toch had ik het slimmer gevonden als ze deel2 van deze ep ook nog hadden uitgezonden. Maargoed.. Aanstaande woensdag, in dit theater
Op vrijdag 28 juni 2002 15:58 schreef Herald het volgende:[..]
precies, want anders had menig fan na S5 niet meer gekeken naar Buffy.
quote:Nee, natuurlijk niet.
Op vrijdag 28 juni 2002 16:01 schreef TimberWolf het volgende:
Gezien het einde, heel waarschijnlijk.
Je kunt kiezen:
Hoe zou jij deze vergelijking in jouw straatje aanpassen?
quote:Ik denk dat je de attentiespanne van de gemiddelde net5 kijker ernstig overschat... En natuurlijk blijven de Buffy adepten kijken, en de mensen die het al een tijd volgen. Maar juist de casual kijker wordt hiermee voor de serie behouden.
Op vrijdag 28 juni 2002 16:07 schreef Gellarboy het volgende:Shit, Buffy is dood. Hoe zouden ze dat in hemelsnaam oplossen met het volgende seizoen? Oh, ze leeft weer. Nou, daar gaan we weer.
Hoe zou jij deze vergelijking in jouw straatje aanpassen?
Over de keuze: Ik zou me kunnen voorstellen dat de laatste aflevering als laatste aflevering gezien zou kunnen worden. Dus optie 1, met in plaats van de 2e zin: Goh, wat is er nog meer op t.v.?
en ik heb niet de illusie dat ik jou kan overtuigen, noch jij mij. Let's agree to disagree
[edit, bijna mijn standaard homo-grapje vergeten ]
Enneh, mijn straatje?
[/edit]
quote:Er zijn er 4
Op vrijdag 28 juni 2002 15:51 schreef TimberWolf het volgende:
Vriendelijk naar modje kijkt om dit 3e Buffytopic te laten staan, wegens verzachtende omstandigheden en het automatisch wegzakken van de reguliere topic hierover.
quote:Njah, dat was deel 10, die zat gewoon vol...
Op vrijdag 28 juni 2002 16:23 schreef Capetown het volgende:
Er zijn er 4
nu vroeg ik me af of dat er nou net zo uit ziet als met een soort kunst ofzo.. lijkt er erg op.. tis natuurlijk gewoon de slechte beeldkwaliteit maar als je op pauze zet lijkt net alsof je naar een schilderij kijkt..
quote:Nee ik doel op het Buffy>>> *spoiler topic*
Op vrijdag 28 juni 2002 16:46 schreef Melluh het volgende:[..]
Njah, dat was deel 10, die zat gewoon vol...
quote:Probeer het eens op Kazaa, daar staan ze ook.
Op vrijdag 28 juni 2002 17:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou, het enige wat ik gemerkt heb is bij the Bargaining (2) hij ergens bij 3/4 opeens overnieuw begon, en dat blijft hij doen. Dus ik heb het einde niet gezien, maar ach.
quote:Hmm, weet niet of dat verstandig is, want voor velen zou dat een spoiler zijn.. Ik download Angel niet (geen idee waar), maar buffy wel. Spoilers voor mij dus
Op vrijdag 28 juni 2002 18:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
mag hier ook gepraat worden over Angel s3?
quote:Ik heb van Angel 2 en 3 al gedownloadvan Kazaa. Zijn de versie van 266 (ofzo) mb. Lopen synchroom en zijn van redelijke kwaliteit. 4 Heb ik binnen een half uur en 5, 6 en 7 zijn ook bezig.
Op vrijdag 28 juni 2002 18:49 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hmm, weet niet of dat verstandig is, want voor velen zou dat een spoiler zijn.. Ik download Angel niet (geen idee waar), maar buffy wel. Spoilers voor mij dus
En helaas is die ftp niet van mij en is ie meestal bomvol dus kan ik t niet met jullie delen.
Maar als ik jullie was zou ik het bij #buffy-unlimited op efnet proberen.. die fservers zijn niks maar somige ftptjes wel.
je weet nu hoe ze het aanpakken en je weet wanneer hoe iets gefilmd wordt of na welke situatie iets komt wat daarna komt.
nu net ook weer bij angel, je ziet previously stukje en dan zie je angel praten tegen iemand maar je ziet alleen angel, eerder dacht je dan dat wanneer de camera naar de andere persoon zou draaien dat je daar persoon y zou zien maar nu weet je gewoon dat wanneer ze het zo doen je dat het niet persoon y is wat je moet verwachten van hun maar heel iemand anders..
quote:Uiteraard, lijkt me ook stug als ze het 100+ afleveringen vol kunnen houden met ongeveer dezelfde cast zonder het "iets" voorspelbaar script/filmbeeld te krijgen
Op vrijdag 28 juni 2002 20:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
wat me trouwens opvalt bij buffy en angel is dat het doordat het nu al zo lang duurt erg voorspelbaar is geworden.je weet nu hoe ze het aanpakken en je weet wanneer hoe iets gefilmd wordt of na welke situatie iets komt wat daarna komt.
nu net ook weer bij angel, je ziet previously stukje en dan zie je angel praten tegen iemand maar je ziet alleen angel, eerder dacht je dan dat wanneer de camera naar de andere persoon zou draaien dat je daar persoon y zou zien maar nu weet je gewoon dat wanneer ze het zo doen je dat het niet persoon y is wat je moet verwachten van hun maar heel iemand anders..
quote:Sorry, nu nog ff niet:
Op maandag 01 juli 2002 15:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
eh ik denk dat je nu wel 5,6 en 7 ofzo erop kan zetten melluh gezien aan eerder gevraga hierover en de plaats van dit topic op dit moment (ergens onderaan)
code:Ff een paar rustige dagen dus.Verkeer laatste 7 dagen: Downloaded : 7592 MBytes
Uploaded : 94878 MBytes
===========================
Totaal : 102470 MBytes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |