abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4499668
Een DVD die ik binnekort zeker wil hebben! Blijft een goed film maar nu in een zeer uitgebreide Special Edition uitgebracht!
De extra's:
  • Muziekvideo
  • Audiocommentaar (2x)
  • Action Sequences (15 min.)
  • Multi-stream Storyboards (11 min.)
  • Multi-angle Stunts (11 min.) (tot 8 camera's!)
  • Inside Speed (21 min.)
  • Interview Archive (30 min.)
  • Extended Scenes (11 min.)
  • Image Gallery
  • Trailer & TV-spots
  • Making Of (23 min.)
  • De conclusie van DVD.nl:
    Jan de Bont's spectaculaire, maar bij vlagen ongeloofwaardige Speed staat te boek als een topper in zijn genre. Houd je van dit soort popcorn-films, dan is Speed dus verplichte kost. Maar hoe is de kwaliteit van de Special Edition? Hier kunnen we kort over zijn. Fox heeft namelijk, zoals we dat inmiddels van ze gewend zijn, een uitstekende SE afgeleverd, die op alle gebieden uitmuntend weet te presteren. Uitstekend beeld en geluid en een hoeveelheid extra's waar je U tegen zegt resulteren in een DVD-set die het volle recht heeft op het predikaat 'Topper'. Een verplichte aanschaf voor iedere actieliefhebber!

zaterdag 8 juni 2002 @ 01:40:51 #2
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_4500173
    Hoezoe binnekort uiitkomt? had hem gister in me handen bij de Free. is weer net zo'n mooi kartonnen doosje als de eerste 2 Die Hard SE's, en net zo duur btw
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_4500214
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 01:40 schreef MikeyMo het volgende:
    Hoezoe binnekort uiitkomt?
    Waar lees je dat? Ik bedoel dat ik 'm een binnekort ga kopen!
    pi_4500241
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 01:40 schreef MikeyMo het volgende:
    Hoezoe binnekort uiitkomt? had hem gister in me handen bij de Free. is weer net zo'n mooi kartonnen doosje als de eerste 2 Die Hard SE's, en net zo duur btw
    Die Hard Het ging toch om speed?
    123
    pi_4500281
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 01:47 schreef K3 het volgende:

Die Hard Het ging toch om speed?

Uhm jah, MikeyMo geeft alleen maar aan dat de DVD in verpakking zit die vergelijkbaar is met de Die Hard films!

is dit topic moeilijk leesbaar ofzo

zaterdag 8 juni 2002 @ 01:56:14 #6
    17163 Spina1
    Forget 'bout it..
    pi_4500309
    Beeldkwaliteit is toch hetzelfde als bij de normale versie?
    pi_4572351
    En binnen

Helaas moet ik eerst nog even gaan werken voordat ik 'm kan kijken

donderdag 13 juni 2002 @ 12:21:22 #8
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_4572788
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 01:56 schreef Spina1 het volgende:
    Beeldkwaliteit is toch hetzelfde als bij de normale versie?
    DVD-home zegt:

Het beeld van deze 2.35:1 anamorphic widescreen DVD is geheel opnieuw in High Definition (HD) gecodeerd en de gebruikte filmprint is geheel vrij van beschadigingen en vuil. Het beeld is haarscherp met een goed contrast en schaduwdetail. De kleuren zijn helder en fel met een diep en solide zwartniveau. Het heeft veel diepte en detail in het beeld, zodat de achtergrond actie buiten de bus ook perfect te volgen is. Er wordt constant gebruik van het gehele 2.35:1 Panavision frame gemaakt, waardoor er meerdere dingen tegelijk in het frame plaats vinden en geven het een zeer filmische aanblik. Er is zijn geen beeldruis en "digitale compressie" foutjes aanwezig. Wel zijn er een klein aantal momenten met wat zeer minimale filmgrain en soms ook wat moiré te zien.
    De vergelijk met de "standaard" versie:
    Er is duidelijk gebruik gemaakt van een nieuwe transfer, daar het vuil en de printbeschadigingen nu ontbreken. De "se" versie heeft ongeveer dezelfde gemiddelde en maximale bitrate. Maar het beeld van de "se" is anders van karakter. Het beeld is helderder met een hoger contrast en schaduwdetail. De standaard versie heeft een wat donker en grof beeld met flink wat moiré en trillende beeldlijnen en veel meer filmgrain. De "se" heeft een helder, scherp en vrijwel filmgrain vrij beeld. De kleuren van de standaard versie zijn donker met een oranje/rood achtige gloed. De "se" heeft heldere en felle kleuren (rood is rood) en het wit is wit met natuurlijkere huidskleuren. Wel heeft het een soort violette/blauwe tint over zich wat het zwart nog zwarter maakt. Door dit alles oogt de s.e. veel prettiger.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_4574265
    Volgens Empire (vooraanstaand Engels filmblad) was deze dvd helemaal de shit. Perfecte extra's en de film is natuurlijk ook in orde
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 juni 2002 @ 15:58:13 #10
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_4576472
    Die film is toch elke 2 maanden wel ergens op tv???
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    pi_4576894
    Net even wat van de extra's gekeken

Erg veel backstage en making ofs. Jan de Bont die niet meer weet hoeveel bussen ze hebben opgebruikt "een stuk of 12"...

donderdag 13 juni 2002 @ 18:09:06 #12
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_4577146
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 15:58 schreef Tokus het volgende:
    Die film is toch elke 2 maanden wel ergens op tv???
    Maar niet in 2.35:1 en DTS
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_4578035
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 18:09 schreef Smots het volgende:

Maar niet in 2.35:1 en DTS

en wel met SBS / yorin logo in beeld, met reclame, zonder extra's etc...
      donderdag 13 juni 2002 @ 23:35:13 #14
    17163 Spina1
    Forget 'bout it..
    pi_4580022
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 12:21 schreef Smots het volgende:

[..]

DVD-home zegt:

Het beeld van deze 2.35:1 anamorphic widescreen DVD is geheel opnieuw in High Definition (HD) gecodeerd en de gebruikte filmprint is geheel vrij van beschadigingen en vuil. Het beeld is haarscherp met een goed contrast en schaduwdetail. De kleuren zijn helder en fel met een diep en solide zwartniveau. Het heeft veel diepte en detail in het beeld, zodat de achtergrond actie buiten de bus ook perfect te volgen is. Er wordt constant gebruik van het gehele 2.35:1 Panavision frame gemaakt, waardoor er meerdere dingen tegelijk in het frame plaats vinden en geven het een zeer filmische aanblik. Er is zijn geen beeldruis en "digitale compressie" foutjes aanwezig. Wel zijn er een klein aantal momenten met wat zeer minimale filmgrain en soms ook wat moiré te zien.
    De vergelijk met de "standaard" versie:
    Er is duidelijk gebruik gemaakt van een nieuwe transfer, daar het vuil en de printbeschadigingen nu ontbreken. De "se" versie heeft ongeveer dezelfde gemiddelde en maximale bitrate. Maar het beeld van de "se" is anders van karakter. Het beeld is helderder met een hoger contrast en schaduwdetail. De standaard versie heeft een wat donker en grof beeld met flink wat moiré en trillende beeldlijnen en veel meer filmgrain. De "se" heeft een helder, scherp en vrijwel filmgrain vrij beeld. De kleuren van de standaard versie zijn donker met een oranje/rood achtige gloed. De "se" heeft heldere en felle kleuren (rood is rood) en het wit is wit met natuurlijkere huidskleuren. Wel heeft het een soort violette/blauwe tint over zich wat het zwart nog zwarter maakt. Door dit alles oogt de s.e. veel prettiger.

Yep, ik was verkeerd met Predator SE...
    pi_4596379
    quote:
    Op donderdag 13 juni 2002 21:26 schreef calvobbes het volgende:

en wel met SBS / yorin logo in beeld, met reclame, zonder extra's etc...

Gaat om de film ,ik zou dus never die ¤25,- (oid) voor die film geven die ik al 45 keer heb gezien die extra's kijk je toch maar 1 keer en ooooooo het geluid is iets beter dus wederom geen ¤45,- down de drain mieteren waar je later weer eens spijt van krijgt kijk al zeg je de dvd-box van Lord of the Rings dan praten we anders met ze 6!dvd 's (deluxe),maar nogmaals nee doe het niet en ik ga nu maar naar bed want ik ben weer eens te negatief geloof ik...
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')