En hebben hier mensen ook ervaring mee?
Hoe moet je beginnen, hoe af te sluiten, wat zijn de do's en don'ts?
En dan wil ik niet alleen alle succes stories horen, maar ook de realiteit van het foutgaan, wat volgens mij vaker voorkomt dan een geslaagde actie.
Kan dit niet een privé forum worden waarbij in ieder geval de minimum leeftijd van 20 gehaald wordt en een IQ boven de 100?
quote:Nou laten we er even van uit gaan dat mijn vriendin niet de beperkende factor is. Het gaat me om het 2de meisje.
Op donderdag 06 juni 2002 21:24 schreef Liezer het volgende:
Als je het met 2 meisjes wil doen zou ik eerst heel subtiel informeren bij je vriendin of ze wel eens met een meisje heeft gezoend, geneukt of wat dan ook en zo niet of haar dat leuk lijkt.
En als het haar nix lijkt weet je volgens mij genoeg
Als ze het wel ooit heeft gedaan of het lijkt 'r leuk.. tja dan moet je gewoon subtiel doorvragen
Is er echter nooit van gekomen, het leven heeft ons ingehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door Mijnheer_Willem op 06-06-2002 21:27]
quote:ik vraag me af of jij met zo''n ondertitel wel hier zou mogen posten.
Op donderdag 06 juni 2002 21:21 schreef WarMaster het volgende:
Christus... Waarom moet er altijd zo achterlijk gereageerd worden?!?!?!Kan dit niet een privé forum worden waarbij in ieder geval de minimum leeftijd van 20 gehaald wordt en een IQ boven de 100?
quote:ROFL
Op donderdag 06 juni 2002 21:28 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
ik vraag me af of jij met zo''n ondertitel wel hier zou mogen posten.
quote:Deze reactie is gebaseerd op 1 antwoord, en ik moet zeggen dat ik er nog smakelijk om kon lachen ook. Hij is gewoon lekker dubbelzinnig, niet grof, en zou in sommige gevallen zelfs een leuke binnenkomer kunnen zijn. Niks mis mee dus.
Op donderdag 06 juni 2002 21:21 schreef WarMaster het volgende:
Christus... Waarom moet er altijd zo achterlijk gereageerd worden?!?!?!Kan dit niet een privé forum worden waarbij in ieder geval de minimum leeftijd van 20 gehaald wordt en een IQ boven de 100?
Maar je zou de persoon die je op het oog hebt 'in vertrouwen kunnen nemen, onder 4 ogen' en zeggen dat je partner een fantasie heeft om een trio'tje te doen. En dan vragen naar zijn/haar mening. Dus nog niet vertellen dat het 'slachtoffer' de persoon zelf is. Gewoon om de reactie te peilen.
quote:Nou nou... Dat vind ik een ernstig onderschatting hoor
Op donderdag 06 juni 2002 21:26 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Bij ons werd het onderwerp bespreekbaar doordat we elkaar onze fantasiën vertelden. En ja, daar bleek het in voor te komen. Sindsdien hadden we het er regelmatig over, bijv. als we iemand spotten die we allebei lekker vonden![]()
Is er echter nooit van gekomen, het leven heeft ons ingehaald.
quote:Feiten hebben niets te maken met vrij puberale reacties die telkens worden gegeven.
Op donderdag 06 juni 2002 21:28 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
ik vraag me af of jij met zo''n ondertitel wel hier zou mogen posten.
En ik heb geen zin om hier nu een poliek slagveld te gaan voeren.
quote:Nee nee, niet mijn vriendin, maar een ANDER meisje... hoe vraag je het haar!!??
Op donderdag 06 juni 2002 21:43 schreef DaeQ het volgende:
als eerste zou ik je gf haar favoriete alcoholische drankje veelvuldig laten versnaperen. Op die manier heb je een grotere kans dat zij haar fantasie bloot geeft. (een triotje is een fantasie van veel vrouwen). En daarna het zelf voorstellen, mocht ze het een idioot plan vinden dan kan je altijd nog zeggen dat je dronken was
quote:Bied je jezelf aan?
Op donderdag 06 juni 2002 21:27 schreef Liezer het volgende:
Vrijwilligers nodig?
quote]Op donderdag 06 juni 2002 21:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Deze reactie is gebaseerd op 1 antwoord, en ik moet zeggen dat ik er nog smakelijk om kon lachen ook. Hij is gewoon lekker dubbelzinnig, niet grof, en zou in sommige gevallen zelfs een leuke binnenkomer kunnen zijn. Niks mis mee dus.
Maar je zou de persoon die je op het oog hebt 'in vertrouwen kunnen nemen, onder 4 ogen' en zeggen dat je partner een fantasie heeft om een trio'tje te doen. En dan vragen naar zijn/haar mening. Dus nog niet vertellen dat het 'slachtoffer' de persoon zelf is. Gewoon om de reactie te peilen.
[/quote]
En dit is niet gebasseerd op 1 reactie... In andere topics duurt het ook minimaal 10 tot 25 reacties voordat er wat serieus komt. Helaas.
quote:Nee, bedoelde: relatie liep onlangs stuk.
Op donderdag 06 juni 2002 21:41 schreef WarMaster het volgende:[..]
Nou nou... Dat vind ik een ernstig onderschatting hoor
![]()
Er zijn toch plenty vrouwen tussen de 30 en 40 die erg mooi en wulps zijn en zeker in zijn voor zo iets lijkt me.
quote:Ai... Sorry.
Op donderdag 06 juni 2002 21:55 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Nee, bedoelde: relatie liep onlangs stuk.
![]()
![]()
Lullig voor je
*dit alles onder het genot van een drankje na/tijdens het uitgaan of zoiets, dat praat makkelijker*
quote:Tjsaa.. Ik vind het vrij pittig om er zo over te beginnen:
Op donderdag 06 juni 2002 22:01 schreef Liezer het volgende:
WarMaster volgens mij zijn er idd zat meisjes die wel een trio willen doen..Kan toch nooit zo moeilijk zijn om die te vinden?
"Hai.. Bla bla bla... Tio??"
Ik zoek wel iets met een vertrouwensbasis. Dat er echt onderling contact is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |