wat is de themesong van sensation 2002
wie zingt "Zomer Op Je Radio"
van wie is de dance/trance versie van Kleine Blonde Mariandel
quote:dat was 2001, ben opzoek naar de nieuwe
Op woensdag 05 juni 2002 16:00 schreef dthissen het volgende:
Theme song Sensation 2002:
Such is Life - Rank 1
quote:dandy warholls - bohemian like you
Op woensdag 05 juni 2002 16:06 schreef Kwartjuh het volgende:
Dat nummer van die vodafone reclame.
En for old time's sake: de Axe-reclame is Royksopp - Eple. Hoewel, is nu nieuwe reclame volgens mij.
quote:nee, op het einde hoor je de nieuwe...
Op woensdag 05 juni 2002 16:07 schreef Trancer het volgende:
Volgens mij moet sensation nog beginnen???? In de reclame gebruiken ze oude nummers....
en op het einde zegt hij: there's beer and there's grolsch
Oeps dat heb je als je alles tegelijk aan het doen bent.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 05-06-2002 17:50]
Zit me al dagen scheel te denken.
quote:Joan osborne - One Of Us
Op woensdag 05 juni 2002 17:49 schreef MUUS het volgende:
Ik kan niet op een titel komen en de naam van de zangeres is me ook ontschoten.
Ze is blond,neusbelletje en het nummer was vrij populair.
(Voor zover was dat het enige nummmer dat ze heeft uitgebracht)
Ietwat tekst:
"What if God was one of us?
.........
Just a stranger on the bus,trying to make his way home"Zit me al dagen scheel te denken.
quote:Dat is niet die van "You give me love, love love".
Op woensdag 05 juni 2002 16:09 schreef Meril het volgende:
Edit: Juist Cybart.En for old time's sake: de Axe-reclame is Royksopp - Eple. Hoewel, is nu nieuwe reclame volgens mij.
Die bedoeld wordt is die spot van dat vliegje die axe jongen prikt, opgegeten wordt door kikker, kikker belandt op bord van oude vent, vent wordt doodgeneukt, wormpje eet van lijk oude man, wormpje eindigt in de tequilla, man drinkt wormpje op en al die tijd werkt de axe nog steeds
heb er al naar gezocht maar nix gevonden - volgens mij is het speciaal 'gecomponeerd' en geen bestaand nummer
quote:no more heroes heet het ik geloof van de "stranglers" anywayz het is toch van de wanadoo reclame?¿?¿?
Op woensdag 05 juni 2002 17:48 schreef HAL9000S het volgende:
Een nummer van een redelijk recent reclamespotje met in het refrein de regel: "what ever happened to the heroes"Oeps dat heb je als je alles tegelijk aan het doen bent.
Jongen met Axe wordt gestoken door mug, mug wordt gegeten door kikker, kikker door oude man, oude man wordt genomen door bloedmooie vrouw, man overlijdt, wordt aangevreten door worm, worm zit in biertje van jongeman, jongeman slikt worm door en geniet ook van Axe-effect. Werkelijk een briljante reclame! Maar hoe heet het nummer van deze reclame?
gr.,
S!
quote:werd dit net niet ookal gevraagd?
Op woensdag 05 juni 2002 18:28 schreef Siesta_Rules het volgende:
Hallo,
van wie is het nummer in die nieuwe AXE-reclame? Het spotje waarin duidelijk wordt gemaakt, dat het Axe-effect nu nog langer werkt.Jongen met Axe wordt gestoken door mug, mug wordt gegeten door kikker, kikker door oude man, oude man wordt genomen door bloedmooie vrouw, man overlijdt, wordt aangevreten door worm, worm zit in biertje van jongeman, jongeman slikt worm door en geniet ook van Axe-effect. Werkelijk een briljante reclame! Maar hoe heet het nummer van deze reclame?
gr.,
S!
quote:Black: marco V nummer
Op woensdag 05 juni 2002 16:02 schreef Cybart het volgende:[..]
dat was 2001, ben opzoek naar de nieuwe
maar daar heb je niet zo veel an
quote:had ik idd al op het forum van id-t gelezen, maar zouden ze dan dezelfde sample gebruikt hebben of wat ?
Op woensdag 05 juni 2002 21:49 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Black: marco V nummer
White: Gielen nummermaar daar heb je niet zo veel an
quote:volgens mij stond deze ook al een paar keer in het oude topic.. effe kijken..
Op woensdag 05 juni 2002 15:57 schreef Cybart het volgende:
wat is de themesong van sensation 2002
quote:op de 2 sites heb je 2 samples
Op woensdag 05 juni 2002 21:54 schreef Cybart het volgende:[..]
had ik idd al op het forum van id-t gelezen, maar zouden ze dan dezelfde sample gebruikt hebben of wat ?
black: Acid synth sample, gebruikt in marco Vs 'GODD' en 'My acid Pacemaker'
White: Softe synth, gielen style
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |