Wel lachen dus...
Ik zag toevallig vanmorgen dat die film ook op dvd (import) te krijgen is
Ik kan me nog een scene herinneren uit die Batman film uit '66: Batman hangt aan een helicopter terwijl hij uit het water wordt gehesen. Je ziet hem zo uit het water getild worden en oh nee! Onze held heeft een haai aan z'n voeten hangen... Gelukkig heeft Batman toevallig AntiHaai spray in z'n batbelt zitten: wat een gelukkie!
Dat kun je dus anderhalf uur lang verwachten
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 14:45 schreef Herald het volgende:
Is toch logisch dat ie anti-haaien spray meeneemt als ie gaat vliegen boven de oceaan. Net zoals hij extra warm Batondergoed aandoet als ie tegen Mr Freeze moet vechten.
quote:Soms weet ie niet van te voren in welke situatie ie zal belanden en toch is hij altijd voorbereid
Op vrijdag 31 mei 2002 14:45 schreef Herald het volgende:
Is toch logisch dat ie anti-haaien spray meeneemt als ie gaat vliegen boven de oceaan. Net zoals hij extra warm Batondergoed aandoet als ie tegen Mr Freeze moet vechten.
quote:tja hij is niet voor niets Batman!
Op vrijdag 31 mei 2002 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
Soms weet ie niet van te voren in welke situatie ie zal belanden en toch is hij altijd voorbereid
Het schijnt trouwens dat Adam West nu, op hoogbejaarde leeftijd, nog steeds shopping malls opent in zijn Batman-pak.
VET!
quote:Niet in zijn Batman pak, maar wel met de dialogen dacht ik. Ook HELEMAAL geweldig in een aflevering van the Simpsons, waarin hij zeg maar de Snikkers reclame immiteerd
Op vrijdag 31 mei 2002 15:50 schreef Zander het volgende:
Dit is meer een extra lange aflevering van de TV-serie, met de Joker, Penguin, Catwoman en de Riddler (als ik 't me goed herinner, tenminste) die samenwerken tegen Batman. Super gedateerd en campy. Ik ga zeker weer kijken...Het schijnt trouwens dat Adam West nu, op hoogbejaarde leeftijd, nog steeds shopping malls opent in zijn Batman-pak.
quote:En die haai ziet er ook zo geweldig uit! De specialFX van Jaws zijn er niets bij
Op vrijdag 31 mei 2002 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kan me nog een scene herinneren uit die Batman film uit '66: Batman hangt aan een helicopter terwijl hij uit het water wordt gehesen. Je ziet hem zo uit het water getild worden en oh nee! Onze held heeft een haai aan z'n voeten hangen... Gelukkig heeft Batman toevallig AntiHaai spray in z'n batbelt zitten: wat een gelukkie!
quote:Neeneenee, Batantihaai
Op vrijdag 31 mei 2002 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Weet je nog hoelaat?
Op zaterdag 01 juni 2002 00:51 schreef Neejoh het volgende:
MeesterlijkIk ga kijken
Same BatTime, same BatChannel!
quote:Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Op zaterdag 01 juni 2002 09:15 schreef Patries86 het volgende:
hey die Batman film uit de jaren 60 is nog beter dan Joel Schumacher's poging tot Batfilms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |