Bij Free Record Shop doen ze Sigur Rós - Ágćtis byrjun weg voor €6,99! Nu heb ik m al een tijd in bezit, maar voor de liefhebbers die hem nog niet hebben is dit natuurlijk ene onbeschoft lage prijs. Als hij neit in de schappen ligt kan je altijd bij de balie vragen of ze hem bestellen, of anders via internet.
Verder liggen freaky styley en mothers milk van RHCP voor 6,99 bij Van Leest waar ze ook vele mooie midepricers hebben van 9,99 (deftones - white pony, hoop queen cd's, smashing pumpkins, vooral mellon collie is een aanrader voor die prijst) Machine Head van Deep Purple ligt er dacht ik ook voor 6,99
Verder heb ik laatst nog The Dream Sequencer aangeschaft voor 8,99 bij Free record shop
quote:Bij de frs hebben ze ook ontzettend veel (honderden) dvd's voor minder dan 10 euro...
Op zondag 26 mei 2002 22:19 schreef metalbazzz het volgende:
Meld hier mooie aanbiedingenBij Free Record Shop doen ze Sigur Rós - Ágćtis byrjun weg voor €6,99! Nu heb ik m al een tijd in bezit, maar voor de liefhebbers die hem nog niet hebben is dit natuurlijk ene onbeschoft lage prijs. Als hij neit in de schappen ligt kan je altijd bij de balie vragen of ze hem bestellen, of anders via internet.
Verder liggen freaky styley en mothers milk van RHCP voor 6,99 bij Van Leest waar ze ook vele mooie midepricers hebben van 9,99 (deftones - white pony, hoop queen cd's, smashing pumpkins, vooral mellon collie is een aanrader voor die prijst) Machine Head van Deep Purple ligt er dacht ik ook voor 6,99
Verder heb ik laatst nog The Dream Sequencer aangeschaft voor 8,99 bij Free record shop
greetz
Bij de Free Record Shop hebben ze regelmatig goede techno Cd´tjes voor waanzinnig lage prijzen. Denk daarbij aan Cd´s die normaal niet zo goedkoop zijn >> Ministry Of Sound, Global Underground, Renaissance en andere (UK) import zooi ....
Gelijk de enige goede reden om naar de Free Record Shop te gaan !
Verder zijn natuurlijk de tweedehandsshops altijd wel aanraders. In dit topic is t wel handig als we het over vor iedereen bereikbare shops hebben, dus landelijke ketens en online shops.
Op www.ceedeeveedee.nl is er trouwens ook een tweedehandssectie, www.mused.nl doet ook in tweedehands.
Verder heb ik trouwens op mn site een overzicht van cd shops in Nederland, die staat op http://basverbeek.topcities.com/recordstores.htm
Ik weet niet hoe lang die aanbieding blijft... overigens heb ik 'm niet gekocht
quote:Afgelopen weekend cd van Strech princess hieruit gehaald... en 2 samplers met diverse bekende en onbekende bands. Moet ik eens uitgebreider bekijken denk ik
Op zondag 26 mei 2002 23:22 schreef metalbazzz het volgende:
Voor de mensen die omgeving Rotterdam wonen, bij de Plaatboef in Rotterdam staat een gigantische bak met opruimers voor 1 euro, heb daar paar weken terug stuk of 10 cd's uitgehaald waar erg veel tofs bij zat, dus das wel erg lage prijs
quote:ik heb al het leuke er al uit gehaald
Op zondag 26 mei 2002 23:30 schreef ranja het volgende:[..]
Afgelopen weekend cd van Strech princess hieruit gehaald... en 2 samplers met diverse bekende en onbekende bands. Moet ik eens uitgebreider bekijken denk ik
Ennne moby voo 9,99 klinkt goed, alleen is kost het me meer om bij een mediamarkt te komen dan een paar van die cd's
quote:/me kust z'n OV-kaart
Op zondag 26 mei 2002 23:32 schreef metalbazzz het volgende:[..]
ik heb al het leuke er al uit gehaald
Ennne moby voo 9,99 klinkt goed, alleen is kost het me meer om bij een mediamarkt te komen dan een paar van die cd's
(voor de liefhebbers: de laatste Autechre is nu €4,99 )
quote:klopt, zag ook Motörhead - We are Motörhead en Vertigo van Groove Armada voor 11,99 (zijn over het algemeen stuk duurder), die ook in de actie 2 voor 20 euro vallen (wel trouwens profiteren van de euro, eerst was het 2 voor 40 gulden...)
Op zondag 26 mei 2002 23:49 schreef flaphead het volgende:
er is veel aanbod voor €11,99, en verder nog genoeg leuks voor €9,99, €6,99, €4,99 en soms nog lager.
quote:www.freerecordshop.nl
Op maandag 27 mei 2002 00:00 schreef 2nosedT het volgende:
hmm ja.. moet maar een keer een uurtje besteden om heel de cd en dvd-aanbieding bak door te spitten..
(kan er trouwens niet iets van een online catalogus van gemaakt worden? zou wel mooi zijn)
quote:Enige nadeel is dat:
Op maandag 27 mei 2002 00:26 schreef flaphead het volgende:[..]
Er word niet gereageerd op Mail
Veel van de echt elcheapo cd's zijn "tijdelijk'niet leverbaar
quote:Het blijkt dat die artikelen die op niet leverbaar op de site staan vaak/soms (?) wel nog leverbaar zijn als je het in de winkel vraagt/bestelt
Op maandag 27 mei 2002 13:02 schreef kezmania het volgende:[..]
Enige nadeel is dat:
Er word niet gereageerd op Mail
Veel van de echt elcheapo cd's zijn "tijdelijk'niet leverbaar
Verder zag ik zo even in de gauwigheid dat ze bij FRS in Utreg (op Hoog Catrijne) de jongste cd van Dela Soul hadden voor € 11,- zoiets...
quote:Oh das mooi... Tja, wie koopt Autechre nou ook bij de FRS
Op zondag 26 mei 2002 23:49 schreef flaphead het volgende:
(voor de liefhebbers: de laatste Autechre is nu €4,99)
tijd geleden gekocht, en nog steeds leverbaar aldaar
Saviour Machine - Legend pt. II voor 1,05, is beetje vage duitse gothic/wave/rock
Whiplash - Sit, stand, kneel, prey voor 1,75, lekkere 80's thrash/speed
Vicious Rumors - Cyberchrist, lekkere heavy metal van een band die al tijden meegaat maar nooit echt is doorgebroken
Als je bij aanbiedingen kijkt op de site staan er weer een hele hoop voor rond de 5 euro, dus als je er al wat besteld een aanrader om er zoiets bij te doen.
quote:van aphex twin heeft de Free best wel veel. verder een beetje autechre en plaid. maar het is natuurlijk niet bepaald DE winkel voor zulke muziek, HELAAS.... had van mij wel gemogen
Op maandag 27 mei 2002 14:11 schreef Xhorder het volgende:[..]
Oh das mooi... Tja, wie koopt Autechre nou ook bij de FRS
, ik wist niet eens dat jullie cd's van WARP Records hadden (in mijn tijd alleen Aphex Twin).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |