Ik vind dit echt teveel voor dat soort films, Halloween 1 t/m 5 ligt toch ook voor 9 euro bij FRS, dat kunnen ze bij die Fridays dan ook wel doen lijkt me.
quote:Maar dat zijn ook wel uitermate zielige DVD'tjes. Als dit mooie edities zijn (geen idee), dan vind ik het niet zo duur.
Op woensdag 22 mei 2002 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Halloween 1 t/m 5 ligt toch ook voor 9 euro bij FRS,
Jason rules
Neem dan eens de Dir Cut van Natural Born Killers van Bridge: alles er op en eraan en tonnen troep er op voor 8,99!
quote:kijk op de IMDB, en druk op Movie Connections als je bij Friday The 13th kijkt. dan zie je daar ook dit lijstje bij staan:
Op maandag 28 oktober 2002 11:52 schreef iMAGE het volgende:
Ik ben Jason X aan het downloaden, maar zou iemand voor me hier even neer kunnen zetten hoe die andere films met Jason heten?
Ik heb op IMDB lopen zoeken, maar ik kwam er geen wijs uit welke nou bij de serie films met Jason horen.
De enige die ik weet is Friday the 13th en Jason goed to hell
Followed by
Friday the 13th Part 2 (1981)
Friday the 13th Part 3: 3D (1982)
Friday the 13th: The Final Chapter (1984)
Friday the 13th: A New Beginning (1985)
Friday the 13th Part VI: Jason Lives (1986)
Friday the 13th Part VII: The New Blood (1988)
Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (1989)
Jason Goes to Hell: The Final Friday (1993)
Jason X (2001)
niet gezocht ofzo? De titels liggen wel erg voor de hand.
quote:Ik wist nooit waar die link voor was, maar nu dus wel
Op maandag 28 oktober 2002 11:57 schreef Tokus het volgende:[..]
kijk op de IMDB, en druk op Movie Connections als je bij Friday The 13th kijkt. dan zie je daar ook dit lijstje bij staan:
...
niet gezocht ofzo? De titels liggen wel erg voor de hand.
quote:Als je erop geklikt had om te kijken had je niet dood gegaan hoor.
Op maandag 28 oktober 2002 12:44 schreef iMAGE het volgende:
Ik wist nooit waar die link voor was
quote:Jason X is errug komisch, a.s. donderdag gaat hij hgier in premiere
Op maandag 28 oktober 2002 11:52 schreef iMAGE het volgende:
Ik ben Jason X aan het downloaden, maar zou iemand voor me hier even neer kunnen zetten hoe die andere films met Jason heten?
Ik heb op IMDB lopen zoeken, maar ik kwam er geen wijs uit welke nou bij de serie films met Jason horen.
De enige die ik weet is Friday the 13th en Jason goed to hell
Dat is al een stukje beter te doen
Is deel 7 eigenlijk wat?
18 inches aan Jason met geluid
Kortom, ff geduld hebben en deze bestellen denk: http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128523
quote:Mjah, mjah is nog steeds niet geweldig he? Een audio commentaartje is wel leuk natuurlijk, maar we willen de X-RATED VERSION!!!
Op zondag 17 augustus 2003 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=1715 is de R2 ietsjes bloederiger dan de R1, hij heeft meer features en is goedkoper dan de r1 en r3.Kortom, ff geduld hebben en deze bestellen denk: http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128523
quote:wat is er dan zo speciaal aan die x-rated/uncut version?
Op zondag 17 augustus 2003 10:10 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Mjah, mjah is nog steeds niet geweldig he? Een audio commentaartje is wel leuk natuurlijk, maar we willen de X-RATED VERSION!!!
En ook niet zo'n kut snapcase, en ook niet dat die titels 100 verschillende versies krijgen, en dat ze meteen de uncut versie op zo'n schijffie branden!!! Niet kopen hoor jongens, lekker w88 op de X rated version want we kopen 'm maar 1 x. Je wordt er toch
van!!!
![]()
quote:tja en die snapper cases boeien me niet zo eigenlijk
R1 - No cuts - but it's not the original R-rated US theatrical version. It contains a longer version of Annie's death, but an edited version of Mrs Voorhee's decapitation.
R2 - No cuts - international version which is 'a few seconds bloodier than the R-rated US version' TBC
quote:tja, wat krijg je dan meer te zien? een paar extra tieten, wat extra bloederige scenes.
Op zondag 17 augustus 2003 10:22 schreef kinky_queen het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan die x-rated/uncut version?Het verbaast me dat ik hier op reageer...
Koop dan die r3
quote:Als cinefiel wil je toch de complete versie zien.... of ben ik nou in de war?
Op zondag 17 augustus 2003 10:23 schreef MikeyMo het volgende:[..]
tja, wat krijg je dan meer te zien? een paar extra tieten, wat extra bloederige scenes.
Koop dan die r3
quote:mjah, alhoewel Directors cuts e.d. niet altijd een verrijking zijn
Op zondag 17 augustus 2003 10:32 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Als cinefiel wil je toch de complete versie zien.... of ben ik nou in de war?
Nou het wachten is of de R2 dus ook de uncut version is
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 17-08-2003 11:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |