kutlinks
[Dit bericht is gewijzigd door havewegotnews4you op 07-05-2002 07:19]
Verbaast me niks. Zal wel zon halve Kafka-lul zijn.
quote:Bek dicht idioot.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:16 schreef havewegotnews4you het volgende:
kutlinks
quote:Zeg dat maar tegen de dader.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bek dicht idioot.
Feit is dat links hem lekker gedemoniseerd heeft. Non-stop.
En nu is hij vermoordt door een extreem-linkse sympathisant. Fijn he? Zal wel zon Kafka-lul zijn, he, van die zogenaamde Anti-Fascistisch Front whatever. Fijn met directe banden richting GL en de SP (oa door sponsering, columnisten etc.).... ben benieuwd.
quote:Het is gewoon zo dat links veel feller regeert op maatschappelijke ontwikkelingen, en dan vooral van rechtse.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bek dicht idioot.
Als het een buitenlander had geweest had je gezegd: Kutbuitenlanders, als het een junk had geweest had je gezegd: Kutjunk.
Je kan niet een hele groep beoordelen op de daden van een persoon!
quote:Ja..Marijnisse en Rosenmoller hebben een huurmoordenaar ingehuurd
Op dinsdag 07 mei 2002 07:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
Zeg dat maar tegen de dader.
Feit is dat links hem lekker gedemoniseerd heeft. Non-stop.
En nu is hij vermoordt door een extreem-linkse sympathisant. Fijn he? Zal wel zon Kafka-lul zijn, he, van die zogenaamde Anti-Fascistisch Front whatever. Fijn met directe banden richting GL en de SP (oa door sponsering, columnisten etc.).... ben benieuwd.
quote:Dat weet jij..Het zou me niets verbazen.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:26 schreef havewegotnews4you het volgende:
Ik ben zeker ook een facist Dr. Daggla?
quote:Oh ja hoor. Het is zijn eigen schuld dat ie vermoord is!
Op dinsdag 07 mei 2002 07:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja..Marijnisse en Rosenmoller hebben een huurmoordenaar ingehuurd
Pim is niet meer, kan je wel een schuldige proberen te zoeken..Of de media aan te wijzen als mededader, maar dat is kortzichtig en dom.
Pim zei zelf die dingen, Pim heeft zelf de woede van een hoop mensen op z'n hals gehaald. Pim heeft er zelf voor gezorgd dat de mensen hem begonnen te haten.
Kotsmisselijk ben ik van dit land. Bah.
quote:Haten? Als je de reactie's ziet, die nu loskomen, kun je alleen maar concluderen dat Pim zeer geliefd was. Maar door het linkse mediageweld op tv en vooral de dagbladen, werd Pim gewoon onderuitgehaald.
Pim is niet meer, kan je wel een schuldige proberen te zoeken..Of de media aan te wijzen als mededader, maar dat is kortzichtig en dom.
Pim zei zelf die dingen, Pim heeft zelf de woede van een hoop mensen op z'n hals gehaald. Pim heeft er zelf voor gezorgd dat de mensen hem begonnen te haten.
quote:Geliefd, geliefd..Wat een onzin..Een hoop mensen wel natuurlijk..Maar niet iedereen..Ik haatte de man echt vanuit de grond van m'n hart..Maar dood wens je niemand..Dan ben je ziek in je hoofd als je dat wel doet.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:32 schreef havewegotnews4you het volgende:[..]
Haten? Als je de reactie's ziet, die nu loskomen, kun je alleen maar concluderen dat Pim zeer geliefd was. Maar door het linkse mediageweld op tv en vooral de dagbladen, werd Pim gewoon onderuitgehaald.
quote:Verhuizen zou ik zeggen doei !
Op dinsdag 07 mei 2002 07:32 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh ja hoor. Het is zijn eigen schuld dat ie vermoord is!
Zeg wat links Nederland niet wil horen en wordt vermoord!Kotsmisselijk ben ik van dit land. Bah.
quote:Mee eens. Niemand verdient het om zomaar vermoord te worden.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:32 schreef X-Ray het volgende:Oh ja hoor. Het is zijn eigen schuld dat ie vermoord is!
Zeg wat links Nederland niet wil horen en wordt vermoord!Kotsmisselijk ben ik van dit land. Bah.
Maar je kunt ook niet de schuld aan "links" geven. Dat is te makkelijk.
quote:En de sympathie van een hoop mensen vergeet dat niet!!!!
Something has to change
undeniable dillema
we would not have learned in any other way.
quote:Idd..Probeer maar een zondebok te vinden..Als Rosenmoller vermoord had geweest door een rechtsextremist en iedereen dan rechts de schuld had gegeven was er ook wsl gezegd dat het een actie van een persoon was.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:37 schreef Larissa het volgende:Maar je kunt ook niet de schuld aan "links" geven. Dat is te makkelijk.
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 07:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Idd..Probeer maar een zondebok te vinden..Als Rosenmoller vermoord had geweest door een rechtsextremist en iedereen dan rechts de schuld had gegeven was er ook wsl gezegd dat het een actie van een persoon was.
quote:Links! Laten we als voorbeeld Oudkerk van de PvdA nemen. Als hij denkt dat de camera niet draait, praat hij over kut-marrokanen
Op dinsdag 07 mei 2002 07:37 schreef Larissa het volgende:[..]
Mee eens. Niemand verdient het om zomaar vermoord te worden.
Maar je kunt ook niet de schuld aan "links" geven. Dat is te makkelijk.
quote:Ja maar het is altijd links die zich als een verwend kind gedraagt als ze hun zin niet krijgen.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:42 schreef RAiDEN het volgende:[..]
quote:Hahaha..En Fortuyn niet? Die liep weg als ie z'n zin niet kreeg..
Op dinsdag 07 mei 2002 07:46 schreef havewegotnews4you het volgende:[..]
Ja maar het is altijd links die zich als een verwend kind gedraagt als ze hun zin niet krijgen.
quote:Ja, hartstikke fout natuurlijk. Maar de schuld aan een groep geven omdat de dader extreem links zou zijn vind ik ook fout.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:44 schreef havewegotnews4you het volgende:Links! Laten we als voorbeeld Oudkerk van de PvdA nemen. Als hij denkt dat de camera niet draait, praat hij over kut-marrokanen
Zo had ik gisteren een discussie op een ander forum met Pimstemmers die, ondanks dat er duidelijk gezegd werd dat het om een blanke Nederlandse man ging, toch vol bleven houden dat het wel een allochtoon zou zijn. Want "de identiteit werd angstvallig geheim gehouden", "er zou speciaal gezegd zijn dat hij Nederlands sprak en waarom zou je dat bij een Nederlander doen" en meer van dat geblaat.
Zelfs toen duidelijk werd dat het om een Nederlander ging zei er nog iemand dat hij dan nog wel een buitenlandse achtergrond zou kunnen hebben.
Je proeft bijna de teleurstelling dat het geen buitenlander is. Doet me denken aan de aanslag in Oklahoma toen er ook meteen geroepen werd dat het wel een moslim zou zijn en later bleek dat het een Amerikaan was (McVeigh).
quote:Weglopen is wat anders dan iemand vermoorden! Links heeft ook zeer goed gewerkt. Kijk maar naar de voormalige USSR, en als je links zo leuk vind, dan ga je toch in Cuba wonen.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hahaha..En Fortuyn niet? Die liep weg als ie z'n zin niet kreeg..
Doe je oogkleppen is af en zie de realiteit is onder ogen!
quote:Inderdaad! Die man was wel zo ongelooflijk arrogant en dat straalde hij ook uit.
Op dinsdag 07 mei 2002 07:48 schreef Dr.Daggla het volgende:Hahaha..En Fortuyn niet? Die liep weg als ie z'n zin niet kreeg..
Doe je oogkleppen is af en zie de realiteit is onder ogen!
Jaren geleden heb ik de man (10 jaar terug) eens in het echt gezien bij een bijeenkomst op mijn werk. Hij zat in het publiek en keek ongelooflijk arrogant om zich heen. Hij kwam me bekend voor (van de Elsevier bleek later) en ik vroeg aan een collega wie het was en dat was Pim Fortuijn dus.
Waarmee ik geenszins goed wil praten wat er gebeurd is, maar als hij hier als een soort held afgeschilderd wordt, terwijl hij niets anders deed dan de andere politici schofferen word ik toch wel een beetje onpasselijk.
quote:Word ik anders neergeknald?
Op dinsdag 07 mei 2002 07:37 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Verhuizen zou ik zeggen doei !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |