Fortuyn was een controversieel persoon. Hij heeft enorm veel stof op doen waaien. Hij deed uitspraken die bij veel mensen in verkeerde aarde vielen. Hij trapte mensen op de tenen! Daar heeft geen omroep of politicus schuld aan.
Het is absurd wat er gebeurd is. Ga niet op lijken dansen door je haat tegen allochtonen of mensen met wie je het niet eens bent 10x harder te ventileren.
RIP Pim Fortuyn
jammergenoeg zal een redelijk deel van de bevolking er nietzo over denken
quote:Prachtig gezegd.
Op maandag 06 mei 2002 19:30 schreef Meneer_Aart het volgende:
Maak het nou niet erger dan het is aub... stop met het afschuiven op demonisering, of de 'linkse haatcampagne'... dat is misbruik maken van de situatie.Fortuyn was een controversieel persoon. Hij heeft enorm veel stof op doen waaien. Hij deed uitspraken die bij veel mensen in verkeerde aarde vielen. Hij trapte mensen op de tenen! Daar heeft geen omroep of politicus schuld aan.
Het is absurd wat er gebeurd is. Ga niet op lijken dansen door je haat tegen allochtonen of mensen met wie je het niet eens bent 10x harder te ventileren.
RIP Pim Fortuyn
quote:Gelijk heb je.
door die nare sfeer is dit mede veroorzaakt
quote:Volledig eens !
Maak het nou niet erger dan het is aub... stop met het afschuiven op demonisering, of de 'linkse haatcampagne'... dat is misbruik maken van de situatie.Fortuyn was een controversieel persoon. Hij heeft enorm veel stof op doen waaien. Hij deed uitspraken die bij veel mensen in verkeerde aarde vielen. Hij trapte mensen op de tenen! Daar heeft geen omroep of politicus schuld aan.
RIP Pim Fortuyn
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 06-05-2002 19:40]
quote:Dit bedoel ik dus.
Op maandag 06 mei 2002 19:38 schreef Ionpulse het volgende:
Ionpulse is geband
Triest.
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 06-05-2002 19:45]
Verder zou ik de moderators van de frontpage willen vragen die reakties van de mensen daar nog s goed door te lezen ik zie wat figuren met teksten als 'net goed' etc met +1 normaal! Dit kan echt niet.
Geloof me ik vind het erg dat het gebeurd is, MAAR ik vind de media aandacht weer lekker overdreven. Heel Nederland gaat weer lekker overdreven reageren. De komende week heeft Nederland het weer over niets anders en daarna is men het weer vergeten.
Ben ik nu aan het spotten met de situatie? Nee!! Het is gewoon zo, ik zie dat elke keer weer gebeuren.
Als er iemand in Amsterdam wordt neergeschoten dan krijgt die 3 regels in de krant een eventuele vermelding bij Hart van Nederland and that's it! En nu omdat het blijkbaar iemand belangtijk is, dan gebeurd er weer dit.
Dat is net zoiets als dit: Er is een bus ongeluk geweest in Zuid-Frankrijk, waaronder 3 kinderen. Waarom zijn die kinderen belangrijker dan die andere mensen in die bus??????
Zoals ik al zei: met alle respect....
quote:Mee eens. Kok is een man die NOOIT in zijn hoofd zou halen om dit moedwillig uit te lokken. dus svp die echt stomme opmerkingen bij jou houden ..
Op maandag 06 mei 2002 19:40 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Dit bedoel ik dus.
Triest.
quote:Wel of geen mediaschuld, je kan niet ontkennen dat hij door/mbv de media continue als extreem is bestempeld, net als door de overige partijen. Als iets maar vaak genoeg herhaald word, gaan mensen het vanzelf geloven, en dan is er maar 1 debiel nodig.
Fortuyn was een controversieel persoon. Hij heeft enorm veel stof op doen waaien. Hij deed uitspraken die bij veel mensen in verkeerde aarde vielen. Hij trapte mensen op de tenen! Daar heeft geen omroep of politicus schuld aan.
Daarnaast, dit is Nederland, het is hier al tijden zo dat wanneer je je kop boven het maaiveld uitsteekt, deze word afgehakt...
edit:moeite met quoteje
[Dit bericht is gewijzigd door stinkie op 06-05-2002 19:45]
Dat zou waarlijk beneden alle peil zijn.
Mooi gesproken, Aart, en ik sluit me van harte bij je aan.
Vandaag is een zwarte dag voor de Nederlandse open democratie en maatschappij...
V.
quote:Omdat dit niet alleen het overlijden van een persoon is maar ook een gigantische klap voor de nederlandse democratie..
Op maandag 06 mei 2002 19:42 schreef lunatix13 het volgende:
Met alle respect voor de (waarschijnlijk) overleden Pim:Geloof me ik vind het erg dat het gebeurd is, MAAR ik vind de media aandacht weer lekker overdreven. Heel Nederland gaat weer lekker overdreven reageren. De komende week heeft Nederland het weer over niets anders en daarna is men het weer vergeten.
Ben ik nu aan het spotten met de situatie? Nee!! Het is gewoon zo, ik zie dat elke keer weer gebeuren.
Als er iemand in Amsterdam wordt neergeschoten dan krijgt die 3 regels in de krant een eventuele vermelding bij Hart van Nederland and that's it! En nu omdat het blijkbaar iemand belangtijk is, dan gebeurd er weer dit.
Dat is net zoiets als dit: Er is een bus ongeluk geweest in Zuid-Frankrijk, waaronder 3 kinderen. Waarom zijn die kinderen belangrijker dan die andere mensen in die bus??????
Zoals ik al zei: met alle respect....
quote:Blatante kolder.
Op maandag 06 mei 2002 19:44 schreef Spina1 het volgende:
Natuurlijk was Pim Fortuyn controversieel, en trapte hij op veel tenen, maar je moet toegeven dat links-nederland heeft bijgedragen aan het imago van een rechts-extremist wat hij kreeg opgespeld, en dus feitelijk mede-verantwoordelijk voor het creeeren van een sfeer waarin dit kon gebeuren...
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |