abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 mei 2002 @ 20:14:01 #201
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_4152027
Weet iemand van wie het begin liedje is van Angel. Ik dacht van Robert Kral. En is daar een heel liedje van of is er geen single van uitgebracht of iets dergelijks. Ik kan het namelijk nergens vinden.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_4152322
Hoe heet het nummer van Faithless die op hun site staat (http://www.faithless.co.uk/index-flash.html)?
Heb 't ook al een paar keer eerder gehoord op de radio, maar ik kan het nergens terugvinden in de charts of op playlists

het is toch geen 'we come one'?

wel dus
zucht ik zuig

[Dit bericht is gewijzigd door r0b1n op 11-05-2002 20:56]

pi_4156880
Sja, ik zoek dus een nummer met: I'm too sexy for my car(weet niet zeker of dat er nu bij hoort, want ik had Right Said Fred gevonden maar daar zat weer geen) i wanna wanna uh uh aaaah in! (zoiets) Dus? Iemand?

pi_4156969
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:41 schreef Slipknotje het volgende:
Sja, ik zoek dus een nummer met: I'm too sexy for my car(weet niet zeker of dat er nu bij hoort, want ik had Right Said Fred gevonden maar daar zat weer geen) i wanna wanna uh uh aaaah in! (zoiets) Dus? Iemand?

Ik heb ergens op een van mijn casettes zo'n clubby nummer dat gaat van aaaaaaaai I wanna oe oe aaaaaaa, van 'the lawyer' of zoiets. Met een licht Duits accent. Dat zal je wel bedoelen, vermoed ik. Het is een jaar of twee oud, dat weet ik wel. En dat heeft niks met Right Said Fred te maken.

Edit: Even op Audiogalaxy gekeken, wat ik bedoel is exact gezegd 'the lawyer-i wanna mmm'. Dat zoekt wat handiger.

Leuk nummer trouwens.

pi_4157804
de tekst;

'The way our hands fit, the way our eyes meet'

spookt al dagen door mn hoofd! ik kan me herinneren dat dit door ene vrouw geozngen wordt (ik dacht eerst Ilse DeLange of lauren Hill maar daar heb ik niks bij gevonden!

weet iemand van welk liedje dit is? of een manier om dit uit te zoeken?

I REALLY HAVE TOT KNOW!!

pi_4157855
quote:
Op zondag 12 mei 2002 14:25 schreef karoltje het volgende:
de tekst;

'The way our hands fit, the way our eyes meet'

spookt al dagen door mn hoofd! ik kan me herinneren dat dit door ene vrouw geozngen wordt (ik dacht eerst Ilse DeLange of lauren Hill maar daar heb ik niks bij gevonden!

weet iemand van welk liedje dit is? of een manier om dit uit te zoeken?

I REALLY HAVE TOT KNOW!!

I was made to love you-Bart & Sita (Starmaker) ???

Daar zit die tekst in, en er zit alvast een vrouw in, hè.

pi_4157965
quote:
Op zondag 12 mei 2002 14:30 schreef postinggirl het volgende:

[..]

I was made to love you-Bart & Sita (Starmaker) ???

Daar zit die tekst in, en er zit alvast een vrouw in, hè.

jaaaaah! DAMN dat t van Sita is maar ja nu weet ik t wel ! THANX
  zondag 12 mei 2002 @ 15:26:32 #208
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4158312
iemand er al achter wat de theme van sensation 2002 is

( te beluisteren op http://sensation.id-t.com )

pi_4159634
Ik zoek een hiphop nr het is een vrij druk nummer en op een gegeven ogenblik rapt hij
Everybody in the house put your hands up

house zou ook place kunnen zijn...
en volgens mij rapt hij dat in het refrein meedere keren..
iemand enig idee kzoek het nr al een tijdje..

pi_4159678
Ik hoor de laatste tijd veel in discotheken een tranceversie van eye of the tiger, weet iemand wat de dj en titel is??
pi_4159753
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:11 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik zoek de Remix versie van uhm... tja ik ken de originele plaat niet eens

Maar er zit een stemmetje in zo van:

" Dreamer i know you always wanne be a dreamer " tenminste zoiets is het, jullie kennen het vast wel .. :S

Thx alvast.

[edit]

Volgensmij is de originele van supertramp /edit]

denk dat je deze bedoelt:
CK & The Supreme Dreamteam - Dreamer

Hier stukje uit het liedje

smallband

breedband

zondag 12 mei 2002 @ 19:38:04 #212
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_4160839
Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerende van een eindtune van een "Veronica goes..."-serie. Ik weet alleen dat de woorden "Bon Voyage" en "After all this time" er in voor komen. Ik weet ook niet meer welke serie van "Veronica Goes.." het is geweest. Weet iemand het? Bij voorbaat dank, NewBeatle.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  zondag 12 mei 2002 @ 22:40:09 #213
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4163666
quote:
Op zondag 12 mei 2002 17:29 schreef Vuurvlieg het volgende:
Ik zoek een hiphop nr het is een vrij druk nummer en op een gegeven ogenblik rapt hij
Everybody in the house put your hands up

house zou ook place kunnen zijn...
en volgens mij rapt hij dat in het refrein meedere keren..
iemand enig idee kzoek het nr al een tijdje..

Sorry kun je iets specifieker zijn, want dit zit toch wel in heel heel veel nummers.
pi_4164462
hmm het is wel een redelijk snel nr.. ja meer weet ik ook nie..
khoorde het in een danscafe/disco ..
tis denk ik wel een redelijk bekend nr.. kheb het wel vaker gehoord..
pi_4165465
Ik ben al een tijdje op zoek naar dit nummer...
Ik kwam het tegen op http://www.b2s-events.nl

Weet iemand de titel van dit nummer ????

Thnx

[Dit bericht is gewijzigd door Le4nder op 13-05-2002 00:54]

Zeg, ben jij wel sApDriNkenDewiJs goed bezig ???!
  maandag 13 mei 2002 @ 13:27:27 #216
26687 Tha_Bol
Eigen tap is goud waard.
pi_4170035
Ik ben op zoek naar de dance/trance versie van "CALL ME ALL"(origineel van Paul Simon)!Weet iemand wie dit nummer heeft ge-remixed?
pi_4171411
quote:
Op maandag 13 mei 2002 13:27 schreef Tha_Bol het volgende:
Ik ben op zoek naar de dance/trance versie van "CALL ME ALL"(origineel van Paul Simon)!Weet iemand wie dit nummer heeft ge-remixed?
MDC - Sunny Trumpets
Had em al een tijdje voordattie "commercieel" ging.
  maandag 13 mei 2002 @ 15:21:55 #218
26687 Tha_Bol
Eigen tap is goud waard.
pi_4172132
quote:
Op maandag 13 mei 2002 14:48 schreef blieblie het volgende:

[..]

MDC - Sunny Trumpets
Had em al een tijdje voordattie "commercieel" ging.

Um volgens mij wordt er ook bij gezongen(you can call me al(un paar keer) evengoed bedankt maar kdenk toch niet dat dit m is, je hoort m vaak in disco's!
  maandag 13 mei 2002 @ 16:40:14 #219
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_4173554
Ik ben op zoek naar een (jaren 80?) NL nummer. Een zin uit refrein gaat zo:

"Johnnie is te laat; voor hem is het oorlog!"

Iemand een idee van groep + titel?

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 13 mei 2002 @ 17:25:08 #220
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_4174312
Okee. Ik zoek een nummer dat ik laatst in 013 hoorde. Het valt denk ik net niet onder de noemen nu-metal, daar is het te apart voor. Het markante is dat er telkens een stuk lekkere gitaar in zit, en dan een gast met een stemmetje a la Cypress Hill (misschien is het CH wel) in een break een paar zinnetjes opzegt... Best vaag. Net zoals de beschrijving. Ik hoop dat iemand een idee heeft...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_4177896
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:52 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Ik heb ergens op een van mijn casettes zo'n clubby nummer dat gaat van aaaaaaaai I wanna oe oe aaaaaaa, van 'the lawyer' of zoiets. Met een licht Duits accent. Dat zal je wel bedoelen, vermoed ik. Het is een jaar of twee oud, dat weet ik wel. En dat heeft niks met Right Said Fred te maken.

Edit: Even op Audiogalaxy gekeken, wat ik bedoel is exact gezegd 'the lawyer-i wanna mmm'. Dat zoekt wat handiger.

Leuk nummer trouwens.

Dankjuwel! Vind het echt een leuk nummer:D
  dinsdag 14 mei 2002 @ 12:48:14 #222
12426 R.Brunswijk
Loud pipes save lives!
pi_4185352
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:40 schreef Vamos het volgende:
Ik ben op zoek naar een (jaren 80?) NL nummer. Een zin uit refrein gaat zo:

"Johnnie is te laat; voor hem is het oorlog!"

Iemand een idee van groep + titel?

Johnny Soldaat van Rob de Nijs.
De mening van een Moslim heet geloofsovertuiging. De mening van een Nederlander heet racisme...
  woensdag 15 mei 2002 @ 15:00:29 #223
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_4203603
Ik ben op zoek naar een nummer uit The Fast & The Furious....

op een moment als die Brian Dom hefet gered gaat hij mee naar zijn huis om een pilsje te drinken... die Dom gaat met z'n wijfie naar boven en die Vince wil ruzie zoeken maar dan komt die Mia... dan gaat zij samen met Brian naar de keuken en dan hor je op de achtergrond zo'n nummer waarin die de hele tijd 'cause I've got ho's zingt....

weet iemand van wie die is ik krijg het niet gevonden?

pi_4203858
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:00 schreef SqueaK het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit The Fast & The Furious....

op een moment als die Brian Dom hefet gered gaat hij mee naar zijn huis om een pilsje te drinken... die Dom gaat met z'n wijfie naar boven en die Vince wil ruzie zoeken maar dan komt die Mia... dan gaat zij samen met Brian naar de keuken en dan hor je op de achtergrond zo'n nummer waarin die de hele tijd 'cause I've got ho's zingt....

weet iemand van wie die is ik krijg het niet gevonden?

Volgens mij bedoel je Area Codes van Ludacris

Ik zoek een nummer met daarin iemand die een paar keer zegt: "Lay back, kick it and enjoy the ride" oid.. Volgens mij was het een breakbeat / 2 step nummer ofzo.. iemand enig idee?

En weet iemand of de muziek van GTA2 alleen voor dat spel gemaakt is en als dat niet het geval is, waar ik de tracklisting kan vinden? Ik zoek speciaal het nummer wat je redelijk vaak in het 2e level hoorde, met een beetje vals orgel melodietje, beetje Fatboy Slim achtig..

woensdag 15 mei 2002 @ 16:20:06 #225
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4205118
Ik zoek een nummer met daarin iemand die een paar keer zegt: "Lay back, kick it and enjoy the ride" oid.. Volgens mij was het een breakbeat / 2 step nummer ofzo.. iemand enig idee?

Probeer s te zoeken op "time to relax" want ongeveer hetzelfde wordt gezegd in het openingsnummer van de cd SMASH van THE OFFSPRING.

bencramerben zaxxon carqula
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')