quote:Als ik zie hoe ze zich gedragen dan vrees ik echt voor het gedrag van de kinderen die ze zullen opvoeden!
Dat is nog maar de vraag. Tijd zal het leren. Neemt niet weg dat ik het 'gedrag' van deze 16 jarige natuurlijk wel afkeur.
quote:Dat is ook onzin, want het zijn meelopers. Maar het blijft gevaarlijk dat ze achter dit soort gedachtengoed staan en zich gedragen als leden van dit soort organisaties!
Verder is het eenvoudig onzin om deze pubertjes onder de noemer 'grijze wolven' of andere 'extreem rechtse of terreur organisaties te plaatsen'.
quote:Als je naar de ontwikkelingen kijkt is dat gewoon dikke onzin. Vaak rellen deze allochtone relpubertjes in hun jonge jaren, maar na een tijd houden ze dat ook wel voor gezien en krijgen ze ook werk en denken ze aan een gezin. Zij willen niet dat hun kinderen zoals zij worden.
Op maandag 22 april 2002 02:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Als ik zie hoe ze zich gedragen dan vrees ik echt voor het gedrag van de kinderen die ze zullen opvoeden!
[..]Dat is ook onzin, want het zijn meelopers. Maar het blijft gevaarlijk dat ze achter dit soort gedachtengoed staan en zich gedragen als leden van dit soort organisaties!
quote:Oh gelukkig maar.
Op maandag 22 april 2002 06:58 schreef Youssef het volgende:[..]
Als je naar de ontwikkelingen kijkt is dat gewoon dikke onzin. Vaak rellen deze allochtone relpubertjes in hun jonge jaren, maar na een tijd houden ze dat ook wel voor gezien en krijgen ze ook werk en denken ze aan een gezin. Zij willen niet dat hun kinderen zoals zij worden.
quote:
Op maandag 22 april 2002 08:42 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh gelukkig maar.
Wat een verrijking van Nederland he?
quote:neem een joska fischer....
Op maandag 22 april 2002 02:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik zie hoe ze zich gedragen dan vrees ik echt voor het gedrag van de kinderen die ze zullen opvoeden!
Dat is ook onzin, want het zijn meelopers. Maar het blijft gevaarlijk dat ze achter dit soort gedachtengoed staan en zich gedragen als leden van dit soort organisaties!
quote:Ik denk dat haat tegenover een ander ras of een andere geloofscultuur typisch iets is van extreem rechts, voorzover het gebaseerd is op de eigen cultuur en het eigen ras boven een andere stellen.
Op zaterdag 20 april 2002 18:18 schreef R@b het volgende:[..]
Of denk jij dat jodenhaat iets typisch voor extreem-rechts is?
Extreem links kent ook haat, vanuit het geloof of ras dat onderdrukt wordt, richting het overheersende geloof /ras/ klasse.
en dat is zo'n beetje het enige verschil.
Nou ben ik zelf niet zo'n hater, dus bij mij loopt het wel los. Ben alleen benieuwd waar de rechtse fokker toch al zijn frustraties vandaan haalt? Nooit een driewieler gehad?
Vanwaar toch al die angst voor de mensen die het minder gaat, terwijl het jullie zelf nog nooit zo goed is gegaan?
rebel without a cause?
think it over
quote:Nee, extreem links kent haat jegens alles wat ze niet als aanhangers van hun eigen idealen beschouwen. Dan ben je namelijk een fascist in hun ogen.
Op maandag 22 april 2002 11:00 schreef BigDick het volgende:[..]
Ik denk dat haat tegenover een ander ras of een andere geloofscultuur typisch iets is van extreem rechts, voorzover het gebaseerd is op de eigen cultuur en het eigen ras boven een andere stellen.
Extreem links kent ook haat, vanuit het geloof of ras dat onderdrukt wordt, richting het overheersende geloof /ras/ klasse.
quote:Het is geen angst, het is afkeur. Afkeur voor een grote groep nieuwkomers die er heel andere ideeën op nahoudt wat betreft vrijheid, vrouwen, rechten en plichten.
en dat is zo'n beetje het enige verschil.Nou ben ik zelf niet zo'n hater, dus bij mij loopt het wel los. Ben alleen benieuwd waar de rechtse fokker toch al zijn frustraties vandaan haalt? Nooit een driewieler gehad?
Vanwaar toch al die angst voor de mensen die het minder gaat, terwijl het jullie zelf nog nooit zo goed is gegaan?
En even eerlijk, het is ook niet leuk meer in de binnensteden. Mijn buurvrouwen lopen er ook zo bij, geen woord Nederlands kunnen ze. Niet dat het uitmaakt, want ze mag toch niet met vreemde mannen praten.
Vooral niet als je demonstraties zoals die van vorige week ziet, waarin duizenden mensen mee lopen onderwijl Allah Akhbar, en Joden dood! roepend, de hakenkruisvlaggen in de aanslag en de felicitaties richting Bin Laden herhalend.
Denk DAAR eens over na.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 22-04-2002 11:08]
quote:offtopic : whoehahahahahaha
Op maandag 22 april 2002 11:00 schreef BigDick het volgende:Nou ben ik zelf niet zo'n hater, dus bij mij loopt het wel los. Ben alleen benieuwd waar de rechtse fokker toch al zijn frustraties vandaan haalt? Nooit een driewieler gehad?
Vanwaar toch al die angst voor de mensen die het minder gaat, terwijl het jullie zelf nog nooit zo goed is gegaan?rebel without a cause?
think it over
ontopic, zie topic, ' het klopt niet ' get it straight! Iedereen mag 'hetzelfde' mits binnen de wet regels gerespecteerd worden Art. 1.
period.
GLG
quote:Wie noem jij extreem links dan? Welk politiek partij?
Op maandag 22 april 2002 11:06 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee, extreem links kent haat jegens alles wat ze niet als aanhangers van hun eigen idealen beschouwen. Dan ben je namelijk een fascist in hun ogen.
[..]
quote:Neen, afkeer tegen integratie is terecht, verplicht Nederlands is prima. Andere ideeën, op gebied van vrijheid, vrouwen, rechten en plichten, is prima, dat zijn cultuur en sociale verschillen daarin. Het is anders maar anders is niet per definitie negatief. Het is juist negatief dat 'anders' te zien als 'verkeerd' enkel omdat het niet in jouw straatje past. Zolang het binnen de wet is, hebben we daar, terecht, niets over te zeggen.
Het is geen angst, het is afkeur. Afkeur voor een grote groep nieuwkomers die er heel andere ideeën op nahoudt wat betreft vrijheid, vrouwen, rechten en plichten.
Deal with it!
quote:yeah right, ik woon in de binnenstad, en het is hier zo verdomd gezellig dat ik voorlopig niet in mijn kop haal om weg te gaan! Amsterdam heb ik het dan over, niet eens zo>'n kleine stad. Beperk je dus toch je eigen dorp/stad zou ik zeggen.
En even eerlijk, het is ook niet leuk meer in de binnensteden.
quote:stoor je er dan ook niet aan.
Mijn buurvrouwen lopen er ook zo bij, geen woord Nederlands kunnen ze. Niet dat het uitmaakt, want ze mag toch niet met vreemde mannen praten.
[afbeelding]
quote:Overdrijvingsdrift van X-ray slaat weer op hol (vroeg deze ochtend), het waren een hondertal jongeren, niet duizenden mensen. Voortaan een nulletje of 2 uit je betoog halen maakt het allemaal wat realistischer.
Vooral niet als je demonstraties zoals die van vorige week ziet, waarin duizenden mensen mee lopen onderwijl Allah Akhbar, en Joden dood! roepend, de hakenkruisvlaggen in de aanslag en de felicitaties richting Bin Laden herhalend.
Denk DAAR eens over na.
GLG
quote:De afkeer van het andere.
Op maandag 22 april 2002 11:06 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee, extreem links kent haat jegens alles wat ze niet als aanhangers van hun eigen idealen beschouwen. Dan ben je namelijk een fascist in hun ogen.
[..]Het is geen angst, het is afkeur. Afkeur voor een grote groep nieuwkomers die er heel andere ideeën op nahoudt wat betreft vrijheid, vrouwen, rechten en plichten.
En even eerlijk, het is ook niet leuk meer in de binnensteden. Mijn buurvrouwen lopen er ook zo bij, geen woord Nederlands kunnen ze. Niet dat het uitmaakt, want ze mag toch niet met vreemde mannen praten.
[afbeelding]Vooral niet als je demonstraties zoals die van vorige week ziet, waarin duizenden mensen mee lopen onderwijl Allah Akhbar, en Joden dood! roepend, de hakenkruisvlaggen in de aanslag en de felicitaties richting Bin Laden herhalend.
Denk DAAR eens over na.
Zoals de katholieken ooit de protestanten afkeurden, en de friezen de romeinen. En ook dat is allemaal goed afgelopen.
Onze ouders streden voor vrije sex, onze grootouders voor vrouwenstemrecht. En jij? Voor polioinenting en legalisering van softdrugs?
Ik zie alleen niet in wat mijn groenteboer op de hoek voor invloed heeft op hoe ik met mijn vrouwen om moet gaan.
En ja ik woon in de binnenstad. En nee, ik heb gelukkig geen kutmarokkaantjes voor mijn deur. Tuurlijk zijn er problemen, die zijn er altijd in een stad.
Nieuwkomers zijn altijd lastig voor de oorspronkelijke bevolking. Maar uiteindelijk komt het altijd goed, en zonder bloed een land dood. Economisch en cultureel.
Of zou je graag in Ijsland wonen?
PS. ipv van naar bhurka's kijk ik liever naar de Surinaamse dames in Rotterdam. Lang leve de immigratie!!
quote:De SP.
Op maandag 22 april 2002 11:18 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Wie noem jij extreem links dan? Welk politiek partij?
quote:Dan wordt het tijd dat die wetten aangepast worden.
Neen, afkeer tegen integratie is terecht, verplicht Nederlands is prima. Andere ideeën, op gebied van vrijheid, vrouwen, rechten en plichten, is prima, dat zijn cultuur en sociale verschillen daarin. Het is anders maar anders is niet per definitie negatief. Het is juist negatief dat 'anders' te zien als 'verkeerd' enkel omdat het niet in jouw straatje past. Zolang het binnen de wet is, hebben we daar, terecht, niets over te zeggen.
quote:Ja, en IK ook. En Nederland bestaat uit veeeeeeel meer dan alleen dat Ijdorp genaamd Amsterdam en jouw visie GLG. Vandaar de opkomst van andere partijen, en of je het nu leuk vindt of niet, het IS wel zo.
yeah right, ik woon in de binnenstad, en het is hier zo verdomd gezellig dat ik voorlopig niet in mijn kop haal om weg te gaan! Amsterdam heb ik het dan over, niet eens zo>'n kleine stad. Beperk je dus toch je eigen dorp/stad zou ik zeggen.
quote:Oogkleppen op en pappen en nathouden he? Dat werkt het beste niet? Want oh oh als we eens een standpunt in moeten nemen vanwaar uit misschien wel eens consequenties voortvloeien. Nee, liever de lieve vrede bewaren..... bang zijn.
stoor je er dan ook niet aan.
quote:Honderden riepen het, duizenden tolereerden het. Waarom grepen deze duizenden dan niet in? Als zij het ook zo verwerpelijk vonden wat er gebeurde? Blijkbaar waren ze het er toch niet zo heel erg mee oneens....
Overdrijvingsdrift van X-ray slaat weer op hol (vroeg deze ochtend), het waren een hondertal jongeren, niet duizenden mensen. Voortaan een nulletje of 2 uit je betoog halen maakt het allemaal wat realistischer.
Nogmaals, met overdrijven wordt je standpunt niet krachtiger.
Dat de pro-Israel demonstratie van het weekend WEL rustig verliep, is al weer een duidelijk teken.
quote:Ja die kunnen erg mooi zijn ja!
Op maandag 22 april 2002 11:23 schreef BigDick het volgende:[..]
De afkeer van het andere.
PS. ipv van naar bhurka's kijk ik liever naar de Surinaamse dames in Rotterdam. Lang leve de immigratie!!
Jammer dat de meerderheid van de jonge dames in Den Haag er tegenwoordig ZO bijloopt:
Zoooo sexy, die hoofddoeken, en zonder make-up.
Oh wel eerst moslim worden en trouwen voordat je met elkaar om mag gaan hoor!
quote:In Nederland is eigenlijk geen extreem links meer. Extreem links zie ik meer in historisch verband. De opkomst van Hitler's NSDAP is ooit begonnen vanuit een underdogpositie, het failliete duitsland(arbeiders) tegen de rijke joden (kapitalisten). Al gauw werd het de Arische Superioriteit versus de minderwaardige rassen als de Joden en de negers.
Op maandag 22 april 2002 11:18 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Wie noem jij extreem links dan? Welk politiek partij?
Ik zie meer extreem rechts dan links namelijk.
[..]
Het russische perspectief was ook dat van de minderwaardige arbeider tegenover het grootkapitaal. Eenmaal aan de macht werden de communisten in feite extreem rechts.
Desi Bouterse greep ooit op basis van linkse idealen de macht in Suriname. Die indruk is niet blijven hangen als zondanig.
Kortom, links zijn de onderdrukten, rechts de overheersers.
De overheersers willen niks afstaan of toegeven, de linksen willen het hebben.
In Nederland hebben we als een immigratieland met lange traditie, de neiging de onderdrukten (waar ook ter wereld) meer recht van spreken te geven als de onderdrukkers (Nelson Mandela, Arafat etc.)
Ik denk dus dat Robs stelling klopt (He, da's de 1ste keer dat ik dat denk), maar ik ben er best trots op dat ik in zo'n land woon. Neemt niet weg dat de excessen van de demonstratie in A'dam verwerpelijk zijn.
gr. BD
quote:Geen extreem links in Nederland? Wat te denken van de NCPN, wier voorzitter bustes van de heren Stalin en Lenin bezit en onlangs nog op het verjaardagsfeestje van Milosevic meende op te moeten merken dat Amerika een vernietigingsoorlog tegen de mensheid voert?
Op maandag 22 april 2002 11:40 schreef BigDick het volgende:[..]
In Nederland is eigenlijk geen extreem links meer. Extreem links zie ik meer in historisch verband. De opkomst van Hitler's NSDAP is ooit begonnen vanuit een underdogpositie, het failliete duitsland(arbeiders) tegen de rijke joden (kapitalisten). Al gauw werd het de Arische Superioriteit versus de minderwaardige rassen als de Joden en de negers.
Het russische perspectief was ook dat van de minderwaardige arbeider tegenover het grootkapitaal. Eenmaal aan de macht werden de communisten in feite extreem rechts.
Desi Bouterse greep ooit op basis van linkse idealen de macht in Suriname. Die indruk is niet blijven hangen als zondanig.
Kortom, links zijn de onderdrukten, rechts de overheersers.
De overheersers willen niks afstaan of toegeven, de linksen willen het hebben.In Nederland hebben we als een immigratieland met lange traditie, de neiging de onderdrukten (waar ook ter wereld) meer recht van spreken te geven als de onderdrukkers (Nelson Mandela, Arafat etc.)
Ik denk dus dat Robs stelling klopt (He, da's de 1ste keer dat ik dat denk), maar ik ben er best trots op dat ik in zo'n land woon. Neemt niet weg dat de excessen van de demonstratie in A'dam verwerpelijk zijn.
gr. BD
Jij goochelt met de begrippel links en rechts, als je de communisten extreem rechts noemt.
Bovendien waren er nauwelijks arbeiders in Rusland, dus ook die vlieger gaat helaas niet op.
quote:erg kinderachtig en wederom off topic, en beledigent.
Op maandag 22 april 2002 11:28 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja die kunnen erg mooi zijn ja!
.
Jammer dat de meerderheid van de jonge dames in Den Haag er tegenwoordig ZO bijloopt:
[afbeelding]Zoooo sexy, die hoofddoeken, en zonder make-up.
Oh wel eerst moslim worden en trouwen voordat je met elkaar om mag gaan hoor!
GLG
quote:Nee, het is mijn mening.
Op maandag 22 april 2002 12:47 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
erg kinderachtig en wederom off topic, en beledigent.
GLG
En als je nu nog 1 keer off topic blert, ontvang je de digitale versie van de Koran 1.000.000 keer op je mailserver. .
quote:Ach, zolang ieder hoofddoekje als regelrechte belediging voor de emancipatie van vrouwen in het straatbeeld wordt getolereerd, zouden wel wat meer mensen zo "kinderachtig" mogen zijn.
Op maandag 22 april 2002 12:47 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
erg kinderachtig en wederom off topic, en beledigent.
GLG
quote:Het is de ''grap'' eromheen. Als X-ray echt zo 'bezorgd' was over de rechten en emancipatie van de vrouwen zou hij daar een punt van maken. Nu maakt hij slechts een flauwe off topic grap eromheen.
Op maandag 22 april 2002 12:58 schreef Festen het volgende:[..]
Ach, zolang ieder hoofddoekje als regelrechte belediging voor de emancipatie van vrouwen in het straatbeeld wordt getolereerd, zouden wel wat meer mensen zo "kinderachtig" mogen zijn.
Dat is kinderachtig en helpt de discussie om zeep, daar waar je uberhaupt kunt spreken van een discussie.
En flauwe nietstoedoende 'dreigementen'met servers platleggen heeft ook al geen inhoud.
Als het zo doorgaat zie ik niet in waarom deze topic nog zal blijven bestaan. Dan kan je beter een 'Beledig en scheld elkaar uit' topic aanmaken dan telkens off topic reakties te plaatsen laat staan flauwe grapjes met kinderachtige opmerkingen erbij.
Topic gaat over Extreem rechts mag minder dan extreem links, daar gaat het over, niet over het plaatsen van plaatjes met kinderachtig onderschrift.
GLG
quote:Honderd maal per dag "Off-topic" posten is nog minder constructief. Kap daar eens een keer mee, dan doet de rest ook wat normaler.
Op maandag 22 april 2002 13:07 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Het is de ''grap'' eromheen. Als X-ray echt zo 'bezorgd' was over de rechten en emancipatie van de vrouwen zou hij daar een punt van maken. Nu maakt hij slechts een flauwe off topic grap eromheen.
Dat is kinderachtig en helpt de discussie om zeep, daar waar je uberhaupt kunt spreken van een discussie.
En flauwe nietstoedoende 'dreigementen'met servers platleggen heeft ook al geen inhoud.
Als het zo doorgaat zie ik niet in waarom deze topic nog zal blijven bestaan. Dan kan je beter een 'Beledig en scheld elkaar uit' topic aanmaken dan telkens off topic reakties te plaatsen laat staan flauwe grapjes met kinderachtige opmerkingen erbij.
Topic gaat over Extreem rechts mag minder dan extreem links, daar gaat het over, niet over het plaatsen van plaatjes met kinderachtig onderschrift.
GLG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |