En ja, dit is een coming out of te wel een begin ervan. Ben niet zo'n coming out vent omdat homo zijn gewoon normaal is en geen coming out nodig heeft maar ja, dit is toch beter denk ik. Aangezien een aantal mensen die ik ken ook deze forum lezen. Ik ga er nog niet te veel over beginnen in m'n eigen dorp en stuff maar doe het rustig aan.
TripleM, jij bent de eerste in ons dorp die het weet. Ik vertrouw jouw heel erg en ik ken je goed genoeg om te weten dat je dit stil kan houden zelfs voor je broertje. Thanx
Voor de rest, sommige wisten het hier al. Die weten wel wie ik bedoel . thanx
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-04-2002 00:51]
Zeker voor de manier dat je het doet, terwijl je weet dat er bekende zitten hier van je!
Nou nog een lekkere vent zoeken om je leven mee te delen!
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 00:40 schreef Cazman het volgende:
IK BEN HOMOEn ja, dit is een coming out of te wel een begin ervan. Ben niet zo'n coming out vent omdat homo zijn gewoon normaal is en geen coming out nodig heeft maar ja, dit is toch beter denk ik. Aangezien een aantal mensen die ik ken ook deze forum lezen. Ik ga er nog niet te veel over beginnen in m'n eigen dorp en stuff maar doe het rustig aan.
TripleM, jij bent de eerste in ons dorp die het weet. Ik vertrouw jouw heel erg en ik ken je goed genoeg om te weten dat je dit stil kan houden zelfs voor je broertje. Thanx
Voor de rest, sommige wisten het hier al. Die weten wel wie ik bedoel
. thanx
quote:-laat ook maar-
Op vrijdag 19 april 2002 00:42 schreef Bastard het volgende:
-edit-doe's niet zo lullig-edit-
Edit
Al die meiden in jullie dorp janken natuurlijk.
quote:Tuurlijk niet, ik ben er nog..
Op vrijdag 19 april 2002 01:09 schreef Arjeninho het volgende:
Best een stoere actie dat je t ff meldt!Al die meiden in jullie dorp janken natuurlijk.
In ieder geval goed dat je er nu voor uit durft te komen! De eerste stap naar een gelukkig leven hoop ik, want het moet haast wel een last zijn die van je schouders valt.
Veel suc6 in de toekomst!
quote:Ik wil anders ook wel wat teleurgestelde meisjes opvangen hoor.
Op vrijdag 19 april 2002 01:15 schreef TripleM het volgende:[..]
Tuurlijk niet, ik ben er nog..
En Cazzy:
RESPECT!!!
Veel succes met je verder coming-out, lijkt me niet gemakkelijk, sowieso niet, en zeker niet in dat kutgat waar wij in wonen.
*Thumbs Up voor Cazzy*
Suc7!
quote:Zou een gewone "coming out" niet genoeg zijn voor het tere zieltje van je broer?
Op vrijdag 19 april 2002 09:08 schreef Cazman het volgende:
Thanx voor deze reply's mensen. Ik stel het zeer op prijs. Of ik het nu tegen m'n ouders vertel weet ik nog niet. M'n broer is een ander verhaal. Die is namelijk 'ns een keer naar een homo bar gegaan met vriend om de spot te drijven met homo's. Voor hem heb ik wat anders in petto
Verder, respect voor je keuze!
quote:Gewoon rustig vertellen, op dezelfde zelfverzekerde manier waarop je het hier hebt gedaan.
Op vrijdag 19 april 2002 09:08 schreef Cazman het volgende:
Thanx voor deze reply's mensen. Ik stel het zeer op prijs. Of ik het nu tegen m'n ouders vertel weet ik nog niet. M'n broer is een ander verhaal. Die is namelijk 'ns een keer naar een homo bar gegaan met vriend om de spot te drijven met homo's. Voor hem heb ik wat anders in petto
Klasse dat je de eerste stap hebt gezet. En je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt over de reactie van TripleM zie ik.
Succes verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |