abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2002 @ 20:00:30 #1
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3752791
Ik denk dat veel mensen in hun jeugd wel een loop gehad hebben om fikkie te steken en het is ook bekend fenomeen dat sommige jongetjes het ook weleens probeerde op onschuldige insecten.

Ik moet zelf met spijt bekennen dat ik 1 van die jochies was, ik had niet als reden die beesten te martelen (pissebedden enzo) maar was gewoonweg nieuwsgierig. Had dan ook met een vriend allerlei 'stoere' giffen ontworpen en dan testen op mieren en rupsen enzo (ik had een groene substantie bestaande uit appelsap voor aantrekkingskracht (=zoet) en nagellakremover als vlugge kill) en hij had weer iets anders uit de keukenkast getrokken. We hadden dus geen enkele fokking besef hoe de magen van de desbetreffende slachtoffers snel in de fik vlogen en van binnenuit wegsmelte. Pijnlijk, terwijl ik nu geen vlieg kwaad doe, slakken en ranzige spinnen nooit neermeep maar altijd netjes naar buiten zet, behalve muggen want die #%(#)@%-beesten prikken me altijd.

Herkent iemand dit? (en nee, ik heb nooit als een 'evil' de 8 pootjes van een spin uitgerukt, gelukkig nie)

Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_3752800
Nope, zelfs als er een vlieg op mn kamer zit, zet ik et raam open en geef ik em een half uur de tijd om vrijwillig op te rotten Daarna gooi ik em eruit...
  zondag 7 april 2002 @ 20:03:15 #3
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3752817
Ik heb vroeger eens met een maatje een hoop lieveheersbeesjes verzameld, in een bak met water gedaan, een tijdje laten zitten, flink geschud, en daarna weer op de stoep geflikkerd. We wilden kijken of de arme diertjes nog leefden...
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  zondag 7 april 2002 @ 20:07:54 #4
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3752850
hmmm, ik moet (met spijt) toegeven dat ik vroeger miertjes neerstampte (een klein beetje maar), maar nu echt, ik doe niks kwaad, een mug (die zuiveren je bloed overigens) zet ik er gewoon uit, nooit die lieve beesies doodmaken
  zondag 7 april 2002 @ 20:09:23 #5
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3752869
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
hmmm, ik moet (met spijt) toegeven dat ik vroeger miertjes neerstampte (een klein beetje maar), maar nu echt, ik doe niks kwaad, een mug (die zuiveren je bloed overigens) zet ik er gewoon uit, nooit die lieve beesies doodmaken
zuiveren? hmm.. ik vond die exact 53 muggenbulten een zomer of 3 terug nou niet echt zuiver maar kan aan mij liggen

herinner me ook weer dat we eens een keer een pissebedden achtbaan hadden gemaakt (pissebedden in een doos en dan mee zwaaien enzo en dan kijken of ze er nog in zaten)

Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  zondag 7 april 2002 @ 20:09:27 #6
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_3752871
Komt mij allemaal bekent voor van vroeger. Ik mis allen het vergrootglas + zon + mieren nog.
  zondag 7 april 2002 @ 20:11:32 #7
13856 PieuX
---------
  zondag 7 april 2002 @ 20:12:46 #8
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_3752910
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:01 schreef SanderThomas het volgende:
Nope, zelfs als er een vlieg op mn kamer zit, zet ik et raam open en geef ik em een half uur de tijd om vrijwillig op te rotten Daarna gooi ik em eruit...
Bah. Weer zo'n politiek correcte links-radicaal .
  zondag 7 april 2002 @ 20:14:17 #9
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_3752923
quote:
die zuiveren je bloed overigens
Pardon? Ze voegen geen vers bloed toe aan je lichaam. Sterker nog, stoppen gif in je lichaam.

Ik kan mij wel voorstellen dat als je bloed verliest dat je lichaam dan 'vers' bloed aanmaakt. Maar volgens mij maakt je lichaam (je nieren) dat sowieso al aan. Ook als je geen bloed verliest. Daarnaast is de hoeveelheid bloed wat door een mug wordt afgetapt zo minimaal. Daar merkt je lichaam niets van.

Heb je een bron waar staat dat muggen je bloed zuiveren?

zondag 7 april 2002 @ 20:14:23 #10
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3752924
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:12 schreef risk one het volgende:

[..]

wat hebben politieke voorkeuren er mee te maken? enne.. ik hoef die kale biljartbal niet in m'n topic, komt al veels te vaak op FoK! voor (en wat die met insecten uitspookt wil ik nie weten)
  zondag 7 april 2002 @ 20:19:41 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_3752990
Met spijt moet ik ook bekennen dat ik vaak insecten martelde

1 x maar daar heb ik echt spijt van toen was ik 10 heb ik bij een onschuldige slak zijn oog (spriet) erafgestrokken echt zielig achteraf

Of met een deospray een een aansteker boven een mierennest hangen en dan lekker fikken.

Ik heb nooit meer dan 7 poten van een spin afgetrokken ik durfe namelijk niet alleen dat koppie vast te houden dus hield ik hem altijd aan de laatste poot vast.

Of insecten die elkaar niet echt mogen bij elkaar in een bak gooien, spinnen, met vliegjes / mieren en torren enz.

Maar achteraf heb ik er wel spijt van zet tegenwoordig ook altijd insecten buiten als ze binnen zitten.

Behalve spinnen daar ben ik echt als de doods voor, 1 keer is er in mijn slaap eentje op mijn gezicht gevallen zo'n hele dikke zwarte. Sinsdien durf ik ze niet meer te pakken

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 7 april 2002 @ 20:21:32 #12
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3753009
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:19 schreef Razor21 het volgende:
verhaaltje

Behalve spinnen daar ben ik echt als de doods voor, 1 keer is er in mijn slaap eentje op mijn gezicht gevallen zo'n hele dikke zwarte. Sinsdien durf ik ze niet meer te pakken

Mag ik je dan verblijden dat onderzoeken bewezen hebben dat een mens in z'n leven gemiddeld zo'n 8 spinnen in z'n slaap verorberd?
  zondag 7 april 2002 @ 20:22:51 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_3753022
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:21 schreef -IDivinity- het volgende:

[..]

Mag ik je dan verblijden dat onderzoeken bewezen hebben dat een mens in z'n leven gemiddeld zo'n 8 spinnen in z'n slaap verorberd?

Ja dat weet ik
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 7 april 2002 @ 20:23:01 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_3753024
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:12 schreef risk one het volgende:
nietes!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_3753038
ah boeie, kloteinsecten

ff serieus, maar ik kan me er echt niet druk om maken, sorry

zondag 7 april 2002 @ 20:24:58 #16
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_3753048
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:23 schreef Solomon het volgende:
ah boeie, kloteinsecten

ff serieus, maar ik kan me er echt niet druk om maken, sorry

Totdat ze jou opsluiten in een potje met een deskeltje en vol laten lopen met water
pi_3753086
quote:

[..]

hè??! BAH!

hoe? kruipen ze in je mond ofzo?

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3753094
Ik heb een keer een koe doodgemaakt toen ik klein was.
Wittgenstein
  zondag 7 april 2002 @ 20:28:45 #19
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_3753099
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:28 schreef Koekepan het volgende:
WTF hoe heb je dat dan weer gedaan? Neergeschoten ofzo
pi_3753100
quote:

[..]

Ik slaap ook altijd met mn hoofd diep in een kussen gedrukt

(owja, en ik werd ooit tijdens zo'n middernachtse eetsessie wakker )

[Dit bericht is gewijzigd door SanderThomas op 07-04-2002 20:30]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2002 @ 20:29:32 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3753108
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:28 schreef Koekepan het volgende:
Je moet ook niet filosoferen met die beesten
  zondag 7 april 2002 @ 20:32:58 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3753144
Ja, zo hadden wij de "schepstraf" bedacht voor slakken die bij ons in de heg zaten. We legden ze op een schep met een boomstronk/baksteen eronder en schoten ze zo hoog mogelijk de lucht in, waarna ze meestal kapot vielen in de tuin van de buren... ... Ook probeerden we de mieren die bij ons in de berkenbomen liepen te verhinderen door ze met spiritus en ammoniak de weg af te snijden.. Tevens staken we holen van sluipwespen in de brand (ook met spiritus) en Gooiden we kruisspinnen bij elkaar in het web.... Ook hebben we duiven van het dak geschoten met blaaspijpjes...

Momenteel ben ik een dierenliefhebber in hart en nieren en heb er eigenlijk wel spijt van...

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_3753159
quote:
Op zondag 07 april 2002 20:03 schreef ROEN het volgende:
Ik heb vroeger eens met een maatje een hoop lieveheersbeesjes verzameld, in een bak met water gedaan, een tijdje laten zitten, flink geschud, en daarna weer op de stoep geflikkerd. We wilden kijken of de arme diertjes nog leefden...
Komt me bekend voor.
As you grow up and leave the playground[br]Where you kissed your prince and found your frog,[br]Remember the jester that showed you tears,[br]The script for tears[br][br][b]Marillion - Script for a jester's tear[/b]
  zondag 7 april 2002 @ 20:36:51 #24
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_3753178
Ik heb helaas een paard gedood toen ik klein was. Door een ietwat onhandige aktie mijnerzijds.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_3753191
er zat eens een slak op de shutting in de hoek van een plank een een balk zegmaar. Daar hadden we toen een rotje opgelegt Dat beest was dus kapot gesplet op de grond.
Ook een keer een vlieg gevangen en met plakband onder een vuurpijltje geplakt, de vuurpijl in de grond gestoken en afgeschoten. Die werd dus verbrand onder de vuurpijl.
vond ik toen wel leuk
acht, het was tenminste een snelle dood
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')