Ik moet zelf met spijt bekennen dat ik 1 van die jochies was, ik had niet als reden die beesten te martelen (pissebedden enzo) maar was gewoonweg nieuwsgierig. Had dan ook met een vriend allerlei 'stoere' giffen ontworpen en dan testen op mieren en rupsen enzo (ik had een groene substantie bestaande uit appelsap voor aantrekkingskracht (=zoet) en nagellakremover als vlugge kill) en hij had weer iets anders uit de keukenkast getrokken. We hadden dus geen enkele fokking besef hoe de magen van de desbetreffende slachtoffers snel in de fik vlogen en van binnenuit wegsmelte. Pijnlijk, terwijl ik nu geen vlieg kwaad doe, slakken en ranzige spinnen nooit neermeep maar altijd netjes naar buiten zet, behalve muggen want die #%(#)@%-beesten prikken me altijd.
Herkent iemand dit? (en nee, ik heb nooit als een 'evil' de 8 pootjes van een spin uitgerukt, gelukkig nie)
quote:zuiveren? hmm.. ik vond die exact 53 muggenbulten een zomer of 3 terug nou niet echt zuiver maar kan aan mij liggen
Op zondag 07 april 2002 20:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
hmmm, ik moet (met spijt) toegeven dat ik vroeger miertjes neerstampte (een klein beetje maar), maar nu echt, ik doe niks kwaad, een mug (die zuiveren je bloed overigens) zet ik er gewoon uit, nooit die lieve beesies doodmaken
herinner me ook weer dat we eens een keer een pissebedden achtbaan hadden gemaakt (pissebedden in een doos en dan mee zwaaien enzo en dan kijken of ze er nog in zaten)
quote:Bah. Weer zo'n politiek correcte
Op zondag 07 april 2002 20:01 schreef SanderThomas het volgende:
Nope, zelfs als er een vlieg op mn kamer zit, zet ik et raam open en geef ik em een half uur de tijd om vrijwillig op te rottenDaarna gooi ik em eruit...
quote:Pardon? Ze voegen geen vers bloed toe aan je lichaam. Sterker nog, stoppen gif in je lichaam.
die zuiveren je bloed overigens
Ik kan mij wel voorstellen dat als je bloed verliest dat je lichaam dan 'vers' bloed aanmaakt. Maar volgens mij maakt je lichaam (je nieren) dat sowieso al aan. Ook als je geen bloed verliest. Daarnaast is de hoeveelheid bloed wat door een mug wordt afgetapt zo minimaal. Daar merkt je lichaam niets van.
Heb je een bron waar staat dat muggen je bloed zuiveren?
quote:wat hebben politieke voorkeuren er mee te maken? enne.. ik hoef die kale biljartbal niet in m'n topic, komt al veels te vaak op FoK! voor (en wat die met insecten uitspookt wil ik nie weten)
Op zondag 07 april 2002 20:12 schreef risk one het volgende:[..]
Bah. Weer zo'n politiek correcte
links-radicaal
.
1 x maar daar heb ik echt spijt van toen was ik 10 heb ik bij een onschuldige slak zijn oog (spriet) erafgestrokken echt zielig achteraf
Of met een deospray een een aansteker boven een mierennest hangen en dan lekker fikken.
Ik heb nooit meer dan 7 poten van een spin afgetrokken ik durfe namelijk niet alleen dat koppie vast te houden dus hield ik hem altijd aan de laatste poot vast.
Of insecten die elkaar niet echt mogen bij elkaar in een bak gooien, spinnen, met vliegjes / mieren en torren enz.
Maar achteraf heb ik er wel spijt van zet tegenwoordig ook altijd insecten buiten als ze binnen zitten.
Behalve spinnen daar ben ik echt als de doods voor, 1 keer is er in mijn slaap eentje op mijn gezicht gevallen zo'n hele dikke zwarte. Sinsdien durf ik ze niet meer te pakken
quote:Mag ik je dan verblijden dat onderzoeken bewezen hebben dat een mens in z'n leven gemiddeld zo'n 8 spinnen in z'n slaap verorberd?
Op zondag 07 april 2002 20:19 schreef Razor21 het volgende:
verhaaltjeBehalve spinnen daar ben ik echt als de doods voor, 1 keer is er in mijn slaap eentje op mijn gezicht gevallen zo'n hele dikke zwarte. Sinsdien durf ik ze niet meer te pakken
quote:Ja dat weet ik
Op zondag 07 april 2002 20:21 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
Mag ik je dan verblijden dat onderzoeken bewezen hebben dat een mens in z'n leven gemiddeld zo'n 8 spinnen in z'n slaap verorberd?
quote:nietes!
Op zondag 07 april 2002 20:12 schreef risk one het volgende:
Bah. Weer zo'n politiek correctelinks-radicaal
.
quote:Totdat ze jou opsluiten in een potje met een deskeltje en vol laten lopen met water
Op zondag 07 april 2002 20:23 schreef Solomon het volgende:
ah boeie, kloteinsectenff serieus, maar ik kan me er echt niet druk om maken, sorry
quote:hè??! BAH!
Mag ik je dan verblijden dat onderzoeken bewezen hebben dat een mens in z'n leven gemiddeld zo'n 8 spinnen in z'n slaap verorberd?
hoe? kruipen ze in je mond ofzo?
quote:WTF hoe heb je dat dan weer gedaan? Neergeschoten ofzo
Op zondag 07 april 2002 20:28 schreef Koekepan het volgende:
Ik heb een keer een koe doodgemaakt toen ik klein was.
quote:Ik slaap ook altijd met mn hoofd diep in een kussen gedrukt
(owja, en ik werd ooit tijdens zo'n middernachtse eetsessie wakker )
[Dit bericht is gewijzigd door SanderThomas op 07-04-2002 20:30]
quote:Je moet ook niet filosoferen met die beesten
Op zondag 07 april 2002 20:28 schreef Koekepan het volgende:
Ik heb een keer een koe doodgemaakt toen ik klein was.
Momenteel ben ik een dierenliefhebber in hart en nieren en heb er eigenlijk wel spijt van...
quote:Komt me bekend voor.
Op zondag 07 april 2002 20:03 schreef ROEN het volgende:
Ik heb vroeger eens met een maatje een hoop lieveheersbeesjes verzameld, in een bak met water gedaan, een tijdje laten zitten, flink geschud, en daarna weer op de stoep geflikkerd. We wilden kijken of de arme diertjes nog leefden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |