Maar ze geloven het niet :/ Ze beginnen nu al dat het onmogelijk is omdat de zwaartekracht de poot naar beneden drukt.. gaat een beetje ver. Ik weet het toch echt zeker, want vroeger heb ik het vaak zien gebeuren heh.
Weet iemand hier of het wel of niet kan?
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 16:03 schreef Aneurism het volgende:ehmmm wat wil je, dat ik er eentje voor je zoek, zijn poot uitruk en dit met een webcam vastleg?
quote:Als het zou kunnen...
Op donderdag 19 juli 2001 16:03 schreef Aneurism het volgende:ehmmm wat wil je, dat ik er eentje voor je zoek, zijn poot uitruk en dit met een webcam vastleg?
Maar het is toch algemeen bekend?! Net zoals dat een kip zonder kop ook nog ff doorrent..
quote:mwah .. volgens mij zit 'r nog wel verschil tussen kip en een insect... maar vielleicht heeft het wat te maken met het zenuwstelsel van de langpootmug..
Op donderdag 19 juli 2001 16:04 schreef PieuX het volgende:[..]
Als het zou kunnen...
Maar het is toch algemeen bekend?! Net zoals dat een kip zonder kop ook nog ff doorrent..
quote:Yup, dat is dan hetzelde principe, dus loopt die poot ook nog ff door..
Op donderdag 19 juli 2001 16:05 schreef Qarinx het volgende:[..]
mwah .. volgens mij zit 'r nog wel verschil tussen kip en een insect... maar vielleicht heeft het wat te maken met het zenuwstelsel van de langpootmug..
quote:ach ik heb er gister 3 opgezogen ...
Op donderdag 19 juli 2001 16:11 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb er nog eentje kamer, maar daar ben ik over 2 uur weer dus dan krijg je een update van me
Tenzij hier mensen gaan stemmen voor de ZIIEEEELIGGEEE meneer langpootmug die HELEEEEEEMAAAAAAAHAAAL geen pootje kwijt wil, en heel hard zou huilen en veel pijn zou lijden als ik dit wel zou doen...
Dus hier je stem
quote:hum... nog nooit een mug doodgeslagen?
Op donderdag 19 juli 2001 16:10 schreef Herald het volgende:
[afbeelding] Goed initiatief tegen dierenmishandeling [afbeelding]
quote:maar hoe kan 1 poot doorlopen eigenlijk? De poot kan nergens op steunen, dus zou de poot zichzelf op moeten kunnen tillen. Jezelf optillen kan niet, dus zou de poot hoogstens kunnen springen.
Op donderdag 19 juli 2001 16:07 schreef PieuX het volgende:
Yup, dat is dan hetzelde principe, dus loopt die poot ook nog ff door..
quote:yay bedankt
Op donderdag 19 juli 2001 16:11 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb er nog eentje kamer, maar daar ben ik over 2 uur weer dus dan krijg je een update van me
Tenzij hier mensen gaan stemmen voor de ZIIEEEELIGGEEE meneer langpootmug die HELEEEEEEMAAAAAAAHAAAL geen pootje kwijt wil, en heel hard zou huilen en veel pijn zou lijden als ik dit wel zou doen...
Dus hier je stem
quote:Yup! Als we niet uitkijken start iemand nog de campagne "Red de langpootmug!" :/
Op donderdag 19 juli 2001 16:17 schreef Aneurism het volgende:
maar we doen dit wel uit wetenschappelijk oogpunt, vergeet dat vooral niet![]()
quote:Ik ben hier helemaal nieuw, dus ik ken Verbal niet
Op donderdag 19 juli 2001 16:17 schreef Qarinx het volgende:
ik mis dierenvriend Verbal in dit topic
quote:oei
Op donderdag 19 juli 2001 16:13 schreef PieuX het volgende:
hum... nog nooit een mug doodgeslagen?
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 16:19 schreef PieuX het volgende:[..]
Yup! Als we niet uitkijken start iemand nog de campagne "Red de langpootmug!" :/
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 16:25 schreef Herald het volgende:[..]
oei
guilty as charged
[afbeelding]
Ik denk dat dit meer een onzin topic word, schop...
Ik maak er wel een apart topic voor, Genaamd de slachting van Mr. Langpootmug.
quote:WIL ik hier de details van weten? Is dit weer een kinky bezigheid ofzo?
Op donderdag 19 juli 2001 16:12 schreef Qarinx het volgende:ach ik heb er gister 3 opgezogen ...
dus mijn zegen heb je..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |