abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 april 2002 @ 09:40:17 #251
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_3970045
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 09:23 schreef Cybart het volgende:
* onder aandacht schopt *

ja sorry, zit een beetje haast achter

hampenberg - ducktoy
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  vrijdag 26 april 2002 @ 10:06:23 #252
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3970280
Jep

superbedankt !!!!

vrijdag 26 april 2002 @ 10:27:40 #253
21746 Budah
He who is awake
pi_3970507
Ik zoek de naam van de groep of persoon die dit nummer zingt, de titel is twisted. In de clip zie je 3 vrouwen in een limo zitten en naar een bruiloft gaan, waar ze gaan optreden en dan komt er een orkaan. Dan veranderd hun bruiloftskleding in zwarte outfits.

Het refrein is:

Here comes the hurricane
twisting up my heart again
??????????????????????????
twisted up inside

Alvast bedankt

product of a hippy/rocker upbringing
pi_3971009
Sorry dit zal vast een hele makkelijke zijn maar ik kan er niet op komen. Het is een clip die vaak gedraaid wordt op de the box en tmf en is volgens mij opgenomen op dancevalley.....dat is de hele tijd te zien in de clip....het is een remix en ik dacht iets van paul oakenfold maar ik kan het niet vinden....sorry

kan iemand me hiermee helpen??

Alvast bedankt

pi_3971104
Leftfield vs Fatboy Slim Planet Of The Fatbird (Live)

ik heb hem zelf al gevonden....eindelijk

vrijdag 26 april 2002 @ 11:39:58 #256
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_3971351
[quote]Op vrijdag 26 april 2002 10:27 schreef Budah het volgende:
Ik zoek de naam van de groep of persoon die dit nummer zingt, de titel is twisted. In de clip zie je 3 vrouwen in een limo zitten en naar een bruiloft gaan, waar ze gaan optreden en dan komt er een orkaan. Dan veranderd hun bruiloftskleding in zwarte outfits.

Het refrein is:

Here comes the hurricane
twisting up my heart again
??????????????????????????
twisted up inside

Ik dacht direkt aan "Twister" van de Cranberries. Is dat m?

bencramerben zaxxon carqula
pi_3971392
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:13 schreef lottumracing het volgende:
Sorry dit zal vast een hele makkelijke zijn maar ik kan er niet op komen. Het is een clip die vaak gedraaid wordt op de the box en tmf en is volgens mij opgenomen op dancevalley.....dat is de hele tijd te zien in de clip....het is een remix en ik dacht iets van paul oakenfold maar ik kan het niet vinden....sorry

kan iemand me hiermee helpen??

Alvast bedankt

Twisted?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')