abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2002 @ 01:02:39 #1
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3617855
Fetishes zijn dingen waarbij we een sexuele invulling geven aan iets alledaags ik weet niet zeker maar volgens mij is het woord fetish ook voor dingen die niet gebruikelijk zijn.
Der zijn aardig wat mensen die door afwijkende dingen opgewonden raken.

Sommige mensen vinden hoge hakken heel geil anderen hebben weer iets met slipjes, ik las laatst nog een stukje over iemand die iets had met opblaasbare strandspullen en sprak laatst ook nog met iemand die een okselfetish had.
Deze keer dus een oproepje om de niet standaard dingen waar je geil van word te vertellen.

Ikzelf heb een nogal associatieve geest ( makkelijker gezegd ik denk bij bijna alles aan seks )
Maar der zit niet echt een uitgesproken iets bij wat mijn fetish is.

ik heb zelf wel iets met ijsetende en knielende meiden maar is dat een fetish ?

I wanna take you on a rollercoaster ...
  dinsdag 26 maart 2002 @ 01:13:29 #2
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3617952
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:02 schreef Aemca het volgende:

ik heb zelf wel iets met ijsetende en knielende meiden maar is dat een fetish ?

Dus jij kikt op meisjes die bij de ijsco hun schoenen strikken

Weet niet ik kik op natuur, dus 100% naakt!
Geen gezeik met hoge hakken of latex kleding etc etc

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 maart 2002 @ 01:17:51 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3617980
Ik weet niet of het een fetish is te noemen (mijn omgeving noemt het wel zo) , maar ik heb iets met vrouwen en meisjes met rood haar
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 01:19:43 #4
11921 megatron
Robot in disguise
pi_3617993
Voeten.

En dan wel mooie, schone, verzorgde meisjes/damesvoeten. I'm picky.

Tjonge, wat was ik blij toen ik via het internet ontdekte dat ik niet de enige was... Lastige afwijking ook, als je met klasgenotes naar het strand gaat, moet gymmen etc.

It must be Thursday. I never could get the hang of Thursdays...
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2002 @ 01:23:25 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3618026
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet of het een fetish is te noemen (mijn omgeving noemt het wel zo) , maar ik heb iets met vrouwen en meisjes met rood haar
Hmmm.. is meer iets waar je op valt.

Een fetish is opgewonden raken van een normaal niet-erotisch voorwerp. En wanneer tijdens het hebben van sex het 'dode' voorwerp belangrijker is en meer genot geeft dan de partner.

dinsdag 26 maart 2002 @ 01:28:09 #6
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3618052
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hmmm.. is meer iets waar je op valt.

Een fetish is opgewonden raken van een normaal niet-erotisch voorwerp. En wanneer tijdens het hebben van sex het 'dode' voorwerp belangrijker is en meer genot geeft dan de partner.

Niet helemaal waar (Voeten leven meestal)

Maar ik kan ook wel knetter worden van wulpse meisjes die blootvoets slechts gehuld in een licht kort zomerjurkje
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2002 @ 01:33:30 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3618086
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:28 schreef Profesor het volgende:

[..]

Niet helemaal waar (Voeten leven meestal)

Maar ik kan ook wel knetter worden van wulpse meisjes die blootvoets slechts gehuld in een licht kort zomerjurkje

Klopt, het woord wordt al zolang verkeerd gebruikt dat nu zo'n beetje iedereen een zogenaamde fetisch heeft.
Wat eigenlijk gewoon erotisch of opwindend is noemt men nu een fetisch.

Een fetisch is een oorspronkelijk een ziekelijke seksuele afwijking.

dinsdag 26 maart 2002 @ 01:35:18 #8
3767 Herald
Come get some
pi_3618099
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:28 schreef Profesor het volgende:
jij wordt al knetter als iemand vrouw als geslacht heeft ingevuld in het profiel
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2002 @ 01:38:22 #9
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_3618114
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:35 schreef Herald het volgende:

jij wordt al knetter als iemand vrouw als geslacht heeft ingevuld in het profiel

LOL (heb ik vannavond met mijn cloontje (v) ook gemerkt ja!)
  dinsdag 26 maart 2002 @ 01:38:59 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3618120
-dubbel-

[Dit bericht is gewijzigd door Profesor op 26-03-2002 01:43]

dinsdag 26 maart 2002 @ 01:42:50 #11
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3618135
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:35 schreef Herald het volgende:

[..]

Een heteroseksueel gerichte fascinatie en obsessie voor het vrouwelijk volk.
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2002 @ 01:43:31 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3618140
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:38 schreef Profesor het volgende:

[..]

Een seksueel afwijkende fascinatie en obsessie.

En ziekelijk! Want bij een echte fetisch is het 'lustobject' namelijk onmisbaar voor sexuele bevrediging (maar gezien dat iedereen het over een fetisch heeft is dat blijkbaar een concept wat maar weinig mensen kunnen snappen)
  dinsdag 26 maart 2002 @ 01:48:15 #13
3767 Herald
Come get some
pi_3618154
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:43 schreef NorthernStar het volgende:
En ziekelijk! Want bij een echte fetisch is het 'lustobject' namelijk onmisbaar voor sexuele bevrediging
dus als ik in de trein zit en wordt opgewonden omdat een vrouw een bepaald kledingstuk draagt, maar ik dat kledingstuk verder niet nodig heb om me te bevredigen heb ik geen fetish?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2002 @ 01:58:49 #14
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3618211
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:48 schreef Herald het volgende:

[..]

dus als ik in de trein zit en wordt opgewonden omdat een vrouw een bepaald kledingstuk draagt, maar ik dat kledingstuk verder niet nodig heb om me te bevredigen heb ik geen fetish?

Klopt, het is geen fetisch als je opgewonden raakt van laten we zeggen vrouwen met handschoenen aan. Het is wel een fetisch als je beslist wil dat je vriendin handschoenen aantrekt omdat je anders niets aan de sex vind. En dat je bijvoorbeeld handschoenen gebruikt bij zelfbevrediging.

Het gaat om de kern van de opwinding. Moet er een vrouw in het kledingstuk zitten, of is dat van secundair belang?

dinsdag 26 maart 2002 @ 14:54:59 #15
19906 bogyserver
This is BoGy!
pi_3622802
ik val op schaamlippen... mjammie

niet die kleine weggestoken dingetjes, maar die lekkere vette schaamlippen... hmmmz (ook geen uitgerokken flenzen hé)...

bv die van chasey lain is lekker te pruimen

Bezoek mijn blog eens; je vindt er anders dan andere berichtjes...
http://dcnet.be/praten
pi_3623915
Ergens op vallen is iets anders dan een Fetish volgens mij?

Stel je voor je zit een keer bij zo'n sex on the beach prog en ze vragen waar je op viel: "Op die lekkere grote schaamlippen, duidelijk liefde op het eerste gezicht!!" .

Hehe, Yooo, ik heb zelf niet echt een fetish, goed gevulde boobies?

pi_3624503
Gisteren op fok nieuw:

"Een ex-werknemer van het Amerikaanse bedrijf Providence in New Jersey heeft zijn bazin aangeklaagd wegens seksuele intimidatie. Hij voelde zich opgelaten door een object dat de vrouw op haar bureau had staan. Met dat object, dat nog het best omschreven kan worden als zakklem, zou de vrouw haar mannelijke werknemers willen domineren."

Oh man !! Ik zou dat nou niet erg vinden, als ze er ook nog knap (dominant) uitzag, nou dan wist ik het wel

"hee knulletje, wat zie ik daar, nog niet klaar met je werk... kom hier en kniel..."

For more info about DJ Gino D visit www.djginod.com
  dinsdag 26 maart 2002 @ 16:47:14 #18
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3624575
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja daar heb ik ook last van, word ik extreem opgewonden door ( er zijn uitzonderingen overigens ) van natuurlijk rood krullend haar bij meisjes.
pi_3624800
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 01:02 schreef Aemca het volgende:
... en sprak laatst ook nog met iemand die een okselfetish had.
Damn, je kan tegenwoordig ook geen grap meer maken, zonder er vaker aan herinnerd te worden.

Anyway, mijn fetisch heeft wat met Dominant ogende en geklede vrouwen. Maar erg onderdanige vrouwen ook, en helemaal in een mooie bondage en eventueel een ballgag.

Achja, ieder zijn ding.

pi_3627992
LANG HAAAAAAAAAAARRRRRr
bij een mooie man
en dan geen gespierde gatver
  dinsdag 26 maart 2002 @ 22:22:24 #21
25444 Mr.Manson
Disassociative
pi_3628894
mmm
nee, ik geloof niet dat ik echt een fetish heb
vastgebonden worden vinnik errug , maar dan gewoon om volledig overgeleverd aan de ander te zijn

neej, echte fetishes heb ik niet
jammer

toch maar es 1tje ontwikkelen

I can tell you what they say in space / That our earth is too grey
But when the spirit is so digital / The body acts this way
That world was killing me / ..world was killing me / disassociative..
  woensdag 27 maart 2002 @ 16:37:45 #22
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3636654
Ik ben nogal een creatief baasje met een dirty mind. Ik kan geen DHZ zaak inlopen zonder voor allerlei ijzerwaren een andere toepassing te zien, leren schoenveters laten zich uitstekend bundelen tot een flogger, sommige groentes zijn extra goed voor een mens, brandnetels hebben zo ook hun nut en ga zo maar door. Een fetish zou ik het niet willen noemen, alledaags zeker ook niet.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 27 maart 2002 @ 18:44:32 #23
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_3638082
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 16:37 schreef Pagan het volgende:
Ik ben nogal een creatief baasje met een dirty mind. Ik kan geen DHZ zaak inlopen zonder voor allerlei ijzerwaren een andere toepassing te zien, leren schoenveters laten zich uitstekend bundelen tot een flogger, sommige groentes zijn extra goed voor een mens, brandnetels hebben zo ook hun nut en ga zo maar door. Een fetish zou ik het niet willen noemen, alledaags zeker ook niet.

P.

Ja dat heb ik ook ik loop ook meestal met een big smile door een winkel als de blokker
pi_3640173
Wat dacht je van een doe-het-zelf zaak. Ik kom er niet vaak, want ik heb twee linker handen. Maar toch, wat hebben ze daar toch veel leuke artikelen.
  donderdag 28 maart 2002 @ 01:03:17 #25
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3642864
Hey mensen bedankt, ik heb weer wat geleerd.

En om Herald heb ik heel erg hard gelachen. Hoop wel dat ze niet zijn wakker geworden hieroh...

Of het handig is, is een tweede...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')