Sommige mensen vinden hoge hakken heel geil anderen hebben weer iets met slipjes, ik las laatst nog een stukje over iemand die iets had met opblaasbare strandspullen en sprak laatst ook nog met iemand die een okselfetish had.
Deze keer dus een oproepje om de niet standaard dingen waar je geil van word te vertellen.
Ikzelf heb een nogal associatieve geest ( makkelijker gezegd ik denk bij bijna alles aan seks )
Maar der zit niet echt een uitgesproken iets bij wat mijn fetish is.
ik heb zelf wel iets met ijsetende en knielende meiden maar is dat een fetish ?
quote:Dus jij kikt op meisjes die bij de ijsco hun schoenen strikken
Op dinsdag 26 maart 2002 01:02 schreef Aemca het volgende:ik heb zelf wel iets met ijsetende en knielende meiden maar is dat een fetish ?
Weet niet ik kik op natuur, dus 100% naakt!
Geen gezeik met hoge hakken of latex kleding etc etc
En dan wel mooie, schone, verzorgde meisjes/damesvoeten. I'm picky.
Tjonge, wat was ik blij toen ik via het internet ontdekte dat ik niet de enige was... Lastige afwijking ook, als je met klasgenotes naar het strand gaat, moet gymmen etc.
quote:Hmmm.. is meer iets waar je op valt.
Op dinsdag 26 maart 2002 01:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet of het een fetish is te noemen (mijn omgeving noemt het wel zo), maar ik heb iets met vrouwen en meisjes met rood haar
Een fetish is opgewonden raken van een normaal niet-erotisch voorwerp. En wanneer tijdens het hebben van sex het 'dode' voorwerp belangrijker is en meer genot geeft dan de partner.
quote:Niet helemaal waar (Voeten leven meestal)
Op dinsdag 26 maart 2002 01:23 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Hmmm.. is meer iets waar je op valt.
Een fetish is opgewonden raken van een normaal niet-erotisch voorwerp. En wanneer tijdens het hebben van sex het 'dode' voorwerp belangrijker is en meer genot geeft dan de partner.
quote:Klopt, het woord wordt al zolang verkeerd gebruikt dat nu zo'n beetje iedereen een zogenaamde fetisch heeft.
Op dinsdag 26 maart 2002 01:28 schreef Profesor het volgende:[..]
Niet helemaal waar (Voeten leven meestal)
Maar ik kan ook wel knetter worden van wulpse meisjes die blootvoets slechts gehuld in een licht kort zomerjurkje![]()
Een fetisch is een oorspronkelijk een ziekelijke seksuele afwijking.
quote:jij wordt al knetter als iemand vrouw als geslacht heeft ingevuld in het profiel
Op dinsdag 26 maart 2002 01:28 schreef Profesor het volgende:
Maar ik kan ook wel knetter worden van wulpse meisjes die blootvoets slechts gehuld in een licht kort zomerjurkje![]()
quote:LOL (heb ik vannavond met mijn cloontje (v) ook gemerkt ja!)
Op dinsdag 26 maart 2002 01:35 schreef Herald het volgende:jij wordt al knetter als iemand vrouw als geslacht heeft ingevuld in het profiel
[Dit bericht is gewijzigd door Profesor op 26-03-2002 01:43]
quote:Een heteroseksueel gerichte fascinatie en obsessie voor het vrouwelijk volk.
Op dinsdag 26 maart 2002 01:35 schreef Herald het volgende:[..]
jij wordt al knetter als iemand vrouw als geslacht heeft ingevuld in het profiel
quote:En ziekelijk! Want bij een echte fetisch is het 'lustobject' namelijk onmisbaar voor sexuele bevrediging (maar gezien dat iedereen het over een fetisch heeft is dat blijkbaar een concept wat maar weinig mensen kunnen snappen)
Op dinsdag 26 maart 2002 01:38 schreef Profesor het volgende:[..]
Een seksueel afwijkende fascinatie en obsessie.
quote:dus als ik in de trein zit en wordt opgewonden omdat een vrouw een bepaald kledingstuk draagt, maar ik dat kledingstuk verder niet nodig heb om me te bevredigen heb ik geen fetish?
Op dinsdag 26 maart 2002 01:43 schreef NorthernStar het volgende:
En ziekelijk! Want bij een echte fetisch is het 'lustobject' namelijk onmisbaar voor sexuele bevrediging
quote:Klopt, het is geen fetisch als je opgewonden raakt van laten we zeggen vrouwen met handschoenen aan. Het is wel een fetisch als je beslist wil dat je vriendin handschoenen aantrekt omdat je anders niets aan de sex vind. En dat je bijvoorbeeld handschoenen gebruikt bij zelfbevrediging.
Op dinsdag 26 maart 2002 01:48 schreef Herald het volgende:[..]
dus als ik in de trein zit en wordt opgewonden omdat een vrouw een bepaald kledingstuk draagt, maar ik dat kledingstuk verder niet nodig heb om me te bevredigen heb ik geen fetish?
Het gaat om de kern van de opwinding. Moet er een vrouw in het kledingstuk zitten, of is dat van secundair belang?
niet die kleine weggestoken dingetjes, maar die lekkere vette schaamlippen... hmmmz (ook geen uitgerokken flenzen hé)...
bv die van chasey lain is lekker te pruimen
Stel je voor je zit een keer bij zo'n sex on the beach prog en ze vragen waar je op viel: "Op die lekkere grote schaamlippen, duidelijk liefde op het eerste gezicht!!" .
Hehe, Yooo, ik heb zelf niet echt een fetish, goed gevulde boobies?
"Een ex-werknemer van het Amerikaanse bedrijf Providence in New Jersey heeft zijn bazin aangeklaagd wegens seksuele intimidatie. Hij voelde zich opgelaten door een object dat de vrouw op haar bureau had staan. Met dat object, dat nog het best omschreven kan worden als zakklem, zou de vrouw haar mannelijke werknemers willen domineren."
Oh man !! Ik zou dat nou niet erg vinden, als ze er ook nog knap (dominant) uitzag, nou dan wist ik het wel
"hee knulletje, wat zie ik daar, nog niet klaar met je werk... kom hier en kniel..."
quote:Ja daar heb ik ook last van, word ik extreem opgewonden door ( er zijn uitzonderingen overigens ) van natuurlijk rood krullend haar bij meisjes.
Op dinsdag 26 maart 2002 01:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet of het een fetish is te noemen (mijn omgeving noemt het wel zo), maar ik heb iets met vrouwen en meisjes met rood haar
quote:Damn, je kan tegenwoordig ook geen grap meer maken, zonder er vaker aan herinnerd te worden.
Op dinsdag 26 maart 2002 01:02 schreef Aemca het volgende:
... en sprak laatst ook nog met iemand die een okselfetish had.
Anyway, mijn fetisch heeft wat met Dominant ogende en geklede vrouwen. Maar erg onderdanige vrouwen ook, en helemaal in een mooie bondage en eventueel een ballgag.
Achja, ieder zijn ding.
neej, echte fetishes heb ik niet
jammer
toch maar es 1tje ontwikkelen
P.
quote:Ja dat heb ik ook ik loop ook meestal met een big smile door een winkel als de blokker
Op woensdag 27 maart 2002 16:37 schreef Pagan het volgende:
Ik ben nogal een creatief baasje met een dirty mind. Ik kan geen DHZ zaak inlopen zonder voor allerlei ijzerwaren een andere toepassing te zien, leren schoenveters laten zich uitstekend bundelen tot een flogger, sommige groentes zijn extra goed voor een mens, brandnetels hebben zo ook hun nut en ga zo maar door. Een fetish zou ik het niet willen noemen, alledaags zeker ook niet.P.
En om Herald heb ik heel erg hard gelachen. Hoop wel dat ze niet zijn wakker geworden hieroh...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |