Bovendien is het daar normaal om je vuilnis uit het raam (zonder glas) te gooien.
ALS je er heen gaat, blijf in het hotel.
* dohh *
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 10:12 schreef zwijntje het volgende:
Yep, ik zou inderdaad maar in het hotel blijven. Als het al niet om die nare en enge tunesiers is dan wel om de kamelen, die massaal aan mond en klauwzeer lijden op dit moment. Deze op hol geslagen kamelen vertoeven en masse in toeristenoorden en vallen onschuldige europese toeristen aan! verder is de kans op blikseminslag, tropenkoorts en linksdraaiende bultentyfus ook nog eens ongehoord hoog!
Hierbij het dwingend advies gewoon naar Renesse te gaan!* dohh *
quote:Tering, als ik het zo hoor is de beschaving daar nog niet helemaal doorgedrongen
Op dinsdag 19 maart 2002 10:16 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben daar met mijn moeder op vakantie geweest toen ik 16 was en de mannen zijn daar echt vreselijk. Ik heb de hele vakantie (4 weken) met mijn haar in een knot moeten lopen omdat ze anders continue aan mijn haar trokken. (het is blond). Ze knijpen in je kont als je over straat loppt en sleuren je mee een steeg in als je even niet op let. In het begin vond ik het heel beangstigend maar na een tijdje wen je er aan en leer je sneller om jezelf los te krijgen. Hoewel ik Tunesie heerlijk vond was het niet echt op en top ontspannen.
Tunesie is echt een héél mooi land, en ik heb er een supertijd gehad. Ik ga er alleen NOOIT meer naar toe.
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt een beetje als een achterlijk land
* Ali Salami heeft een geweldige vakantie gehad daar vorig jaar...
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 21:08 schreef eRR_ het volgende:
Misschien is er minder belangstelling van de locals in Ali Salami's..die hebben ze al genoeg
Ik vond het daar trouwens geweldig. Niet zozeer in Sousse, waar we verbleven, maar die safari door de Sahara had ik echt niet willen missen.
quote:lijkt me evengoed mega irritant als je om de 10 minuten een paar van die locals moet wegjagen.
Op vrijdag 19 april 2002 21:14 schreef jerney het volgende:
Ach het viel wel mee. Ja, als Jerome even weg was, kwamen er wel gelijk een paar op je af, maar ze waren ook weer even makkelijk af te wimpelen. Maar je moet dan wel even je bek durven open te trekken.
quote:Vergeet je fototoestel niet.
Op vrijdag 19 april 2002 21:45 schreef Lortnoc het volgende:
Ik vertrek op 1 mei richting SousseWij gaan ook zo'n safaritocht doen. Heb er echt zin in.
quote:Ach.. zoveel last had ik er niet van aangezien ik toch meestal met Jerome was.
Op vrijdag 19 april 2002 21:47 schreef Vision het volgende:[..]
lijkt me evengoed mega irritant als je om de 10 minuten een paar van die locals moet wegjagen.
Ja, af en toe kwamen ze met die flauwe kamelengrapjes, maar dat weet je van tevoren.
quote:oh, maar dus niet een land waar je als meisje/vrouw alleen naar toe wil
Op vrijdag 19 april 2002 21:53 schreef jerney het volgende:
Ach.. zoveel last had ik er niet van aangezien ik toch meestal met Jerome was.Ja, af en toe kwamen ze met die flauwe kamelengrapjes, maar dat weet je van tevoren.
quote:Het lijkt mij sowieso niets om alleen op vakantie te gaan, maar da's persoonlijk.
Op vrijdag 19 april 2002 22:00 schreef Vision het volgende:[..]
oh, maar dus niet een land waar je als meisje/vrouw alleen naar toe wil
Verder natuurlijk flink foto's maken, alleen heb ik helaas geen digicam.
quote:Zolang dat kijken maar niet al te irritant wordt...
Op vrijdag 19 april 2002 17:42 schreef Ali Salami het volgende:
Wat een onzin zeg, Tunesiërs zijn hele aardige mensen. Ook van handtastelijke mensen hebben wij niks gemerkt. Tuurlijk wordt er wel naar buitenlandse meisjes gekeken, maar waar is dat niet zo??* Ali Salami heeft een geweldige vakantie gehad daar vorig jaar...
Salami -> Heb je toevallig foto's van je vakantie ergens online staan?
quote:¿Ben je in Tunesie geweest? Wat leuk!
Op zondag 17 maart 2002 20:44 schreef Newy het volgende:
ALS je er heen gaat, blijf in het hotel.
¿En wat heb je allemaal gedaan?
uh...
Alles is er heel goedkoop en het is gewoon een supermooi land!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |