abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3517708
Hoe zit dat eigenlijk: Van mensen die er zijn geweest hoor ik dat het er prachtig is, maar dat alleen de Tunesische bevolking er een handje van heeft vrouwen lastig te vallen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 17 maart 2002 @ 20:44:24 #2
16312 Newy
Is het ZAT.
pi_3517842
Ik ken iemand die daar heen ging met vriendin, eerste avond uitgaan, de inboorlingen kunnen dus idd niet van vrouwen afblijven, vechtpartij, volgende morgen op het vliegtuig terug.

Bovendien is het daar normaal om je vuilnis uit het raam (zonder glas) te gooien.

ALS je er heen gaat, blijf in het hotel.

Wake up stupids
pi_3533530
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 10:12:48 #4
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_3535530
Yep, ik zou inderdaad maar in het hotel blijven. Als het al niet om die nare en enge tunesiers is dan wel om de kamelen, die massaal aan mond en klauwzeer lijden op dit moment. Deze op hol geslagen kamelen vertoeven en masse in toeristenoorden en vallen onschuldige europese toeristen aan! verder is de kans op blikseminslag, tropenkoorts en linksdraaiende bultentyfus ook nog eens ongehoord hoog!
Hierbij het dwingend advies gewoon naar Renesse te gaan!

* dohh *

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_3535558
Ik ben daar met mijn moeder op vakantie geweest toen ik 16 was en de mannen zijn daar echt vreselijk. Ik heb de hele vakantie (4 weken) met mijn haar in een knot moeten lopen omdat ze anders continue aan mijn haar trokken. (het is blond). Ze knijpen in je kont als je over straat loppt en sleuren je mee een steeg in als je even niet op let. In het begin vond ik het heel beangstigend maar na een tijdje wen je er aan en leer je sneller om jezelf los te krijgen. Hoewel ik Tunesie heerlijk vond was het niet echt op en top ontspannen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 19 maart 2002 @ 14:52:49 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3539100
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 10:12 schreef zwijntje het volgende:
Yep, ik zou inderdaad maar in het hotel blijven. Als het al niet om die nare en enge tunesiers is dan wel om de kamelen, die massaal aan mond en klauwzeer lijden op dit moment. Deze op hol geslagen kamelen vertoeven en masse in toeristenoorden en vallen onschuldige europese toeristen aan! verder is de kans op blikseminslag, tropenkoorts en linksdraaiende bultentyfus ook nog eens ongehoord hoog!
Hierbij het dwingend advies gewoon naar Renesse te gaan!

* dohh *

...en terecht...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_3539662
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 10:16 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben daar met mijn moeder op vakantie geweest toen ik 16 was en de mannen zijn daar echt vreselijk. Ik heb de hele vakantie (4 weken) met mijn haar in een knot moeten lopen omdat ze anders continue aan mijn haar trokken. (het is blond). Ze knijpen in je kont als je over straat loppt en sleuren je mee een steeg in als je even niet op let. In het begin vond ik het heel beangstigend maar na een tijdje wen je er aan en leer je sneller om jezelf los te krijgen. Hoewel ik Tunesie heerlijk vond was het niet echt op en top ontspannen.
Tering, als ik het zo hoor is de beschaving daar nog niet helemaal doorgedrongen
pi_3548744
Ze schijnen daar ook een onverklaarbare en zeer enge hang naar blonde kinderen te hebben. Familie die er op vakantie was voelde zich hierdoor dusdanig geïntimideerd dat ze de kids geen enkel moment alleen durfden te laten
pi_3550216
Het valt allemaal wel mee, ik ben in 1999 met mijn vriendin in Sousse, Tunesie geweest. De mensen zijn inderdaad wat opdringerig en willen dat je veel geld uitgeeft. Maar dat is in al dit soort landen zo. Als je geen interesse hebt moet deze mensen gewoon negeren, en er NIET op ingaan.
Ik heb wel vaker in restaurants gehad, dat de ober het wisseldgeld, bij afrekenen, gewoon niet terug gaf. Hij nam aan dat het fooi was, echt asociaal!! Ik ben toen ook een paar keer VET uitgeflipt op die obers. En die obers alleen maar dom lachen en Tunesisch lullen met elkaar over ons.
Dit soort gevallen verpesten je avond!

Tunesie is echt een héél mooi land, en ik heb er een supertijd gehad. Ik ga er alleen NOOIT meer naar toe.

pi_3550233
Klinkt een beetje als een achterlijk land
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 20 maart 2002 @ 11:15:14 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3550254
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt een beetje als een achterlijk land
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 19 april 2002 @ 17:42:40 #12
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_3892639
Wat een onzin zeg, Tunesiërs zijn hele aardige mensen. Ook van handtastelijke mensen hebben wij niks gemerkt. Tuurlijk wordt er wel naar buitenlandse meisjes gekeken, maar waar is dat niet zo??

* Ali Salami heeft een geweldige vakantie gehad daar vorig jaar...

Hatsjoe!
  vrijdag 19 april 2002 @ 21:08:21 #13
7966 eRR_
pi_3894752
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 21:08 schreef eRR_ het volgende:
Misschien is er minder belangstelling van de locals in Ali Salami's..die hebben ze al genoeg
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 19 april 2002 @ 21:14:08 #15
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3894777
Ach het viel wel mee. Ja, als Jerome even weg was, kwamen er wel gelijk een paar op je af, maar ze waren ook weer even makkelijk af te wimpelen. Maar je moet dan wel even je bek durven open te trekken.

Ik vond het daar trouwens geweldig. Niet zozeer in Sousse, waar we verbleven, maar die safari door de Sahara had ik echt niet willen missen.

pi_3895028
Ik vertrek op 1 mei richting Sousse Wij gaan ook zo'n safaritocht doen. Heb er echt zin in.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_3895034
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 21:14 schreef jerney het volgende:
Ach het viel wel mee. Ja, als Jerome even weg was, kwamen er wel gelijk een paar op je af, maar ze waren ook weer even makkelijk af te wimpelen. Maar je moet dan wel even je bek durven open te trekken.
lijkt me evengoed mega irritant als je om de 10 minuten een paar van die locals moet wegjagen.
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 19 april 2002 @ 21:52:10 #18
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3895085
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 21:45 schreef Lortnoc het volgende:
Ik vertrek op 1 mei richting Sousse Wij gaan ook zo'n safaritocht doen. Heb er echt zin in.
Vergeet je fototoestel niet.
Het is echt heel mooi.
  vrijdag 19 april 2002 @ 21:53:07 #19
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3895094
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 21:47 schreef Vision het volgende:

[..]

lijkt me evengoed mega irritant als je om de 10 minuten een paar van die locals moet wegjagen.

Ach.. zoveel last had ik er niet van aangezien ik toch meestal met Jerome was.

Ja, af en toe kwamen ze met die flauwe kamelengrapjes, maar dat weet je van tevoren.

pi_3895191
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 21:53 schreef jerney het volgende:

Ach.. zoveel last had ik er niet van aangezien ik toch meestal met Jerome was.

Ja, af en toe kwamen ze met die flauwe kamelengrapjes, maar dat weet je van tevoren.

oh, maar dus niet een land waar je als meisje/vrouw alleen naar toe wil
  vrijdag 19 april 2002 @ 22:03:11 #21
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3895221
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 22:00 schreef Vision het volgende:

[..]

oh, maar dus niet een land waar je als meisje/vrouw alleen naar toe wil

Het lijkt mij sowieso niets om alleen op vakantie te gaan, maar da's persoonlijk.
Maar ik kan me wel voorstellen dat, wanneer je als vrouw daar 2 weken alleen zit, je er aardig gestoord van kan worden.
pi_3895262
Zal wel meevallen met m'n moeder denk ik.

Verder natuurlijk flink foto's maken, alleen heb ik helaas geen digicam.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_3911507
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 17:42 schreef Ali Salami het volgende:
Wat een onzin zeg, Tunesiërs zijn hele aardige mensen. Ook van handtastelijke mensen hebben wij niks gemerkt. Tuurlijk wordt er wel naar buitenlandse meisjes gekeken, maar waar is dat niet zo??

* Ali Salami heeft een geweldige vakantie gehad daar vorig jaar...

Zolang dat kijken maar niet al te irritant wordt...

Salami -> Heb je toevallig foto's van je vakantie ergens online staan?

pi_3912339
quote:
Op zondag 17 maart 2002 20:44 schreef Newy het volgende:
ALS je er heen gaat, blijf in het hotel.
¿Ben je in Tunesie geweest? Wat leuk!

¿En wat heb je allemaal gedaan?

uh...

pi_4212807
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, maar toen was het pas april dus niet zoveel toeristen. Als we over de boulevard liepen zag je echt alleeeeeeeeeen maar mannen. En die bleven maar naar je staren net alsof ze nog nooit een meisje gezien hadden. Gelukkig was mijn toenmalige vriend Marokkaans dus hij zag er een beetje uit als een tunesier en kon ook de taal spreken. Hierdoor hadden ze denk ik meer respect. Mijn ex was wel goed in het afdingen moet ik zeggen..ikzelf kan het echt niet. Als ik iets mooi vind wil ik het ook kopen of het nu voor 4 dinar was of voor 2.

Alles is er heel goedkoop en het is gewoon een supermooi land!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')