En nu wil ik er vanaf. Maar dat wordt dus geweigerd. Ik krijg iedere keer de melding dat het in gebruik is, ik heb dat VirtualDub ook al van mijn pc verwijderd. En alhoewel ik een snelle machine heb wordt als ik naar eigenschappen van het videobestand wil kijken de boel erg traag. Heel erg vreemd allemaal.
Door wat kan het in gebruik zijn?
zo ja gewoon ff taak beeïndigen en verwijderen
quote:Hebiknie
Op zondag 17 maart 2002 11:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
gewoon met een bootflop naar DOS booten en hem via DOS verwijderen.
Soms krijgen haakjes, vraagtekens e.d. een andere betekenis ! Ook zo´n maf verschijnsel waar ik niks van snap.
quote:
Op zondag 17 maart 2002 11:59 schreef the-O het volgende:[..]
Hebiknie
Kan het ook anders=
Soms krijgen haakjes, vraagtekens e.d. een andere betekenis ! Ook zo´n maf verschijnsel waar ik niks van snap.
code:is de HTML-code voor een apostroph. En als het niet via Windows kan na een reboot KUN je het echt niet zonder DOS bootflop verwijderen, alhoewel, boot eens in Veilige Modus en probeer het dan nog eens.´
Volgens mij CTRL ingedrukt houden bij het opstarten en dan laad die alleen maar de programma's die die nodig heeft!
quote:misschien stomme vraag. ik wil binnenkort ook xp-en, en misschien ntfs ipv fat (in verband met verbergen bestandjes
Op zondag 17 maart 2002 12:03 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
code:is de HTML-code voor een apostroph. En als het niet via Windows kan na een reboot KUN je het echt niet zonder DOS bootflop verwijderen, alhoewel, boot eens in Veilige Modus en probeer het dan nog eens.´
quote:Geen idee heb geen XP, moet je effe zoeken in het helpmenu van XP; als er geen programma's actief zijn, op F1 drukken en dan op zoek gaan naar veilige modus. Staat er vastwel wat over uitgelegd.
Op zondag 17 maart 2002 12:12 schreef the-O het volgende:
Met ctrl ingedrukt kom ik niet in de veilige modus. Bij W98 kreeg je zo'n fijn schermpje. Hoe doe ik dit in XP ?
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 17-03-2002 12:17]
quote:Dan heb je de recovery console nodig. (Die zit iig wel bij w2k)
Op zondag 17 maart 2002 12:15 schreef unconnected het volgende:[..]
misschien stomme vraag. ik wil binnenkort ook xp-en, en misschien ntfs ipv fat (in verband met verbergen bestandjes
), maar dan werkt zo'n bootflop zeker niet?
quote:oh. dat kan wel ja. daar ben ik een keer in beland met een beta-versie van XP. niet dat je weet wat je daar moet doen, maar dat vinden we dan wel weer. thanx!
Op zondag 17 maart 2002 12:16 schreef micha het volgende:[..]
Dan heb je de recovery console nodig. (Die zit iig wel bij w2k)
quote:Dat werkt inderdaad niet, omdat je vanuit DOS geen NTFS-partities kunt benaderen. Tenzij je NTFS2DOS gebruikt.
Op zondag 17 maart 2002 12:15 schreef unconnected het volgende:[..]
misschien stomme vraag. ik wil binnenkort ook xp-en, en misschien ntfs ipv fat (in verband met verbergen bestandjes
), maar dan werkt zo'n bootflop zeker niet?
En hoe je in veilige modus komt, vlak voordat Windows XP gaat booten op F8 blijven rammen.
quote:Oké, zover was ik gekomen. Maar ook in de veilige modus blijft het aangeven dat het door een ander programma in gebruik is en kan ik het niet verwijderen. Waanzin toch?
Op zondag 17 maart 2002 12:37 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
En hoe je in veilige modus komt, vlak voordat Windows XP gaat booten op F8 blijven rammen.
quote:Da's erg raar! Als ik mijn PC (win2000) in veilige modus start dan zijn er maar 1 of twee programma's actief, en die hebben niks met videobestanden te maken....
Op zondag 17 maart 2002 12:46 schreef the-O het volgende:Oké, zover was ik gekomen. Maar ook in de veilige modus blijft het aangeven dat het door een ander programma in gebruik is en kan ik het niet verwijderen. Waanzin toch?
quote:
Op zondag 17 maart 2002 13:39 schreef SunChaser het volgende:
F8 of 9 bij het herstarten, zo gaat dat iig bij WME!
Cheiron bedankt voor de tip, ik heb dat volkov dingetje opgehaald en weg is de avi. Goed werk.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
quote:Your welcome.. iemand moet je toch beschermen voor het groete kwaad en haar trucjes
Op zondag 17 maart 2002 13:53 schreef the-O het volgende:[..]
Zover waren we al sunchaser.Cheiron bedankt voor de tip, ik heb dat volkov dingetje opgehaald en weg is de avi. Goed werk.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |