abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3513704
Ik had een avi van Memento ( om nog wat scenes na te kijken ) gedownload. Deze was slechts 230 MB maar zou volgens de aanwijzingen door VirtualDub geopend moeten worden. Het programma maakte er iets van 600 MB van, maar het lukte me niet om het af te spelen.

En nu wil ik er vanaf. Maar dat wordt dus geweigerd. Ik krijg iedere keer de melding dat het in gebruik is, ik heb dat VirtualDub ook al van mijn pc verwijderd. En alhoewel ik een snelle machine heb wordt als ik naar eigenschappen van het videobestand wil kijken de boel erg traag. Heel erg vreemd allemaal.

Door wat kan het in gebruik zijn?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_3513708
staat het ook nog bij ctrl+alt+del schermpje ?

zo ja gewoon ff taak beeïndigen en verwijderen

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
pi_3513710
win XP zeker? dan heb je pech, das een of andere bug zodat je bestanden niet kunt verwijderen, heb het zelf ook gehad met mp3z
The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
  zondag 17 maart 2002 @ 11:55:51 #4
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_3513715
Rebooten en opnieuw proberen is meestal de beste oplossing en als het dan nog niet werkt gewoon met een bootflop naar DOS booten en hem via DOS verwijderen.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_3513722
Nee ik heb mijn pc ook al opnieuw opgestart, het blijft terugkomen. Ik heb inderdaad XP.
pi_3513745
quote:
Op zondag 17 maart 2002 11:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
gewoon met een bootflop naar DOS booten en hem via DOS verwijderen.
Hebiknie
Kan het ook anders=

Soms krijgen haakjes, vraagtekens e.d. een andere betekenis ! Ook zo´n maf verschijnsel waar ik niks van snap.

zondag 17 maart 2002 @ 12:03:09 #7
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_3513762
quote:
Op zondag 17 maart 2002 11:59 schreef the-O het volgende:

[..]

Hebiknie
Kan het ook anders=

Soms krijgen haakjes, vraagtekens e.d. een andere betekenis ! Ook zo´n maf verschijnsel waar ik niks van snap.

code:
´
is de HTML-code voor een apostroph. En als het niet via Windows kan na een reboot KUN je het echt niet zonder DOS bootflop verwijderen, alhoewel, boot eens in Veilige Modus en probeer het dan nog eens.
pi_3513773
Je PC in veilig modus opstarten en het dan verwijderen?

Volgens mij CTRL ingedrukt houden bij het opstarten en dan laad die alleen maar de programma's die die nodig heeft!

pi_3513821
Met ctrl ingedrukt kom ik niet in de veilige modus. Bij W98 kreeg je zo'n fijn schermpje. Hoe doe ik dit in XP ?
  zondag 17 maart 2002 @ 12:15:10 #10
23237 unconnected
Padishah Emperor
pi_3513832
quote:
Op zondag 17 maart 2002 12:03 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

code:
´
is de HTML-code voor een apostroph. En als het niet via Windows kan na een reboot KUN je het echt niet zonder DOS bootflop verwijderen, alhoewel, boot eens in Veilige Modus en probeer het dan nog eens.
misschien stomme vraag. ik wil binnenkort ook xp-en, en misschien ntfs ipv fat (in verband met verbergen bestandjes ), maar dan werkt zo'n bootflop zeker niet?
pi_3513837
quote:
Op zondag 17 maart 2002 12:12 schreef the-O het volgende:
Met ctrl ingedrukt kom ik niet in de veilige modus. Bij W98 kreeg je zo'n fijn schermpje. Hoe doe ik dit in XP ?
Geen idee heb geen XP, moet je effe zoeken in het helpmenu van XP; als er geen programma's actief zijn, op F1 drukken en dan op zoek gaan naar veilige modus. Staat er vastwel wat over uitgelegd.

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 17-03-2002 12:17]

zondag 17 maart 2002 @ 12:16:44 #12
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3513838
quote:
Op zondag 17 maart 2002 12:15 schreef unconnected het volgende:

[..]

misschien stomme vraag. ik wil binnenkort ook xp-en, en misschien ntfs ipv fat (in verband met verbergen bestandjes ), maar dan werkt zo'n bootflop zeker niet?

Dan heb je de recovery console nodig. (Die zit iig wel bij w2k)
  zondag 17 maart 2002 @ 12:25:47 #13
23237 unconnected
Padishah Emperor
pi_3513882
quote:
Op zondag 17 maart 2002 12:16 schreef micha het volgende:

[..]

Dan heb je de recovery console nodig. (Die zit iig wel bij w2k)

oh. dat kan wel ja. daar ben ik een keer in beland met een beta-versie van XP. niet dat je weet wat je daar moet doen, maar dat vinden we dan wel weer. thanx!
  zondag 17 maart 2002 @ 12:37:48 #14
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_3513940
quote:
Op zondag 17 maart 2002 12:15 schreef unconnected het volgende:

[..]

Dat werkt inderdaad niet, omdat je vanuit DOS geen NTFS-partities kunt benaderen. Tenzij je NTFS2DOS gebruikt.

En hoe je in veilige modus komt, vlak voordat Windows XP gaat booten op F8 blijven rammen.

pi_3514002
quote:
Op zondag 17 maart 2002 12:37 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

En hoe je in veilige modus komt, vlak voordat Windows XP gaat booten op F8 blijven rammen.

Oké, zover was ik gekomen. Maar ook in de veilige modus blijft het aangeven dat het door een ander programma in gebruik is en kan ik het niet verwijderen. Waanzin toch?
pi_3514021
quote:
Op zondag 17 maart 2002 12:46 schreef the-O het volgende:

Oké, zover was ik gekomen. Maar ook in de veilige modus blijft het aangeven dat het door een ander programma in gebruik is en kan ik het niet verwijderen. Waanzin toch?

Da's erg raar! Als ik mijn PC (win2000) in veilige modus start dan zijn er maar 1 of twee programma's actief, en die hebben niks met videobestanden te maken....
  zondag 17 maart 2002 @ 13:34:35 #17
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_3514223
Heb ik ook super vaak met xp, maar dan ga ik gewoon ZONDER opnieuw opstarten naar DOS en verwijder um hiero..
Dus..
De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
  zondag 17 maart 2002 @ 13:37:30 #18
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_3514235
Ik heb het ook heel vaak in XP. at ik doe is het dosprogramma Volkov Commander op starten, en hem daarmnee verwijderen. Kan ook gewoon met dos-commando's maar dit werkt makkelijker. Succes gegarandeerd.
Ik heb me trouwens laten vertellen dat het komt omdat XP de hele tijd aan het kijken is naar de properties van het bestand, waardoor hij denkt dat het in gebruik is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Redactie Frontpage zondag 17 maart 2002 @ 13:39:37 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3514248
F8 of 9 bij het herstarten, zo gaat dat iig bij WME!
pi_3514398
quote:
Op zondag 17 maart 2002 13:39 schreef SunChaser het volgende:
F8 of 9 bij het herstarten, zo gaat dat iig bij WME!

Zover waren we al sunchaser.

Cheiron bedankt voor de tip, ik heb dat volkov dingetje opgehaald en weg is de avi. Goed werk.
Iedereen bedankt voor het meedenken.

zondag 17 maart 2002 @ 13:54:29 #21
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_3514403
quote:
Op zondag 17 maart 2002 13:53 schreef the-O het volgende:

[..]

Zover waren we al sunchaser.

Cheiron bedankt voor de tip, ik heb dat volkov dingetje opgehaald en weg is de avi. Goed werk.
Iedereen bedankt voor het meedenken.

Your welcome.. iemand moet je toch beschermen voor het groete kwaad en haar trucjes
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')