quote:Die trailer laat me koud. Op de één of andere manier voel ik me niet bepaald geroepen om naar de bios te rennen straks.
Op donderdag 11 september 2003 17:41 schreef CeeJee het volgende:
Nieuwe Trailer !!http://movies.yahoo.com/movies/feature/killbill.html
quote:Ik voel het helemaal met je mee, weer gewoon the matrix en romeo must die, jet-li, jackie chan... onzin dus
Op donderdag 11 september 2003 18:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Die trailer laat me koud. Op de één of andere manier voel ik me niet bepaald geroepen om naar de bios te rennen straks.
quote:We zijn het eens!
Op donderdag 11 september 2003 21:27 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb de trailer nog niet gezien en zal m ook niet gaan zien. trailers zeggen vrij weinig en met quentin weet je nooit waar je voor in bent, helemaal in dit geval.
quote:wa..wat is dit..? dit kan niet..dit kan niet waar zijn. oh mijn God.. wat doen we nu? moeten we het vieren denk je?
Op donderdag 11 september 2003 21:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
We zijn het eens!
quote:Trailers zijn vrij oppervlakkig vaak ja. Maar als het gaat lijken op de trailer (wat bij de domste films vaak wel zo is) dan wordt het een vrij cliche werkje. Standaard jet li/john woo stuff met een knipoog, die dan weer wel
Op donderdag 11 september 2003 21:27 schreef Astronaut_Jones het volgende:
oeh wat een negativiteit opeens. ik heb de trailer nog niet gezien en zal m ook niet gaan zien. trailers zeggen vrij weinig en met quentin weet je nooit waar je voor in bent, helemaal in dit geval.
Maar we zien het wel, trailers zeggen vaak niks (en soms wel ).
quote:Het gemiddelde Brezzahpubliek heeft problemen met films die langer dan 2 uur duren want dan moeten ze naar huis om hun foon op te laden waermee ze zitten te bellen onder de film
Op vrijdag 12 september 2003 04:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk alleen niet dat ik er heen ga, ben niet zo gek op zijn regie. En dat de film in 2'en is gehakt vind ik echt kut, wat is er mis met een epos van 3,5 uur?
quote:breek me de bek niet open..
Op vrijdag 12 september 2003 06:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Brezzahpubliek
quote:blijk ik toch niet alleen te zijn
Op donderdag 11 september 2003 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
QT is tamelijk overschat als Director, hij kent eigenlijk maar één truukje.
z'n films zijn meestal wel leuk van idee, hebben meestal een zeer goede kast, goede dialogen,... maar de uitwerking daarentegen laat vaak te wensen over
Jackie Brown is hier een zeer goed voorbeeld van, de film is erg traag, bevat vele nutteloze scenes,... was er wat meer in geknipt/sneller tempo, zou dit makkelijk een zeer goede film kunnen zijn, tja sommigen zijn snel tevreden blijkbaar
Kill Bill lijkt mij persoonlijk een echte flop, lijkt mij zeer veel geweld en actie, waarvan het meeste zoals gewoonlijk over the top zal zijn (mooi vb is Matrix Reloaded)
Als ze dan nog beginnen met de film in stukken in de cinema te gooien lijkt het mij iets te commercieel.
O ja, cultfilms (want da's toch de status die QT wilt) afstemmen pubers heeft een averechts effect op de rest van het publiek vind ik
z'n films zijn altijd wel leuk van idee, hebben altijd een zeer goede kast, goede dialogen,... de uitwerking laat bijna niets te wensen over
Jackie Brown is hier een zeer goed voorbeeld van, de film heeft een mooie trage opbouw, bevat veel scenes die het karakter meer uitdiepen,... was er wat meer in geknipt/sneller tempo, zou dit makkelijk een standaard goedkope actiefilm kunnen zijn, maar ja sommigen zijn niet snel tevreden blijkbaar
Kill Bill lijkt mij persoonlijk echte top, lijkt mij zeer veel geweld en actie, waarvan het meeste zoals gewoonlijk over the top zal zijn (mooi vb is Matrix Reloaded)
Als ze dan nog beginnen met de film in stukken in de cinema te gooien lijkt het mij beter dan 4 uur achter elkaar te kijken.
O ja, cultfilms (want da's toch de status die anderen QT films toedichten) afstemmen op pubers heeft een averechts effect op de rest van het publiek vind ik en daarom doet ie dat gelukkig ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 12-09-2003 15:43]
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 15:42 schreef Weakling het volgende:
Blijk ik toch niet alleen te zijnz'n films zijn altijd wel leuk van idee, hebben altijd een zeer goede kast, goede dialogen,... de uitwerking laat bijna niets te wensen over
Jackie Brown is hier een zeer goed voorbeeld van, de film heeft een mooie trage opbouw, bevat veel scenes die het karakter meer uitdiepen,... was er wat meer in geknipt/sneller tempo, zou dit makkelijk een standaard goedkope actiefilm kunnen zijn, maar ja sommigen zijn niet snel tevreden blijkbaarKill Bill lijkt mij persoonlijk echte top, lijkt mij zeer veel geweld en actie, waarvan het meeste zoals gewoonlijk over the top zal zijn (mooi vb is Matrix Reloaded)
Als ze dan nog beginnen met de film in stukken in de cinema te gooien lijkt het mij beter dan 4 uur achter elkaar te kijken.
O ja, cultfilms (want da's toch de status die anderen QT films toedichten) afstemmen op pubers heeft een averechts effect op de rest van het publiek vind ik en daarom doet ie dat gelukkig ook niet.
Trailer leuk! En in oktober al in de bios in de VS.
[edit]typo
[Dit bericht is gewijzigd door Cascade op 18-09-2003 16:56]
quote:Dan wacht je tot februari en ga je dan eerst deel 1 en meteen ook deel 2 kijken.
Op zondag 21 september 2003 01:04 schreef kinky_queen het volgende:
Zie hem liever in 1 en
quote:Poll: Ga je wachten op KillBill in de bios of ga je hem downloaden
Op donderdag 18 september 2003 16:46 schreef Cascade het volgende:
Kill Bill wordt dus in twee delen uitgebracht...ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Dubbel plezier? Alsjeblieft geen cliffhanger in deel 1.Trailer
leuk! En in oktober al in de bios in de VS.
[edit]typo
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 22-09-2003 18:20]
quote:Ik heb maar op Ja geantwoord omdat ik hem in de bios wil zien, maar je vraag klopt niet.
Op maandag 22 september 2003 18:15 schreef StefanFM het volgende:
Omdat ik het dus niet weet vraag ik me af wat jullie mening is
quote:haha geweldig ik ga het nu meteen aanpassen
Op maandag 22 september 2003 18:17 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik heb maar op Ja geantwoord omdat ik hem in de bios wil zien, maar je vraag klopt niet.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:54 schreef Mike het volgende:
Woohoo! In Belgie gaat 'ie 3 weken eerder draaien.
quote:echt? mooi dan zit ik in antwerpen begin november (toch?)
Op dinsdag 23 september 2003 11:54 schreef Mike het volgende:
Woohoo! In Belgie gaat 'ie 3 weken eerder draaien.
quote:29 oktober.
Op dinsdag 23 september 2003 13:04 schreef StefanFM het volgende:[..]
echt? mooi dan zit ik in antwerpen begin november (toch?)
quote:hehehe
Op dinsdag 23 september 2003 13:04 schreef Mike het volgende:[..]
29 oktober.
ennuh hoe ik daar ga komen???
quote:dus 29/10 is de release datum voor heel belgie?
Op dinsdag 23 september 2003 16:06 schreef Mike het volgende:
Als het enigszins mogelijk is, zou ik toch met de auto gaan. Het OV daar naartoe is nogal een gedoe.Mocht je gewoon voor 'Kill Bill' willen gaan en niet per se voor Metropolis, dan is er vlakbij Antwerpen Centraal (op 300 meter ofzo) nog een hele grote bios met 20 zalen.
quote:Ja.
Op dinsdag 23 september 2003 16:07 schreef StefanFM het volgende:[..]
dus 29/10 is de release datum voor heel belgie?
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 23-09-2003 16:11]
OST bevat 3 trailers totaal, de standaard die je kan downloaden en 2 16+ trailers plus een animated special ofzo iets
ik heb de plaatjes maar als link neer gezet omdat ze het echte karakter van Kill Bill laten zien |) en het laatste plaatje is een beetje een spoiler (hoewel je natuurlijk wel aan ziet komen)
misschien ook wat extra trailers? .
Is er al een release date voor deel 2?
quote:Tarantino's nieuwe telg: Kill Bill
Op vrijdag 26 september 2003 12:12 schreef Astronaut_Jones het volgende:
wanneer gaat kill bill in belgie draaien? weet iemand dit?
Of je leest het topic, natuurlijk.
quote:(maar daar heb ik geen geduld voor)
Op vrijdag 26 september 2003 12:14 schreef Mike het volgende:[..]
Tarantino's nieuwe telg: Kill Bill
Of je leest het topic, natuurlijk.
quote:Het was 5 posts boven je.
Op vrijdag 26 september 2003 12:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
(maar daar heb ik geen geduld voor)
quote:ja maar dat kan ik niet raden, dan moet ik gaan lezen. en als ik zou gaan lezen dan begin ik helemaal bovenaan en dan duurt het te lang. hoe groot was de kans dat het 5 posts boven me was. maar bedankt in ieder geval
Op vrijdag 26 september 2003 12:17 schreef Mike het volgende:[..]
Het was 5 posts boven je.
quote:* Hare pakt zijn agenda erbij
Op zaterdag 27 september 2003 03:05 schreef Astronaut_Jones het volgende:
okay jonathan ross heeft volgende week vrijdag quentin en uma in zn show. misschien leuk om te weten.
vandaag had ie michael madsen te gast. aardige, maar wat ongemakkelijke gast.
quote:Ok, ik ben redelijk jaloers nu.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:36 schreef Patch het volgende:
volgende week vrijdag gaat ik hem zien !!!
Kan niet wachten !
Ik moet nog tot de 29ste oktober wachten.
quote:joh, wordt ook filmjournalist !
Op woensdag 1 oktober 2003 11:55 schreef Mike het volgende:[..]
Ok, ik ben redelijk jaloers nu.
quote:Was het maar zo simpel....
Op woensdag 1 oktober 2003 11:56 schreef Patch het volgende:[..]
joh, wordt ook filmjournalist !
quote:als je wilt mag je wel voor mij in de plaats gaan.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:55 schreef Mike het volgende:[..]
Ok, ik ben redelijk jaloers nu.
quote:Mike kan niet.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:03 schreef Smots het volgende:[..]
als je wilt mag je wel voor mij in de plaats gaan.
quote:is Mike's toetsenbord kapot ofzo?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:21 schreef Patch het volgende:[..]
Mike kan niet.
Wellicht bij Volume 2
quote:Ok...ik kan dus niet de 10de.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:29 schreef Smots het volgende:[..]
is Mike's toetsenbord kapot ofzo?
Toch bedankt.
quote:Dank je, 10 euro?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:03 schreef Smots het volgende:[..]
als je wilt mag je wel voor mij in de plaats gaan.
quote:Mmm, zelfs als dit een geweldig goede film blijkt te zijn ga ik denk ik toch alleen voor de complete film. Dan moet ik die extra's maar missen. Ga niet 3 dvd's voor deze film kopen.
Quentin Tarantino Talks Kill Bill DVDs
Source: Empire Online Thursday, October 2, 2003Empire Online talked to director Quentin Tarantino about what he's planning for the Kill Bill: Vol. 1 and Kill Bill: Vol. 2 DVDs.
"I can't imagine a better movie when it comes to great DVD stuff... We'll come up with separate DVDs for Volume 1 and Volume 2 and I'll do special stuff for each of those. Then we'll come up with a real big version with them both together but I won't repeat the special stuff I put on Volume 1 and Volume 2. I'll do something whole other from that. I might even do some other little movie thing just to go on that special double feature version."
He didn't reveal any details on what that other 'little movie' might be.
twee keer in de bioscoop... nou.. hmmpz... vooruit dan maar
maar drie dvd's kopen voor 1 film .
2 is al te veel .
quote:Yep gezien. Erg lollig. Blijkt dus dat Uma eigenlijk de film geschreven en zelfs geregiseerd heeft.
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:32 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb de soundtrack net binnen. ik vind m geweldig. heeft iemand nog het interview gezien bij jonathan ross gisteravond?
was weer erg leuk.
quote:was idd een leuk interview, Uma zag er goed uit
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:32 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb de soundtrack net binnen. ik vind m geweldig. heeft iemand nog het interview gezien bij jonathan ross gisteravond?
was weer erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |