abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4169572
quote:
*schopt dit topic omhoog*

Gaat er dan niemand meer naar Salou??
Nou ja, het gem. fok volk is hier ook te oud voor

Jawel hoor... ik ga ook naar Salou! Met GoGo tours, maar met het vliegtuig i.p.v. de bus
  maandag 13 mei 2002 @ 13:02:57 #52
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4169711
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 15:12 schreef Fliepke het volgende:

Whoehahahahaha, ik ga er al langer heen dan jij leeft waarschijnlijk, en over drie weken ben ik er weer.

* spookvrouw is wel zo slim om er niet gelijktijdig met de jeugd te zitten, gedragen is nl. voor de meesten een moeilijk punt

Maar ieder geval fijne vakantie!

WEL EEN WAARSCHUWING
Er wordt in de hoek van Snoopy's, Crocs, etc. 's nachts zwaar gedeald door een groep raddraaiers waarbij geweld (vuurwapens) niet wordt geschuwd. Dit betekent ook dat de Guardia en lokale politie regelmatig voorbij komt.

Pas op dat jullie niet in de problemen komen. De bevolking is nl. het gerellebel aardig zat.

hofleverancier van sterretjes :)
pi_4172187
Ik ben er afgelopen jaar ook geweest, was echt super gezellig. Maar ik hoef er toch echt geen tweede keer meer naar toe.
  dinsdag 14 mei 2002 @ 12:40:13 #54
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4185234
quote:
Op maandag 13 mei 2002 13:02 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

Whoehahahahaha, ik ga er al langer heen dan jij leeft waarschijnlijk, en over drie weken ben ik er weer.

* spookvrouw is wel zo slim om er niet gelijktijdig met de jeugd te zitten, gedragen is nl. voor de meesten een moeilijk punt

Maar ieder geval fijne vakantie!

Heel leuk dat je je zo beter voelt als "de jeugd", maar wat bedoel je met je niet kunnen gedragen?
  woensdag 22 mei 2002 @ 16:05:36 #55
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_4280536
SANGULI SALOU Te Herkenne aan PSV shirt met Marcel !!
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_4280831
Pappilon was ook een aardige discotheek, veel rare engelsen destijds. Ik zat trouwens in een Appartement boven Snoopy's. Almonsa Playa heette dat, echt super daar, we hadden een appartement op de eerste verdieping aan de straatkant, echt geweldig.
pi_4374648
Ik ga ook naar Salou met 3 maten
we vertrekken 15 juli en gaan de 25e weer terug!
We gaan met Arke (BUS) nog meer mensen
pi_4381819
Ik ben 3 jaar achter elkaar in Salou geweest, de eerste keer eveneens in appartementencomplex Arquus. Was best wel tof allemaal, dicht bij het strand en dicht bij discotheek Snoopy's. Daarnaast zijn er nog 2 grote discotheken ' Flash Back' ook in Salou en de ' Pascha' in La Pineda.. moet je eerst effe met de bus is naast de Aquapolis, die hebben elke avond wel wat en is ook de grootste discotheek in de omgeving. Je kan overdag natuurlijk ook waterskien en dat soort dingen meer.. is best wel tof allemaal. Je kan ook de bus of de trein pakken voor een daggie Barcelona. Al is gewoon op het strand liggen natuurlijk wel erg relaKZ. Wat je ook doet, ik vind Salou iig leuker dan Lloret .

Veel plezier !

Stifler

You're Just Like An Angel
pi_4393332
Wat origineel zeg, naar Salou.

Ik ben vorig jaar naar ZAKYNTHOS geweest, hartsikke leuk Grieks eiland, Salou sucks! Daar zitten de echte lekkere jongens. Damn!

En als je gewoon graag een lekkere Nederlandse Chick wilt scoren, kun je beter naar Renesse gaan. Dat scheelt jou ook weer een hoop reisgeld!

Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 2 juni 2002 @ 13:30:46 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4415255
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 15:12 schreef Fliepke het volgende:

Jawel hoor en men is er zo enthousiast over dat men spontaan nieuwe topics opent en ook in andere fora info halen.
Deze zijn inmiddels gesloten, maar wel leuk om even door te lezen:
prijzen uitgaan in Salou?
Salou (prijzen, uitgaansgelegenheden etc.)
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 2 juni 2002 @ 15:19:46 #61
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4416130
quote:
Op zondag 02 juni 2002 13:30 schreef dutchie het volgende:

[..]

Jawel hoor en men is er zo enthousiast over dat men spontaan nieuwe topics opent en ook in andere fora info halen.
Deze zijn inmiddels gesloten, maar wel leuk om even door te lezen:
prijzen uitgaan in Salou?
Salou (prijzen, uitgaansgelegenheden etc.)

Allang gedaan
pi_4419315
hehe, leuk om te zien dat me topic nog leeft

ik ga dus (nogmaals) 1 Juli, gelijk na me tentamens

meer mensen in de periode 1 - 10 juli daar?

maandag 3 juni 2002 @ 14:21:46 #63
20236 TooMieTJUH
Hardcoholic
pi_4427893
quote:
Op maandag 13 mei 2002 13:02 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

WEL EEN WAARSCHUWING
Er wordt in de hoek van Snoopy's, Crocs, etc. 's nachts zwaar gedeald door een groep raddraaiers waarbij geweld (vuurwapens) niet wordt geschuwd. Dit betekent ook dat de Guardia en lokale politie regelmatig voorbij komt.

Pas op dat jullie niet in de problemen komen. De bevolking is nl. het gerellebel aardig zat.

Dat hoorde ik vorig jaar ook en ons hotel zat zowat op die hoek. Ik vond het allemaal wel meevallen, als je je niet te erg misdraagd komt het allemaal wel goed volges my.
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 10:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat origineel zeg, naar Salou.

Ik ben vorig jaar naar ZAKYNTHOS geweest, hartsikke leuk Grieks eiland, Salou sucks! Daar zitten de echte lekkere jongens. Damn!

En als je gewoon graag een lekkere Nederlandse Chick wilt scoren, kun je beter naar Renesse gaan. Dat scheelt jou ook weer een hoop reisgeld!

Ach ...dat jij nou alleen op vakantie gaat om flink te batsen is jou probleem denk ik. Ik ga gewoon naar spanje om te feesten en dat gaat daar gewoon erg goed
www.partyflets.tk
  maandag 3 juni 2002 @ 15:50:47 #64
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4429518
quote:
Op maandag 03 juni 2002 14:21 schreef TooMieTJUH het volgende:

[..]

Ach ...dat jij nou alleen op vakantie gaat om flink te batsen is jou probleem denk ik. Ik ga gewoon naar spanje om te feesten en dat gaat daar gewoon erg goed

exactly!!!
  maandag 3 juni 2002 @ 15:56:51 #65
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4429610
ik ben in mijn "wilde" jaren 3x naar Lloret geweest, wereld tijden gehad maar moet er nu ABSOLUUT niet meer aan denken....je word wat ouder, krijgt een vriendin, gaat samenwonen bla bla...

Dan word Lloret opeens een stuk minder leuk

"Hello, where are you from?"
"ok, that's nice"
"wanna fuck?!"

dinsdag 4 juni 2002 @ 21:54:56 #66
20236 TooMieTJUH
Hardcoholic
pi_4450213
Ik ga dit jaar voor de 2e x naar salou. Vorig jaar zijn we eigenlijk niet buiten de gebruikelijke discotheken en cafe's geweest en ik ben wel eens nieuwschierig of mensen andere aanraders hebben om naar toe te gaan die minder bekend zijn.
Dus niet La Pacha, Snoopy's, Koets, Gat van Nederland of zulke dingen. Mischien iets in een ander dorp in de buurt of echt helemaal iets anders?
www.partyflets.tk
pi_4999197
* dethoom gaat 6 augustus tot 21 augustus en vraagt zich af of dat nu eigenlijk nog in het hoogseizoen is of niet?

is de drukte dan alweer over zijn top heen?

pi_5630591
We gaan verder in een centraal topic!

-edit-
Niet dus.

Deze nieuwbie modjes waren de grote verschillende tussen de plaatsen vergeten. Dit wordt nu het centrale Salou topic.
Het volgende topic is wel op slot: Kga naar Salou en ik neem mee ...

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-09-2002 23:05]

pi_24735021
Subtiele kick ,
Wie gaat er dit jaar ?
046
Dank aan Yeahinho
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')