Deze zit ook gewoon weer bomvol met geweldige humor, ik heb me rot gelachen, vooral om de bloopers aan het einde.
Maar voor dit alles begon kreeg je een klein animpje voor je keizen met vogeltjes. Super droog, maar oh zo hilarisch. Enig idee of daar ergens een mpgje ofzo van te vinden is? Hij's kort en leuk voor de heb.
quote:Inderdaad... staat een preview ofzo. Maarja, kan ik weer niet downen (En ook niet bekijken op deze pc, geen qt, en kan/mag ook weer niets installen op deze bak
Op vrijdag 08 februari 2002 08:19 schreef MikeyMo het volgende:
Op Pixar.com
ga daar maar eens naar op zoek
Die stem van die vrouw.. Hello! Ging echt door merg en been.
En die met Trex van TS was ook fantastisch.
Trees was errug lachen bij de bloopers....
the closet is empty ....
TADAAAAAA (kwam niet meer bij)
quote:THE BIRDS!?!?!!!!!!?! WOW die heb ik op het animatiefestival in utrecht 2 jaar geleden gezien!!! DIE IS BETER DAN HELE FILM BIJ ELKAAR MAN!!!
Op vrijdag 08 februari 2002 07:36 schreef DaMSWer het volgende:
Gisteren naar Monsters Inc. geweest, en ik kan alleen maar zeggen : "Geweldig!" Scheelt natuurlijk dat ik een enorme tekenfilm fan ben en al helemaal van het digitale genre.Deze zit ook gewoon weer bomvol met geweldige humor, ik heb me rot gelachen, vooral om de bloopers aan het einde.
Maar voor dit alles begon kreeg je een klein animpje voor je keizen met vogeltjes. Super droog, maar oh zo hilarisch. Enig idee of daar ergens een mpgje ofzo van te vinden is? Hij's kort en leuk voor de heb.
Ja die hebben wij op mpeg
Alleen kwaliteit sucks...
hij zal wel op dvd uitkomen
je hebt het toch over dat filmpje met van die enorm irritant kleine kutmussen en 1 grote pino bird?
Dat filmpje is B R I L J A N T wat karakter animation betreft! Vooral die veren, typisch pixar... nieuwe plugin gemaakt wat veertjes kan simuleren en gelijk 50 man erop zetten om zo0n kort briljant filmpje te laten maken!
hoe bedoel je die gasten hebben geld teveel?
GLG
btw....ik ga dinsdag naar Monsters inc!
quote:Ice Age
Op vrijdag 08 februari 2002 20:40 schreef Emizea het volgende:
Ik heb vooraf aan Lord of the rings een (animatie) filmpje gezien met een Eekhoorn en een eikel (een gewone eikel)
Die was ook supercool....kent iemand die?btw....ik ga dinsdag naar Monsters inc!
quote:Ja het was idd met sneeuw enzo....is/word dat een film of was het gewoon reclame?
Op vrijdag 08 februari 2002 20:48 schreef ZjozZ het volgende:[..]
Ice Age
EDIT: Ahh een film dus.....wel superstoer voorstukje....lekker droog!
quote:Ice Age
Op vrijdag 08 februari 2002 20:40 schreef Emizea het volgende:
Ik heb vooraf aan Lord of the rings een (animatie) filmpje gezien met een Eekhoorn en een eikel (een gewone eikel)
Die was ook supercool....kent iemand die?btw....ik ga dinsdag naar Monsters inc!
[edit] argh, te laat
Of in Trekkies... en andere rukkers over het hoe en waarom.
Deze gaat dicht.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |