Wel goed dat Dre het produceert, want Em zelf kan dat niet zo goed (zie D12)
quote:klopt, laat het rappen gewoon aan eminem over en het produceren aan dre
Op dinsdag 05 februari 2002 18:27 schreef keeper het volgende:
Ja nou.Wel goed dat Dre het produceert, want Em zelf kan dat niet zo goed (zie D12)
quote:Productie van Renegade en Don't Approach Me vind ik wel vet eigenlijk.
Op dinsdag 05 februari 2002 18:27 schreef keeper het volgende:Wel goed dat Dre het produceert, want Em zelf kan dat niet zo goed (zie D12)
quote:Ja ok, niet alle nummers van D12 zijn bagger (overigens ken ik bovenste 2 niet. Ik heb die CD in de winkel gecheckt en was niet onder de indruk). Maar de algemene productie is niet echt wild...
Op dinsdag 05 februari 2002 18:36 schreef Premo het volgende:[..]
Productie van Renegade en Don't Approach Me vind ik wel vet eigenlijk.
en er staat ons ook nog de soundtrack van 8Mile te w8ten!! dat nummer "cleaning out my closet" in de trailer is echt vet!!!
[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 05-02-2002 19:07]
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 20:37 schreef Ska-te het volgende:
zal wel iets van suck my balls stupid motherfucker zijn
quote:mmm, hoe willen ze dat op mtv neerzetten dan?
Op dinsdag 05 februari 2002 20:37 schreef Ska-te het volgende:
zal wel iets van suck my balls stupid motherfucker zijn
quote:I want a purple fluffy bunny from Santa this year
Op dinsdag 05 februari 2002 21:19 schreef LoekB het volgende:[..]
mmm, hoe willen ze dat op mtv neerzetten dan?
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 21:25 schreef keeper het volgende:[..]
I want a purple fluffy bunny from Santa this year
quote:Jay-Z - Renegade (ft. Eminem) is echt een fantastisch nummer, hoewel Jay-Z's stijl mij totaal niet aanspreekt.
Op dinsdag 05 februari 2002 18:43 schreef keeper het volgende:[..]
Ja ok, niet alle nummers van D12 zijn bagger (overigens ken ik bovenste 2 niet. Ik heb die CD in de winkel gecheckt en was niet onder de indruk). Maar de algemene productie is niet echt wild...
Xzibit - Don't Approach Me (ft. Eminem) is ook wel aardig. Het viel me op dat moment vooral op dat Emimen de productie ook deed.
quote:mmm ik denk dat de cd eind mei wel uitlekt...
Op dinsdag 05 februari 2002 22:26 schreef dingdong_1 het volgende:
Ik ben ook benieuwd..
Enig idee wanneer er materiaal 'beschikbaar' komt? (oftewel, down te loaden is)
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-02-2002 10:54]
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:38 schreef LoekB het volgende:[..]
mmm ik denk dat de cd eind mei wel uitlekt...
quote:
Op woensdag 24 april 2002 14:03 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Ik hoop niet dat het zo'n : " I wanna -peep- your -peep- ng -peep- cause I can't -peep- without your -peep- ng -peep- " -plaat wordt...
quote:precies! maar af en toe een serieus nummertje als stan is ook leuk...
Op woensdag 24 april 2002 14:15 schreef Driekeerniks.com het volgende:
De serieuze tracks vond ik nou juist enorm zuigen, (behalve 'Stan' dan, een jaar of wat terug...)
Dat gezeik over z'n moeder en al die andere serieuze shit kan-ie niet echt 'brengen' vind ik, laat em maar lekker rappen zonder inhoud, das ook best knap hoor !
quote:ik lees net op de FP : De rapper Eminem heeft er van alles aan gedaan om z'n nieuwe album zo lang mogelijk van het internet te houden, maar ondanks de nieuwe beveilegings methode is dit niet gelukt. Het nieuwe album, dat op 4 juni wordt gereleased, The Eminem Show is waarschijnlijk door recensenten op het net gezet.
Op zondag 12 mei 2002 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wanneer komtie uit? Ik ben benieuwd. Without me vind ik iig een lekker nummertje. En The Marshall Mathers EP ken ik eerlijk gezegd nu wel. Maar dat serieuzere hoor je niet aan Without Me.
En welke nummers van de vorige vallen dan onder 'serieus'? Stan, Kim, Amityville, The Way I Am????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |