abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3058734
'The Eminem Show' gaat het nieuwe album van Eminem worden en komt rond begin april uit. De cd word opnieuw geproduceerd door Dr Dre en is veel serieuzer dan zijn vorige cd. Ik ben benieuwd...
pi_3058740
Ja nou.

Wel goed dat Dre het produceert, want Em zelf kan dat niet zo goed (zie D12)

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3058751
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 18:27 schreef keeper het volgende:
Ja nou.

klopt, laat het rappen gewoon aan eminem over en het produceren aan dre dan word het altijd wel een toppertje...
pi_3058845
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 18:27 schreef keeper het volgende:

Productie van Renegade en Don't Approach Me vind ik wel vet eigenlijk.
pi_3058925
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 18:36 schreef Premo het volgende:

[..]

Productie van Renegade en Don't Approach Me vind ik wel vet eigenlijk.

Ja ok, niet alle nummers van D12 zijn bagger (overigens ken ik bovenste 2 niet. Ik heb die CD in de winkel gecheckt en was niet onder de indruk). Maar de algemene productie is niet echt wild...
pi_3059169
dat de productie weer door Dre gedaan word is natuurlijk relax maar ik vond Devils Night toch echt wel een goed album...

en er staat ons ook nog de soundtrack van 8Mile te w8ten!! dat nummer "cleaning out my closet" in de trailer is echt vet!!!

[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 05-02-2002 19:07]

pi_3059170
weet iemand misschien ook hoe zijn nieuwe single gaat heten dan?
pi_3060078
zal wel iets van suck my balls stupid motherfucker zijn
pi_3060207
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 20:37 schreef Ska-te het volgende:
:{
pi_3060451
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 20:37 schreef Ska-te het volgende:
mmm, hoe willen ze dat op mtv neerzetten dan?
pi_3060510
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 21:19 schreef LoekB het volgende:

[..]

mmm, hoe willen ze dat op mtv neerzetten dan?

I want a purple fluffy bunny from Santa this year
pi_3060533
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 21:25 schreef keeper het volgende:

[..]

I want a purple fluffy bunny from Santa this year

zoiets ja
pi_3061307
Ik ben ook benieuwd..
Enig idee wanneer er materiaal 'beschikbaar' komt? (oftewel, down te loaden is )
waar moet ik tekenen?
pi_3062294
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 18:43 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja ok, niet alle nummers van D12 zijn bagger (overigens ken ik bovenste 2 niet. Ik heb die CD in de winkel gecheckt en was niet onder de indruk). Maar de algemene productie is niet echt wild...

Jay-Z - Renegade (ft. Eminem) is echt een fantastisch nummer, hoewel Jay-Z's stijl mij totaal niet aanspreekt.

Xzibit - Don't Approach Me (ft. Eminem) is ook wel aardig. Het viel me op dat moment vooral op dat Emimen de productie ook deed.

pi_3064055
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 22:26 schreef dingdong_1 het volgende:
Ik ben ook benieuwd..
Enig idee wanneer er materiaal 'beschikbaar' komt? (oftewel, down te loaden is )
mmm ik denk dat de cd eind mei wel uitlekt...

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-02-2002 10:54]

pi_3946937
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:38 schreef LoekB het volgende:

[..]

mmm ik denk dat de cd eind mei wel uitlekt...

de pre-release is d'r al, de nieuwe single without me gaat vrijdag in premierre op de radio, dus ik denk dat we de CD binnen 2 a 3 weken wel op internet staat...
pi_3947017
moderator, zou je de titel ff kunnen veranderen in 'eminem - the eminem show'? dat is wat duidelijker
  woensdag 24 april 2002 @ 14:03:29 #18
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3947029
Ik hoop niet dat het zo'n : " I wanna -peep- your -peep- ng -peep- cause I can't -peep- without your -peep- ng -peep- " -plaat wordt...
::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_3947140
quote:
Op woensdag 24 april 2002 14:03 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Ik hoop niet dat het zo'n : " I wanna -peep- your -peep- ng -peep- cause I can't -peep- without your -peep- ng -peep- " -plaat wordt...
dat hoop ik juist wel . Neej, dit album is een stuk serieuzer dan the marshall mathers lp (jammer genoeg )
  woensdag 24 april 2002 @ 14:15:36 #20
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3947222
De serieuze tracks vond ik nou juist enorm zuigen, (behalve 'Stan' dan, een jaar of wat terug... )
Dat gezeik over z'n moeder en al die andere serieuze shit kan-ie niet echt 'brengen' vind ik, laat em maar lekker rappen zonder inhoud, das ook best knap hoor !
::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_3947264
quote:
Op woensdag 24 april 2002 14:15 schreef Driekeerniks.com het volgende:
De serieuze tracks vond ik nou juist enorm zuigen, (behalve 'Stan' dan, een jaar of wat terug... )
Dat gezeik over z'n moeder en al die andere serieuze shit kan-ie niet echt 'brengen' vind ik, laat em maar lekker rappen zonder inhoud, das ook best knap hoor !
precies! maar af en toe een serieus nummertje als stan is ook leuk...
pi_4156719
Downloading.........
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4156846
Wanneer komtie uit? Ik ben benieuwd. Without me vind ik iig een lekker nummertje. En The Marshall Mathers EP ken ik eerlijk gezegd nu wel. Maar dat serieuzere hoor je niet aan Without Me.
En welke nummers van de vorige vallen dan onder 'serieus'? Stan, Kim, Amityville, The Way I Am????
pi_4156884
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wanneer komtie uit? Ik ben benieuwd. Without me vind ik iig een lekker nummertje. En The Marshall Mathers EP ken ik eerlijk gezegd nu wel. Maar dat serieuzere hoor je niet aan Without Me.
En welke nummers van de vorige vallen dan onder 'serieus'? Stan, Kim, Amityville, The Way I Am????
ik lees net op de FP : De rapper Eminem heeft er van alles aan gedaan om z'n nieuwe album zo lang mogelijk van het internet te houden, maar ondanks de nieuwe beveilegings methode is dit niet gelukt. Het nieuwe album, dat op 4 juni wordt gereleased, The Eminem Show is waarschijnlijk door recensenten op het net gezet.
pi_4156930
Hmm dan heb ik 'm dus over een maandje wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')