quote:Waarom sluiten ze zo'n idioot niet op ?
Britse geestelijke roept moslims op joden te dodenUitgegeven: 4-2-2002 7:22
LONDEN - Een islamitische geestelijke van Jamaicaanse afkomst heeft moslims in Groot-Brittannië opgeroepen joden te doden. Hij heeft schooljongens aangespoord te leren omgaan met het vuurwapen de kalasjnikov. Toch heeft de Britse justitie nog niets tegen hem ondernomen, hoewel joodse en antifascistische organisaties daarop aandringen. Dat heeft de krant The Times maandag gemeld.
De 38-jarige in Londen wonende man, sjeik Abdullah el-Faisal, heeft toespraken gehouden in grote steden als Manchester en Birmingham. Hij is ook verantwoordelijk voor twee videobanden die na de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten zijn verschenen en in islamitische boekhandels in het Verenigd Koninkrijk te koop worden aangeboden.
De videoband bereidt alle mannelijke moslims voor op de strijd tegen joden en andere niet-moslims en stelt 72 maagden in het vooruitzicht, als zij in de heilige oorlog sneuvelen. Eerder heeft hij de band Geen vrede met de joden gemaakt, waarop hij negentien redenen opsomt waarom moslims niet in vrede kunnen leven met de "vuile" joden. De joden zouden "door en door slecht" zijn en van nature mensen bedreigen.
De band eindigt met een vraag- en antwoordspel. Op de vraag of moslims joden moeten haten en ze in elkaar moeten slaan, als zij ze op straat tegenkomen, antwoordt de geestelijke dat men geen andere keuze heeft dan de joden te haten. "Hoe vecht je tegen joden. Je vermoordt de joden", zegt hij.
stom dat de engelse regering zo'n gast rond laat lopen
quote:Beter binnen de eigen groep, ik ben er wel voor als MI5 wat 'documenten' vrijgeeft met Abdul's vermeende Joodse achtergrond.
Op maandag 04 februari 2002 10:04 schreef Ulx het volgende:
En nu maar wachten op de westerlingen die gaan oproepen om moslimgeestelijken te gaan doden.
![]()
quote:Je moet eens wat Nederlandse moslim forums lezen, sla je stijl achterover van de jodenhaat
Op maandag 04 februari 2002 09:17 schreef Serum het volgende:Britse geestelijke roept moslims op joden te doden
quote:Gelukkig heeft Israël een van de beste geheime diensten ter wereld
Waarom sluiten ze zo'n idioot niet op ?
Helaas verschijnen dit soort berichten wel erg vaak.
quote:En toch zijn er nog figuren die tegen het registreren/controleren van Moskees en Imans zijn!
Op maandag 04 februari 2002 10:56 schreef X-Ray het volgende:
Helaas verschijnen dit soort berichten wel erg vaak.
"We moeten de politieke islam bestrijden met geciviliseerde juridische wapens."
Afshin Ellian, docent strafrecht
quote:Uiteraard.
Op maandag 04 februari 2002 11:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En toch zijn er nog figuren die tegen het registreren/controleren van Moskees en Imans zijn!
quote:Neeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Op maandag 04 februari 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:
Nou, om die jamaicanen te krijgen stop ik direct mijn Bob Marley platen bij het klein chemisch afval!
quote:Je zou je uberhaupt moeten schamen iets van Haille Selasies aanhangers in huis te hebben.
Op maandag 04 februari 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:
Nou, om die jamaicanen te krijgen stop ik direct mijn Bob Marley platen bij het klein chemisch afval!
quote:Hoezo? Rastafari is een joodse sekte, ben je daar op tegen? Heb je iets tegen joden dan? Nou?
Op maandag 04 februari 2002 11:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
Je zou je uberhaupt moeten schamen iets van Haille Selasies aanhangers in huis te hebben.
quote:* Situatie in het Midden-Oosten.
Op maandag 04 februari 2002 11:31 schreef Serum het volgende:
Waar zou die massaal opkomende moslim-haat in de wereld nu toch vandaan komen ?
quote:En ik maar denken dat Sellasie en de grondleggers van de rastafarie een uit Abbessinie (tegenwoordig Etheopie) afkomstige stroming was.
Op maandag 04 februari 2002 11:32 schreef Ulx het volgende:[..]
Hoezo? Rastafari is een joodse sekte, ben je daar op tegen? Heb je iets tegen joden dan? Nou?
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 04-02-2002 11:38]
quote:Nee
Op maandag 04 februari 2002 11:32 schreef Ulx het volgende:
Heb je iets tegen joden dan? Nou?
Een islamitische geestelijke van Jamaicaanse afkomst heeft moslims in Groot-Brittannië opgeroepen
joden te doden.
quote:De moslim of die moslim?
Op maandag 04 februari 2002 11:37 schreef X-Ray het volgende:
De moslim
quote:De met een s, die zonder
Op maandag 04 februari 2002 11:38 schreef Ulx het volgende:[..]
De moslim of die moslim?
Of anders zit de FBI erachter, want minderheden zijn noooooit racistisch of anti-semitisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |