quote:Dat is een understatement. Dit nummer behoort tot de vijftien beste singles die dit jaar zijn uitgekomen. Haar stem past gewoon ontzettend goed bij deze plaat.
Op zaterdag 28 september 2002 22:46 schreef SmashBro het volgende:
Leuk nummer
quote:Ik heb 'm ook even beluisterd... ik hoor toch liever Michelle zonder Santana. Tuurlijk, haar stem is goed, maar die Santana altijd met z'n standaard gitaarriedeltjes die de overhand neemt hoeft van mij niet.
Er is nu een duet uit van Michelle met Santana, "The game of love". Was van de week clipprimeur bij MTV. Leuk nummer, unieke combi.
quote:Je hebt gelijk. Hij is geweeeeeeeeldig.
Op zaterdag 28 september 2002 22:50 schreef dwerg het volgende:
Dat is een understatement.
quote:Nu op 3FM. Luisteren!
Er is nu een duet uit van Michelle met Santana, "The game of love". Was van de week clipprimeur bij MTV. Leuk nummer, unieke combi.
quote:Ik luister 'm al een paar dagen heel vaak op MP3.
Op woensdag 2 oktober 2002 17:10 schreef PingPong het volgende:[..]
Nu op 3FM. Luisteren!
quote:agree, agree
Op woensdag 9 oktober 2002 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Game Of Love, wat een geweldig nummer!
quote:Ga je mond spoelen!! Het is Santana Feat. Michelle, niet andersom!
Op zondag 29 september 2002 17:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb 'm ook even beluisterd... ik hoor toch liever Michelle zonder Santana. Tuurlijk, haar stem is goed, maar die Santana altijd met z'n standaard gitaarriedeltjes die de overhand neemt hoeft van mij niet.
Santana vult het nummer perfect emt die gitaar erzo doorheen en haar stem erbij maakt het gewoon een supernummer
Het blijft wel jammer dat You Set Me Free geen single is geworden maar een heel nieuw album vol Michelle
en haar
muziek
is natuurlijk wel zeer okay.
quote:*skup*
Op vrijdag 23 mei 2003 00:08 schreef SmashBro het volgende:
De nieuwe single (eerste van het nieuwe album) heet Are You Happy Now en borduurt voort op dezelfde stijl als die van The Spirit Room. Needless to say dat hij okay is.Het blijft wel jammer dat You Set Me Free geen single is geworden maar een heel nieuw album vol
Michelle
en haar [afbeelding] muziek [afbeelding] is natuurlijk wel zeer okay.
Haar nieuwe album is errug lekker, zeker het luisteren waard! Mijn favorieten zijn
- Breathe
- One Of These Days
- 'Till I Get Over You
Dat intro en outro van de cd zijn ook cool gedaan, leuk en origineel. En geeft het echt iets aparts en sfeervols. Intro sluit ook goed aan op Are you happy now. Het outro is wel een beetje creepy though.
Mijn god, wat gaat zij ons nog voor prachtigs brengen in de toekomst. Zo jong en dan al zo veel ongelooflijk goede nummers op je conto hebben, dat is niets anders dan .
quote:helemaal mee eens, maar michelle branch is ook een heerlijke meid
Op woensdag 9 oktober 2002 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Game Of Love, wat een geweldig nummer!
quote:
But there's no doubt that Branch seems caught between her artistic longings and the pressures of being a commercial artist (hier heb ik al meer over gelezen trouwens, zit ze echt mee, red.) - and Maverick's only breadwinner. She dreads that the label will release the glistening pop number "Breathe" as her next single."It's my least favorite song on the album," she says. "I know you're not supposed to hate any of your children, but it has the least substance. It wasn't written in a hotel or about my experiences. I can't imagine releasing that and feeling good about it. My goal is to grow as a writer and be respected as an artist."
quote:Ik ben het er wel mee eens, Breathe vind ik 1 vd lekkerste nrs van d'r nieuwe plaat
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:28 schreef SmashBro het volgende:
Oh, Breathe wordt de nieuwe single. Ook dik okay! Al is Michelle zelf het er niet echt mee eens...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |