Van Gaal heeft dan zelf nog een persoonlijkheid, tenminste. Dit was echt een waardeloze wedstrijd. 0 kansen voor Nederland en ook 0 kansen voor Roemenie. Zooo saaiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:14 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hij kan beter gewoon de selectie van AZ opstellen, allemaal persoonlijkheidsloze non-voetballers (van gaal selecteert daar ook op).
Ik, als echte voetballiefhebber, heb gewoon niet eens gekeken. Het Nederlands elftal kan me gestolen worden....
Yup Nemp +1quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dvorak?
Ik heb "Almost heroes" zitten kijken, dat was WEL tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Van Gaal heeft dan zelf nog een persoonlijkheid, tenminste. Dit was echt een waardeloze wedstrijd. 0 kansen voor Nederland en ook 0 kansen voor Roemenie. Zooo saai![]()
Ja nee, dat kan ik niet. Ik moet toch altijd de wedstrijd zien, ook al weet ik dat het weer waardeloos wordt. Heel apart.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb "Almost heroes" zitten kijken, dat was WEL tof![]()
Mjah, ik vind het ook altijd erg moeilijk, maar het is me vandaag eigenlijk voor het eerst gelukt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja nee, dat kan ik niet. Ik moet toch altijd de wedstrijd zien, ook al weet ik dat het weer waardeloos wordt. Heel apart.
Zegtie nuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het is inderdaad heel logisch.
4, kleuren. En dat op z'n latijns
Ik had inderdaad in de allereerste post al de hint moeten gevenquote:
Nee...eerder zoals je het bij scheikunde gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had inderdaad in de allereerste post al de hint moeten geven
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snapte altijd de ballen van scheikunde![]()
Voor jou, jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Mark_V het volgende:
, het boeiendste vak op de middelbare school
![]()
Ech nie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, het boeiendste vak op de middelbare school
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |