Dat krijg je als je het onder de minuut wilt doen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:14 schreef WurM het volgende:
Goed topic wel, maar je banner is iets te groot
hehe dat droink ik alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zei bier on!!!
Wtf is dat?quote:
Zie jij een voetbal in die geniale banner?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:44 schreef Jimbo het volgende:
fuck voetbal , bier en tieten @!!!
astuquote:
Je moet ook niet vragen om een stickyquote:
Het ging toch niet over voetbal?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
Kick!
Tegen de flesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tegen wie moeten ze?
Pff, ik ga nog ff lekker schijten en dan naar een verjaardag... De kroeg zie ik vanavond niet, denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ik nu, want ik moet om 10 uur al in de kroeg zijn![]()
ik lig er liever mee in bed dan met 40 graden koortsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef Zyggie het volgende:
De linkervrouw op uwer banner kijkt eigenlijk behoorlijk verrot.
Neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
Nog niet echt een daverend succes dat topic van je skippy.
Boeiend, ik zou d'r neuken. En jij ook denk ik...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef Zyggie het volgende:
De linkervrouw op uwer banner kijkt eigenlijk behoorlijk verrot.
't Is dat ik bijna weg ben, maar ik zou je graag meehelpen... Goede topics horen gewaardeerd te worden met veel posts en weinig baggerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik begrijp eigenlijk niet waarom, het zaterdag en zo...
Maar het voetbal is nog begonnen, en ik ga dit topic net zo lang kicken tot het een hit is
[..]
Boeiend, ik zou d'r neuken. En jij ook denk ik...
Ja. Mits ze normaal gaat kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boeiend, ik zou d'r neuken. En jij ook denk ik...
Wiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is ze heen eigenlijk?
Dude, Babel is een negerquote:
hoaxquote:
Niet waar!!quote:
is het hgeus een kachelpijp dan?quote:
Ik lachtequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:19 schreef -skippybal- het volgende:
Komt omdat ze niet werken!!!einz!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |