Ok, dan doe ik mijn broek alvast omlaagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
JaMaar ik load op dit moment een foto op, plaats hem, ga ff wat eten, en kom terug
quote:
ik open photoshop alvastquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik mijn broek alvast omlaag
Jezus, is jou wat gevraagd. Lees de OP dan eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
trek niet alles zo naar je toe
tis het topic van murp
![]()
die draaidude, die alles zo overtrektquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
die draaidude, die alles zo overtrekt![]()
eerst roepen ik kom niet weer op fok en dan is ie er weer![]()
en weer gelijk dat gezeik![]()
tiefstraal de pleuris op![]()
![]()
Wie is k?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou schiet eens op, k moet weg
maar daar gaat het topic toch niet om?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
die draaidude, die alles zo overtrekt![]()
eerst roepen ik kom niet weer op fok en dan is ie er weer![]()
en weer gelijk dat gezeik![]()
tiefstraal de pleuris op![]()
![]()
ik zal het een handje helpen, hij upload vast wel de stoerste foto van zichzelf hierheen, begrijpelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet om het orgineel lachen he net als bij die draaimolen kerel
Kutquote:
beter was ie weg gebleven, met zijn ik heb belangrijkere dingen te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:31 schreef murp het volgende:
[..]
maar daar gaat het topic toch niet om?
ik moet toch ook ergens mij waardering krijgen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef Queen_Bee het volgende:
murp probeert het bashen nu goed te maken met Pio. Maar Pio is zich geen eens van kwaad bewust dus is niet nodig, maar ja
Waarom ben ik een prutser? Alleen om mijn uiterlijk?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom zou piovan niet belachelijk gemaakt mogen worden of nog beter gevraagd, waarom zou pizzakoppo piovan niet gewoon een prutsert mogen vinden?
Bist du ein gaylord murp?
Who cares hoe je er uit ziet plus dat jouw IQ net bevestigd dat je nog dommer bent dan je eruit ziet en dat is een prestatie van formaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waarom ben ik een prutser? Alleen om mijn uiterlijk?
Ik heb een veel hoger IQ dan die gast, dat is pas echt belangrijk.
laat hem aub ook een hectometer of 3 duizend wegblijvenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
KOPIEERMACHINE, WHO BIST DU DU KLEINES MANN?
Wat een haat tegen mensen die je niet kent. Maak je er druk om zeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kerel, denk je nu echt dat het mijn mobiel nummer was? Al die mongooltjes die dat maar steeds geloven, ga je steeds gekkere dingen bedenken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Who cares hoe je er uit ziet plus dat jouw IQ net bevestigd dat je nog dommer bent dan je eruit ziet en dat is een prestatie van formaat.
Met je nieuwe telefoonnummer, met je zelfmoord, met je domme actie dat je een foto plaatste en begint te huilen.
DUDE!?!
ps: stel, jij vindt mij nu een prutser, lekker belangrijk en dat mag je toch vinden?!
Ohja, dat teledoonnummer toenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Who cares hoe je er uit ziet plus dat jouw IQ net bevestigd dat je nog dommer bent dan je eruit ziet en dat is een prestatie van formaat.
Met je nieuwe telefoonnummer, met je zelfmoord, met je domme actie dat je een foto plaatste en begint te huilen.
DUDE!?!
ps: stel, jij vindt mij nu een prutser, lekker belangrijk en dat mag je toch vinden?!
^quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kerel, denk je nu echt dat het mijn mobiel nummer was? Al die mongooltjes die dat maar steeds geloven, ga je steeds gekkere dingen bedenken.
Ownee,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee hoor, je innerlijk is ook kut.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |