quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef OldJeller het volgende:
Hij is vet en lelijk.
-doe jij ook even normaal? dankjewel-quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef OldJeller het volgende:
Hij is vet en lelijk.
jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, een bewijs dat iedereen die piovan een kutkop vind hebben is zelf lelijk topic, ofzoietsToch murp?
Dude...quote:
grote n!quote:
posten wel, bashen niet, ik hou wel van een grap, maar het was niet zo groots bedoeld..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet om 't een of ander murp maar was jij niet een van de mensen die begonnen was met het Piovan bashen?![]()
En nu wil je hetzelfde met Pizzakoppo doen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:22 schreef murp het volgende:
[..]
posten wel, bashen niet, ik hou wel van een grap, maar het was niet zo groots bedoeld..
Vind ik ook. Het is klaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:24 schreef Piovan het volgende:
Topic kan dicht hoor, heb er helemaal niet om gevraagd.
Mwoah, valt mee, ik heb een snelle stofwisseling in combinatie met veel sporten en ik eet best veelquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:24 schreef Piovan het volgende:
ik vind het gewoon stom dat mensen bijvoorbeeld zo meelopen als er iemand belachelijk wordt gemaakt...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En nu wil je hetzelfde met Pizzakoppo doen?![]()
trek niet alles zo naar je toequote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:24 schreef Piovan het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En nu wil je hetzelfde met Pizzakoppo doen?![]()
kquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
JaMaar ik load op dit moment een foto op, plaats hem, ga ff wat eten, en kom terug
wie?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
trek niet alles zo naar je toe
tis het topic van murp
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |