ik bij Jaap ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef Jenny_ het volgende:
Ik zie wel een buikje bij d'r...
1 voordeel als dat kind net zo'n bord voor haar/zijn kop heeft, ziet zij/hij dat nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef miesy het volgende:
brian en amanda, ze zullen je ouders maar zijn..
zoeen positive instelling, daar hou ik nou vanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef Grafikal het volgende:
[..]
1 voordeel als dat kind net zo'n bord voor haar/zijn kop heeft, ziet zij/hij dat niet
awww..schattigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:10 schreef Soury het volgende:
Tis van Brian hier de eerste echo
http://www.kennislink.nl/(...)4137158-huismijt.jpg
![]()
Misschien denkt hij dat het een voorbehoedsmiddel is en wil hij het vannacht gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef gomi het volgende:
want t pikken van een zwangerschapstest is onvreemden van andermans eigendom, of denkt hij te kunnen beweren dan die test er voor hem lag?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat het een voorbehoedsmiddel is en wil hij het vannacht gaan gebruiken.
eerste goudenkooi baby weet iemand al leuke namen ( voor jongen en meisje )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:11 schreef APK het volgende:
Volgens mij wil Brian graag een kindje met Amanda als hij haar de test niet geeft.![]()
Gewoon 4 maanden verstoppen die test, dat lijkt mij lang genoeg om geen abortus meer te mogen ondergaan![]()
volgens mij is voorvocht net zo effectief.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef kissa het volgende:
Amanda is niet zwanger, Braaain heeft toch niet voor niets de bijnaam HDNKKK??
quote:19:30 - Brian aan de 'booze'
Heeft Brian een borrel nodig om de moed te vinden Amanda dan eindelijk de zwangerschapstest te overhandigen? We wachten het af, de teller staat inmiddels al op zo'n vier uur...
(28 februari)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:14 schreef sushiwausi het volgende:
ik lach me de kriebel als die muts zwanger blijkt te zijn......ze vertelde al eens dat ze "het soms wel eens vergat, zo'n pilletje".....
In dit geval zeker een sanctie. Sterker nog, Brian moet de villa uit als hij Amanda de test niet geeft vind ik. Het meisje kan er niet eens achter komen of ze al dan niet zwanger is zonder die test en waarschijnlijk is de man die die test achter houdt zelfs de verwekker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef gomi het volgende:
mag brian andermans spullen onvreemden?
want t pikken van een zwangerschapstest is onvreemden van andermans eigendom, of denkt hij te kunnen beweren dan die test er voor hem lag?
Hebben de miljonairs wiet gehad? Zo ja, wie heeft er allemaal gerookt?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar zou Amanda dan nu beter niet meer moeten drinken en roken (o.a. jointjes).
Want daar was ze gister wel mee bezig.
De rokers. Eric, Huub, Sylvia en Amanda geloof ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hebben de miljonairs wiet gehad? Zo ja, wie heeft er allemaal gerookt?
Vet! Eindelijk een keer wiet in een reality-tv programma. Goed bezig redactie.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De rokers. Eric, Huub, Sylvia en Amanda geloof ik.
Ik wilde het er net neerzettenquote:
Bizar domme conversatie. Dit gesprek ga ik uitprinten en inlijsten. Heb ik ook iets wat representatief staat voor domheid aan de muur (naast mn eigen foto dan he).quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef tuinfluiter het volgende:
(Zwanger ?)
Brian: Ik heb de zwangerschapstest besteld,
vandaag kwam het, niemand heeft gezien.
Amanda: Wat een onzin, dat is echt niet nodig.
Brian: Want in het verleden hebben wij niet veilig genoten.
Je hebt zelf gezegd dat je de pil een keer vergeten bent.
Amanda: Dat kan ik mij niet meer herinneren.
Brian: Toch lijkt het mij verstandiger om de zwangerschapstest te doen.
Amanda: Ik moet eerst een borrel.
Brian: Zou je voor mij de test willen doen?
Amanda: Ik zie het nut er niet van in.
Brian: Ik merk weerstand.
Amanda: Omdat ik nee zeg? Wat doe jij moeilijk.
Brian: Ja.
Amanda: Heb ik geen recht op een eigen mening?
Ik weet niet eens wanneer ik ongesteld was,
nou Ellie had voor jou een videobericht,
dan mag je haar ook een test geven.
Brian: Ik ben bij Ellie niet klaargekomen.
Amanda: Dat maakt tegenwoordig niet uit,
mensen kunnen ook zwanger worden
als ze niet zijn klaargekomen.
.
Mijn muren in het toilet hangen bijna vol,quote:Op zondag 25 maart 2007 15:12 schreef Flawless2006 het volgende:
Bizar domme conversatie. Dit gesprek ga ik uitprinten en inlijsten. Heb ik ook iets wat representatief staat voor domheid aan de muur .
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:02 schreef tuinfluiter het volgende:
(Test)
Amanda: Ik weet hoe de test gaat,
ik heb al 30 keer in mijn leven een test gedaan.
.
ja ze mogen 1 keer in de week wiet bestellen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vet! Eindelijk een keer wiet in een reality-tv programma. Goed bezig redactie.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef tuinfluiter het volgende:
(Zwanger ?)
Brian: Ik heb de zwangerschapstest besteld,
vandaag kwam het, niemand heeft gezien.
Amanda: Wat een onzin, dat is echt niet nodig.
Brian: Want in het verleden hebben wij niet veilig genoten.
Je hebt zelf gezegd dat je de pil een keer vergeten bent.
Amanda: Dat kan ik mij niet meer herinneren.
Brian: Toch lijkt het mij verstandiger om de zwangerschapstest te doen.
Amanda: Ik moet eerst een borrel.
Brian: Zou je voor mij de test willen doen?
Amanda: Ik zie het nut er niet van in.
Brian: Ik merk weerstand.
Amanda: Omdat ik nee zeg? Wat doe jij moeilijk.
Brian: Ja.
Amanda: Heb ik geen recht op een eigen mening?
Ik weet niet eens wanneer ik ongesteld was,
nou Ellie had voor jou een videobericht,
dan mag je haar ook een test geven.
Brian: Ik ben bij Ellie niet klaargekomen.
Amanda: Dat maakt tegenwoordig niet uit,
mensen kunnen ook zwanger worden
als ze niet zijn klaargekomen.
.
Understatementquote:Op zondag 25 maart 2007 19:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is echt heel treurig.
Huh, dat is toch niet vreemd, doet hij al maandenquote:Op maandag 26 maart 2007 08:36 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Toen amanda overstuur was ging brian de schuld aan eric en huub geven wat is er met die jongen aan de hand![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat het een voorbehoedsmiddel is en wil hij het vannacht gaan gebruiken.
Ze had de uitslag toch al?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: het zou me niks verbazen als Amanda idd zwanger is. Fijn![]()
Mama, sorry dat je mijn sexuele uitspattingen met Huub en Brian live hebt kunnen zien, sorry dat je hebt gezien dat ik gevingerd werd door Brian, sorry dat ik constant in mijn blote tieten voor de camera sta. Sorry mama dat ik een vieze snol ben, sorry dat....quote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef tuinfluiter het volgende:
(Amanda kijkt in de camera)
Mama, ik ben niet zwanger,
dit is een opgeblazen verhaal.
.
Maar ik beloof dat ik terug naar school ga, en ik kom pas weer thuis als ik het alfabet uit mijn hoofd kan opzeggen. Ik maak trouwens indrukwekkende vorderingen, luister maar....A B C L V....oh wacht.....D E M....oh effe wachten, mijn haar zit niet goed....tot strakzzzz.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:36 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Mama, sorry dat je mijn sexuele uitspattingen met Huub en Brian live hebt kunnen zien, sorry dat je hebt gezien dat ik gevingerd werd door Brian, sorry dat ik constant in mijn blote tieten voor de camera sta. Sorry mama dat ik een vieze snol ben, sorry dat....
lol inddquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:36 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Mama, sorry dat je mijn sexuele uitspattingen met Huub en Brian live hebt kunnen zien, sorry dat je hebt gezien dat ik gevingerd werd door Brian, sorry dat ik constant in mijn blote tieten voor de camera sta. Sorry mama dat ik een vieze snol ben, sorry dat....
nee of ze moet nog paar onveilig met brian doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
toch wel?
Op Amanda d'er doos?quote:
Idd ik schrok al weer. Stel je voor zeg: Brian die het toch gelukt is om klaar te komen!quote:
Inderdaad, dat zou pas om te janken zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Stel je voor zeg: Brian die het toch gelukt is om klaar te komen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |