Uhm, sinds ik even wat oostbloklanden door elkaar aan het halen ben dus....quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat Bulgarije naar het EK dan?
Roemenie en Nederland zijn in die groep doorquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Uhm, sinds ik even wat oostbloklanden door elkaar aan het halen ben dus....![]()
Mijn excuses...
sjeps, sjimz, iks ben in de wars...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Roemenie en Nederland zijn in die groep door
Waar zie je dat en geen kaart?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
David James haalt Anelka neer en het is een penalty, Ribery schiet binnen: Frankrijk-Engeland 1-0.
nope, volgens livescore hebben Ribery en Beckham een prent gehad.quote:
Ribery kreeg volgens livescore.com dezelfde minuut geel? Shirt uitgetrokken/te uitbundig juichen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
David James haalt Anelka neer en het is een penalty, Ribery schiet binnen: Frankrijk-Engeland 1-0.
Zou in zijn geval ook mn shirt over mn hoofd trekken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ribery kreeg volgens livescore.com dezelfde minuut geel? Shirt uitgetrokken/te uitbundig juichen?
+10 voorspelbaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:00 schreef s0k het volgende:
[..]
Zou in zijn geval ook mn shirt over mn hoofd trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |