Jij.quote:
Hoeft niet, je wordt vast wel gevraagdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ow. Dat had ik dan weer niet verwacht
. Maar ik durf niet meer te solliciteren
.
Welnee. Mensen worden eerst gevraagd. En dán komt pas een sollicitatie-rondequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Hoeft niet, je wordt vast wel gevraagd.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
Hey! Ga hier eens verder: Speculeer hier over wie de nieuwe GAM-mod gaat worden
Dit moet je verwacht hebben, en al helemaal gehooptquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ow. Dat had ik dan weer niet verwacht
. Maar ik durf niet meer te solliciteren
.
Jij wordt het hopelijk nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ben net een half uur bezig geweest met een sollicitatiemail, we zien wle wat het wordt
zal me niks waarbazen als vuurmeis het wordt, ze heeft de meest verschillende moderatorschappen op dr naam staan
en bedankt voor de morele steunquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij wordt het hopelijk niet. [afbeelding]
Dan nog eerder ijsmeisquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef Ipho het volgende:
IK!!!!D:DDD+D=DDd!:!1eins!111!1!~~!~!11!polizei!1 =DD1!`13.fgif!11
Doe toch maar Ipho...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:02 schreef Egamer het volgende:
Egamer for president!Ik voer het communisme in.
Je hebt in Danny gezeten? Waarom moeten wij dit weten?quote:
quote:Hey Egamer,
Bedankt voor je sollicitatie.
Zodra we er uit zijn, of verdere vragen hebben, hoor je van ons.
NJ.
waar moet ik naar toe mailen?quote:
forum@fok.nlquote:
ff doen nuquote:
Samen met Pussydeluxe.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef Roi het volgende:
MMaRsu
Dat is duidelijk he: JIJ. Weet ik zeker dat ik ongestraft van alle topics slowchats kan maken.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 07:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is duidelijk he: JIJ. Weet ik zeker dat ik ongestraft van alle topics slowchats kan maken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 07:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is duidelijk he: JIJ. Weet ik zeker dat ik ongestraft van alle topics slowchats kan maken.
Dan ken je mij nog niet als mod-zijndequote:Op maandag 26 maart 2007 07:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
idd, zou jij me dan mijn eerste ban geven?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet als mod-zijnde.
Modjes kunnen geen ban gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
idd, zou jij me dan mijn eerste ban geven?
Maar een modje kan wel een ban voor iemand regelen lijkt mij.quote:
Zoiets ja. Ik heb volgens mij bijna nooit iemand laten bannen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar een modje kan wel een ban voor iemand regelen lijkt mij.
Dus als jij mod wordt kan ik gewoon overal een slowchat van maken. Zeg maar net als dit topic.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb volgens mij bijna nooit iemand laten bannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |