ik denk dat je doos bedoelt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:24 schreef Dementor het volgende:
Op jou leeftijd eieren verstoppen in het boos
Vrolijk pasen al vast.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:24 schreef Dementor het volgende:
Op jouw leeftijd eieren verstoppen in het boos
Vrolijk pasen al vast.
Dat mag je denken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik denk dat je doos bedoelt?
de fucking lente is al begonnen doosquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:23 schreef Viswijfje het volgende:
Hebben jullie ook zon zin in pasen?![]()
ik vind het altijd keileuk want dan begint de lente pas echt!
En als het op zondag is ontbijten we altijd heel uitgebreid met het hele gezin![]()
en vorig jaar zijn we met een aantal jongens het bos ingegaan om dingen te verstoppenklinkt nou misschien kinderachtig maar we hadden echt kei veel lol, vet melig!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
de fucking lente is al begonnen doos
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:22 schreef TwyLight het volgende:
Bij deze verzoek ik de TS om met onmiddellijke ingang haarzelf van het leven te beroven. [afbeelding]
grapje. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind Pasen geen fuck aan. Samen ontbijten met gele placemats op tafel, gele servetjes, veel te veel beschilderde eieren waadoor je cholestrol omhoog schiet en van die droevige takken met kleine gele haasjes en eieren erin..
Geen haasjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind Pasen geen fuck aan. Samen ontbijten met gele placemats op tafel, gele servetjes, veel te veel beschilderde eieren waadoor je cholestrol omhoog schiet en van die droevige takken met kleine gele haasjes en eieren erin..
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen haasjes, kuikentjes
.
[afbeelding]
Waarom bestaan er dan geen chocolade Jezusfiguren?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Pasen draait niet om paaseitjes, maar om de wederopstanding van Jezus, onze Heer.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Pasen draait niet om paaseitjes, maar om de wederopstanding van Jezus, onze Heer.
waarom moet elk feest met eten gevierd worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom bestaan er dan geen chocolade Jezusfiguren?
Voedsel is energie en energie is de bron van al het leven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom moet elk feest met eten gevierd worden?
jah jah is gewoon een heidens feest voor de terugkeer van het licht en het leven vandaar de eitjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
neem dan een lekkere boterham of een appelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voedsel is energie en energie is de bron van al het leven.
mooi niet, het draait om die extra vrije dagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
zo,jij weet de feeststemming dr wel in te brengen hee !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neem dan een lekkere boterham of een appel.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooi niet, het draait om die extra vrije dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |