abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:42:43 #51
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47615100
Trigger welke gasten bedoel je dan? De christenen? De seculiere dwazen?
Zyggie.
pi_47615188
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:42 schreef Zyggie het volgende:
Trigger welke gasten bedoel je dan? De christenen? De seculiere dwazen?
Moslims! je moet wel lezen hé.
pi_47616760
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Dhr het volgende:
Het gros van de islamieten bestaat uit wolven in schaapskleren.
Een kennis van me had zo'n Marokkaans kreng in zijn bedrijf. In het begin kwam ze keurig in vlotte spijkerbroek en nette kleren achter die balie zitten. Totdat, totdat ze een vast contract kreeg. Meteen de dag daarop begon dat loeder een hoofddoek en traditionele kleding te dragen waardoor ze totaal niet meer representatief was voor het bedrijf . Ook haar arbeids-ethos veranderde vanaf die dag. Gevolg: dat loeder zit nu thuis met een riante afvloeiingsregeling. Op naar het volgende slachtoffer.
Lekker controleerbaar verhaal ook

Een kennis van me die had...
pi_47617457
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lekker controleerbaar verhaal ook

Een kennis van me die had...
Heb je gelijk in. Wil je liever een link naar een nieuwsitem?
pi_47617623
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef XTHinkz het volgende:
Opeens moet je een Burka dragen want...
Het is niet zo dat ik niks van de Islam moet hebben. Tawheed vind ik een mooi begrip bijvoorbeeld en wil ik graag beter leren kennen en Allah als een onbeschrijfbaar iets vind ik ook mooi.

Maar dan zijn er de vele gebruiken eromheen wat me belet een moskee binnen te stappen. Ik zou een vrouw niet willen verplichten een doekje te dragen zodat ik niet verleid wordt tot "onreine" gedachten. Ik geloof dat ik dat zelf in de hand heb. Het is voor mij trouwens toch de ogen die het hem doen. En anders haar ronde vormen die toch niet door kleding verhult kan worden, tenzij ze een soort Michelin mannetje achtig pak dragen. Misschien als ze zich kaal zou scheren ofzo (en dan bedoel ik haar hoofdharen).

Maar ik vind er wel iets in zitten, fantaseren over sex terwijl je het niet aan het doen bent leid je af en daardoor gebeuren ongelukken. Hoeveel ongelukken zijn er al gebeurt omdat 1 of andere lul aan sex zat te denken?

En als we het dan toch over kleding gaan hebben. Moslims zijn daar veel vrijer in dan "de maatschappij", stel je voor dat je als man een jurk zou dragen! Nee hoor, iedereen moet een spijkerbroek/3 delig pak en vrouwen Prada's. Niet dat ik er nu tegen ben, een pak in het bedrijfsleven maakt min of meer "gelijk". En het zou toch ongepast zijn om in je fluoriscerende joggingspak een miljoenen contract te tekenen?

Of wat te denken van "Nipplegate" in de VS? Het toonde maar weer hoe een land een ander land verafschuwt omdat ze vrouwen onderdrukken door kleding terwijl ze zelf flippen zodra ze een blote tiet op tv zien ..
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:56 schreef XTHinkz het volgende:
Ah, succes gaat voor het geloof. Slimme mensen die nederlanders .
In het Midden Oosten is dan ook veel wijsheid te vinden. Immers, daar zijn mensen die andere mensen hun leefwijze niet goedkeuren maar toch de middelen geven om dat te doen (olie). Helaas dat het verdiende geld niet altijd even eerlijk of efficient wordt verdeeld, aan de andere kant laat het land dat het geeft hen zelf ook de keuze ('pre-emptive strikes' niet meegerekend uiteraard).
pi_47618404
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Succes is een relatief begrip. Jij verbindt succes aan geld en macht. Ik verbind succes aan kennis, wijsheid, superieure normen en waarden.
iets wat jij niet altijd laat zien...
dat is mijn kennis die ik door mijn wijsheid door mijn eigen normen en waarden hanteer, precies de reden waarom dit ik nu typ.

Een verdediging voor de Islam:
- Niet allemaal zijn ze zo.
- Amerikanen zijn net zo meestal... fransen kunnen er ook wat van, taalpurisme en volhardend schreeuwe in hun eigen taal om iets duidelijk te maken.

Wat er op het huidige moment teweeg komt is dat het lijkt alsof de mensen uit het Midden Oosten ervoor willen zorgen dat wij veranderen voor hun zoals al eerder hier is geschreven de Portugezen en dergelijk ook deden. Helaas en hopelijk zal dit niet werken aangezien we nu in de 21e eeuw leven. Soms zou je haast verdrietig kunnen worden door de domme achterbakse manieren van doen uit zeer ouwe tijden die allang verouderd zijn nog steeds worden opgedrongen, mensen lijken wel compleet hun leven al vast in een hokje te leven...zeer triest, maar het jammere is als zulke mensen aan de macht komen. Stel je voor...we gaan terug naar de ouwe tijd...zeg dan maar dag naar betere nieuwe ontwikkelingen op alle gebieden, redden van de mensheid van de talloze rampen. Maarja ach.... als de mens zijn eigen pioneers afmaakt en tegenhoudt zal de mensheid uitsterven, geleidelijk al dan niet in een ogenblik.
pi_47631115
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Dhr het volgende:
Het gros van de islamieten bestaat uit wolven in schaapskleren.
Een kennis van me had zo'n Marokkaans kreng in zijn bedrijf. In het begin kwam ze keurig in vlotte spijkerbroek en nette kleren achter die balie zitten. Totdat, totdat ze een vast contract kreeg. Meteen de dag daarop begon dat loeder een hoofddoek en traditionele kleding te dragen waardoor ze totaal niet meer representatief was voor het bedrijf . Ook haar arbeids-ethos veranderde vanaf die dag. Gevolg: dat loeder zit nu thuis met een riante afvloeiingsregeling. Op naar het volgende slachtoffer.
Vet van mij.
Het gros tegenover een kennis.
Wat een gelul!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_47631151
Nederlanders zijn een volk dat zich snel aanpast, dit wil niet zeggen dat andere volkeren dezelfde inslag hebben, helaas
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_47632026
Hier een aantal nieuws items waar moslims het voor zichzelf verpesten door zich vast te klampen aan hun geloof:

Geen stage voor handweigerende moslim
Klacht over hoofddoekverbod bij karate
Ontslag om een burqa
Rel om hoofddoek op school Amstelveen
MKB: moslims moeten handen schudden
Franse moslima scheert hoofd kaal
School weigert handweigerende docente terug te nemen
Rotterdam geeft handweigeraar geen baan

Pfff het is eigenlijk teveel om op te noemen.

En eentje die geweigerd is omdat ze GEEN hoofddoek droeg:
Vrouw zonder hoofddoek baan geweigerd

De Islam is een zo ontzettend eenzijdig geloof dat echt alleen maar aan zichzelf denkt in welk land dan ook. het steeds maar weer moeten opdringen van hun eigen geloof en eisen dat de ander daar maar rekening mee moeten houden.

Het is dan ook niet zo raar dat deze godsdienst grote mislukkelingen creert waar ook ter wereld omdat ze zich weigeren aan te passen. En dan hebben we het niet eens over de extremisten gehad...

Erg grappig is dat ik dit item over de tsunami van moslimjeugd tegenkwam:
Wilders is dus niet de eerste die het heeft gezegd.
Radicalisering moslimjeugd 'kleine tsunami'

Een marokkaan die eigenlijk bijna hetzelfde zegt als Wilders alleen dan over de jeugd.

[ Bericht 3% gewijzigd door XTHinkz op 25-03-2007 03:46:47 ]
  zondag 25 maart 2007 @ 04:02:42 #60
46960 StefanP
polemicist
pi_47632322
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Zelden zoveel generalisaties in 1 post gezien.
Zelden zoveel waarheid in 1 post gezien.

Islam = achterlijkheid = haat = onderdrukking = weigeren te integreren = continu schreeuwen om respect, maar dat nooit zelf geven = criminaliteit = nul komma nul wetenschappelijke, economische of culturele prestaties.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 25 maart 2007 @ 10:10:07 #61
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_47633761
quote:
Op zondag 25 maart 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

= achterlijkheid = haat = onderdrukking = weigeren te integreren = continu schreeuwen om respect, maar dat nooit zelf geven = criminaliteit = nul komma nul wetenschappelijke, economische of culturele prestaties.
Vind ik ook van die boertjes in Drenthe, en van zigeuners en van vrouwen (die geemancipeerd willen zijn), van Antillianen en van Russen, Polen, Roemenen, Hongaren, zigeuners, bouwvakkers, middenstandondernemers, frauderende directeuren, Volkert van der G, en van.........
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 25 maart 2007 @ 10:24:11 #62
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_47633879
Wat ik me nu afvraag na het doorlezen van dit topic, zijn er moslims op dit forum die deze OP onzin vinden? Ik heb zelf geen hekel aan de islam, maar wat er in de OP staat valt toch niet te ontkennen denk ik zo...
pi_47633999
Fijn topic ook
pi_47634039
Je kan je beter afvragen welk soort user de OP geen onzin vinden. Je vindt ze in de hoek van de rechts-extremisten, racisten en rednecks. Ik weet niet of je je met dat soort mensen zou willen associeren.
  zondag 25 maart 2007 @ 10:42:06 #65
124676 RobertoCarlos
pi_47634078
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef XTHinkz het volgende:
Het is niet de bedoeling om een Moslim bash topic van te maken, dus probeer het inhoudelijk te houden.
(.....heel verhaal over dat alle Moslims slecht zijn....)
Deze vind ik met name lache
pi_47634562
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je kan je beter afvragen welk soort user de OP geen onzin vinden. Je vindt ze in de hoek van de rechts-extremisten, racisten en rednecks. Ik weet niet of je je met dat soort mensen zou willen associeren.
alweer een post van alles over een kant strijken, damn jij bent egt goed
  zondag 25 maart 2007 @ 11:33:38 #67
124676 RobertoCarlos
pi_47634727
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef XTHinkz het volgende:

[..]

Ik ben een allochtoon die dus beseft dat als je succesvol wilt zijn je je aanpast aan de gebruiken van dit land.
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? En hoe heb je suc6 hier?
pi_47634947
quote:

[..]

Islam = achterlijkheid = haat = onderdrukking = weigeren te integreren = continu schreeuwen om respect, maar dat nooit zelf geven = criminaliteit = nul komma nul wetenschappelijke, economische of culturele prestaties.
Zegt Stefan "dubbel paspoort" P.

Je generaliseert toch iets te veel in deze post.

- Islam = achterlijkheid = een mening van jou.
- Islam = haat = maar ook genoeg vreedzame Moslims
- Weigeren te integreren = is een allochtonenvraagstuk en alleen toepasselijk op immigranten. Er zijn ook Moslims buiten Nederland.
- Continu schreeuwen om respect, maar dat zelf nooit geven = er zullen gevallen zijn...
- Criminaliteit = er zijn ook "niet Moslim" groepen in Nederland die crimineel zijn
- Nul komma nul wetenschappelijke, economische of culturele prestaties = ga eens kijken in Iran, Saoudi Arabië of Egypte
  Moderator zondag 25 maart 2007 @ 11:52:52 #69
5428 crew  miss_sly
pi_47635081
quote:

[..]

Hoe kun je zoiets nou beweren? Als er in de hele wereld al maar 1 moslim zou zijn waarop al die dingen uit de OP en jouw post niet van toepassing zijn, dan is het al niet meer waar. En er zijn heel veel mosilims waarop dit allemaal niet van toepassing is.

Er gaat best eea niet lekker in Nederland, dat ziet iedereen. Maar een houding als deze (aan beide kanten) zal geen positieve invloed hebben. Dat er enige vorm van integratie wordt verwacht, lijkt me logisch, maar wat heeft nou een voorbeeld over zonder schoenen de moskee ingaan voor waarde? is de integratie beter als de moslims in Nederland maar voortaan wel MET schoenen aan de moskee ingaan? Wat is integratie, wat wordt er verwacht? Ik krijg het idee dat veel mensen verwachten dat wie in Nederland komt wonen, zich helemaal moet veranderen in de meest stereotiepe Nederlander; diezelfde Nederlander die we zelf ook niet willen zijn...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47635978
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? En hoe heb je suc6 hier?
Ik ben 100% Aziatisch, vluchteling, ben zelfstandig ondernemer automatisering. Mijn klantenkring bestaat uit voornamelijk nederlanders. Als allochtoon vindt ik dat nederland nederlands moet blijven. Meerdere culturen niks mis mee. Maar houd je gebruiken thuis, dring niks op en zorg niet voor overlast. Dat nederlanders dat doen moeten ze zelf weten, maar ga niet de reputatie van buitenlanders vernaggelen.
Dat sommige buitenlanders hun toekomst niet in nederland zien moeten ze zelf weten, maar nederland moet gewoon strenger worden.

Problemen bij sommige culturen moet je direct de gemeenschap op aanspreken en afspreken dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de reputatie van hun eigen gemeenschap. Doen ze dat niet dan moeten er maatregelen volgen, uitzetting, korting op uitkering, breeduit in de krant beestjes bij naam noemen. Net zolang dat de gemeenschap beseft dat het zo langer niet kan en er zelf het besef bestaat, en er geluiden komen uit deze gemeenschappen dat de reputatie gezuiverd moet worden, door samen met de hele gemeenschap er wat aan te doen. Dus nniet alleen handjes ophouden en geld vangen. Werk eraan! Anders is er geen toekomst!

De houding die ze nu hebben verpesten ze het ontzettend vor zichzelf. De negatieve houding ten opzichte van moslims is niet aan nederlanders of rascisten te danken maar aan hunzelf. Je kan denken dat het rascisme is gegroeid, maar waarom gaat het dan met andere bevolkingsgroepen wel goed? Misschien de houding icm de godsdienst en de vrijheden die nederland biedt?

Zolang het op deze voet doorgaat zal je krijgen dat mensen zoals wilders steeds meer aanhang krijgen omdat er niks veranderd. Je kan wilders de schuld geven van het polariseren, of de sfeer verpesten.

Maar het is niet een kwestie van OF, maar een kwestie van WANNEER, want een grote botsing met de Islam zit eraan te komen tenzij het overgave wordt. Dat zie je overal in de wereld. De Islam in zijn pure vorm is onmogelijk verenigbaar met het westen.

Gematigden zorgen er alleen maar voor dat mensen kunnen zeggen dat ze niet allemaal zo zijn, maar bij een meerderheid de democratie simpelweg weggestemd kunnen worden of ze willen of niet, de extremisten zullen in alle gevallen de leiding nemen in dit geloof bij een meerderheid.

Vooral gemeenschappen met een belangrijk persoon aan het hoofd zoals Imams moeten meer doen zolang moslims nog in de minderheid zijn. Maar bij een meerderheid hoeft dat in het westen niet meer, en kunnen ze opeens wel al hun gebruikjes doordrukken.

In de Islam mag een moslim een ander niet ergens van beschuldigen dat hij bijvoorbeeld geen goede moslim is omdat je het dan zelf bent als het niet waar is. Goede moslims houden dus hun bek en zullen dit dus nooit openbaar roepen, op enkelingen op een forum na.

Vooralsnog is nederland niet in staat op openlijk de maatschappelijke problemen van bepaalde te bevolkingsgroepen bespreken en keihard op te treden. Vandaar dat wilders steeds meer aanhang krijgt. Daar werken alle goedpraters keihard aan mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door XTHinkz op 25-03-2007 13:17:56 ]
pi_47636103
Mag ik zo bot zijn je te vragen uit welk land je bent gevlucht?
pi_47636431
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe kun je zoiets nou beweren? Als er in de hele wereld al maar 1 moslim zou zijn waarop al die dingen uit de OP en jouw post niet van toepassing zijn, dan is het al niet meer waar. En er zijn heel veel mosilims waarop dit allemaal niet van toepassing is.
Laten we dat eens omdraaien: Hoe kun je zoiets beweren? Als er maar 1 moslim is waarop al die dingen uit de OP en jouw post wel van toepassing zijn, dan is het al waar. En er zijn heel veel moslims waarop dit allemaal wel van toepassing is.

En nu? Denk je dat door mij te vertellen dat er ook mensen zijn waar het allemaal niet bij geld ook maar iets aan de situatie veranderd? Als er meer dan 1 miljoen moslims in nederland zitten. En een Imam brengt dit hele geloof negatief in het nieuws door te zeggen dat alle homo's varkens zijn en dat ze met hun kop naar beneden van een flatgebouw mogen(let op het woord mogen, zeggen dat je vredelievend bent, maar dit soort geweld wel steunen) worden gegooid. En het blijft stil vanuit de gemeenschap. Als er een grote aanslag door moslims is gepleegd, en er hele wijken in nederland moslims zijn die gaan juichen en toeteren. En weer niks vanuit de moslim gemeenschap?

Heel sporadisch hoor je iets positiefs of een enkeling die kritiek uit en die wordt gelijk met de dood bedreigd of zelf een prijs op je hoofd gezet als iemand je vermoord.
Is dit wat je in nederland wilt? Je haalt steeds meer van deze zieke shit binnen door het allemaal maar zijn gang te laten gaan. Op een gegeven moment ontploft de bom, en moet er weer een politicus vermoord worden omdat hij zich hiervoor inzet.
Gewoon blijven roepen dat hij een rascist is die alle moslims wilt uitroeien en er zal vanzelf iemand opstaan om een kogel door zijn kop jagen. Vooral niks negatiefs zeggen over allochtonen omdat er ook goede tussen zitten. Lekker alles zijn gang laten gaan dankzij die PVDA.

We mogen criminele antilianen die even op het vliegtuig nederland binnenlopen en overvallen plegen niet eens terugzetten naar eigen land. We moeten ze gewoon hier houden! Hoe achterlijker kan je het nog maken?
"Oh maar er zijn heel veel die niet zo zijn., dus dat mag niet".

En hoppa weer iets waar men zogenaamd rascistisch over kan worden. In plaats van dat je de druk wegneemt door de rotte appels weg te halen, laat je het zitten en zorg je er zelf voor dat de spanningen toenemen. Zet zelf druk gecontroleerd op de ketel om het vervolgens goed weg te kunnen nemen ipv het zo hoog te laten oplopen totdat het ontploft.
quote:
Er gaat best eea niet lekker in Nederland, dat ziet iedereen. Maar een houding als deze (aan beide kanten) zal geen positieve invloed hebben. Dat er enige vorm van integratie wordt verwacht, lijkt me logisch, maar wat heeft nou een voorbeeld over zonder schoenen de moskee ingaan voor waarde? is de integratie beter als de moslims in Nederland maar voortaan wel MET schoenen aan de moskee ingaan? Wat is integratie, wat wordt er verwacht? Ik krijg het idee dat veel mensen verwachten dat wie in Nederland komt wonen, zich helemaal moet veranderen in de meest stereotiepe Nederlander; diezelfde Nederlander die we zelf ook niet willen zijn...
Mijn voorbeeld is puur om alleen aan te geven dat als je bijvoorbeeld een katholieke school binnenloopt je niet je hoofddoek gaat ophouden. Toch zijn er genoeg moslims die het dus hebben over respect en wel zulke acties uithalen. Dan vraag ik me af hoe deze mensen denken als wij hetzelfde zouden uithalen op gelijke trend. Dat kan dus ook niet. Om hiermee aan te geven hoe eenzijdig dit geloof met hun respect wel niet is.

Het komt erop neer dat de Islam het onleefbaar maakt voor veel moslims en bij voorbaat al kansloos maakt als ze teveel op hun geloof aanhangen. Dat komt dus niet door onze westerse gebruiken in het westen, maar door de gedwongen regels van de Islam die ze ook willen toepassen in het westen.

Zie moslims niet steeds als een zielige minderheid. Joden kregen sterren opgedrukt om ze makkelijk te onderscheidden. Moslims gaan zelf vanalles doordrukken om zich te onderscheidden. als je een maatschappij wilt hebben waar iedereen gelijk is, moet je vooraal moslims hun gang laten gaan. Dan merk je vanzelf hoe gelijk iederen is.

Geen aanpassingsvermogen, geen incasseringsvermogen, lange tenen en altijd de schuld van een ander. Neemt het vooral op voor dit geloof, en je helpt mee met de verloedering van deze maatschappij en de mensen die uit dit geloof komen.
Veel gematigden zouden best uit de Islam willen als ze die vrijhad hadden net zoals bij andere geloven. Er zijn een hoop die wel moslim zijn en zich zo min mogelijk bezighouden met hun geloof en zich meer op het leven in de maatschappij richten. Moslims die wel beseffen dat aanpassen de manier is om een toekomst te hebben.
Iemand die even haarfijn kan uitleggen hoe het zit met moslims die uit dit geloof willen stappen? Niet alleen de theorie, maar belangrijker de praktijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door XTHinkz op 25-03-2007 13:30:46 ]
pi_47637321
ik moet niks van de uitwassen van de islam hebben, net als Geert Wilders. Al hebben we misschien een andere definitie van uitwassen. Hij trekt het wat breder. Naast dat ik niets moet hebben van de uitwassen van de islam, moet ik ook niets hebben van nog veel meer uitwassen. Bv. ik heb niets tegen het christendom, maar de uitwassen van het christendom . Of drugsgebruik, daar heb ik op zich niets tegen, maar die uitwassen joh
  Moderator zondag 25 maart 2007 @ 13:28:51 #74
5428 crew  miss_sly
pi_47637541
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:49 schreef XTHinkz het volgende:

[..]

Laten we dat eens omdraaien: Hoe kun je zoiets beweren? Als er maar 1 moslim is waarop al die dingen uit de OP en jouw post wel van toepassing zijn, dan is het al waar. En er zijn heel veel moslims waarop dit allemaal wel van toepassing is.
Nee dus, je snapt het principe niet zo, geloof ik.

Als iets is dan is dat altijd in alle gevallen zo.
Als er een uitzondering op is, dan is het dus al niet meer in alle gevallen zo. Als je dan zulke dingen schrijft, generaliseer je en ben je imo niet meer serieus te nemen.

Overigens onderschrijft de rest van je reply dat in dit geval mijn menig heel zeker op jou van toepassing is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 maart 2007 @ 13:32:59 #75
124676 RobertoCarlos
pi_47637654
Het probleem is dat je geloof en cultuur door elkaar gooit

Trouwens: als er een groep is die niet geintegreerd is dan zijn het die aziaten wel. Onbeschoft, egoistish, asociaal en ze willen gewoon de taal niet leren en nl niet leren kennen.Ze willen alleen maar onze banen.

Als ik in een chinees restaurant vraag wat ze kunnen aanbevelen krijg ik geen antwoorxd want ik moet gewoon een nummer van het menu noemen anders snappen ze het.niet......
En die chinese maffia knalt gewoon mensen neer en smokkelt mensen ons land in.
Laat ze dat lekker in hun eigen land doen....

(oftewel, zo kan ik het ook)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')