quote:
Juul heeft 24. Maar er zal ook best een verschil zijn tussen jongens en meiden, toch? Dus al die Mariaatjes enzo, die zijn geen graadmeter.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:17 schreef Anitra het volgende:
[..]Djulian heeft zeeschuiten maat 27
M@x heeft Kai maatje 24? Hoe zijn de gemiddelde maten hier, want volgens mij heeft Djulian wel erg grote voeten
haha Pietquote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef bixister het volgende:
Anna heeft ook nog maat 24.
Ik heb ze bij een kinderschoenenwinkel gekocht. En hier in Amsterdam zit iig 1 outdoorwinkel die ze ook in kindermaten verkoopt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:31 schreef bixister het volgende:
snoopy, stoer! en misschien een domme vraag, maar waar koop je eigenlijk Teva's?
Waar hebbie die vandaan Kozakken? Vind ze leuk!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef kozakken het volgende:
Deze heeft Jonne gekregen.
[afbeelding]
(Heb ze zelf in de grote mensen variant in het rood (deze dus))
Die van ons komen bij Perry vandaan, waren (zijn?) in de aanbieding in kindermaten. Bever heeft ze ook in kindermaten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:31 schreef bixister het volgende:
snoopy, stoer! en misschien een domme vraag, maar waar koop je eigenlijk Teva's?
Wat verschrikkelijke lieve stoere schoenenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:35 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb ze bij een kinderschoenenwinkel gekocht. En hier in Amsterdam zit iig 1 outdoorwinkel die ze ook in kindermaten verkoopt.
Voila, nieuwe foto
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |