Ik wil dat ook wel.quote:
het is geen nummer voor lange autoritten neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik vind t een beetje slaapverwekkend..![]()
Vind je t zo leuk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen naar nummer.
Zit je alleen op kantoor of kunnen je collega's meegenieten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Baby get HIIIGGHHHEERRR.
Leuk meebléhr nummer op het werk.
volgorde is Gerard, Paul, Claudia, C&S, Giel,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
Wie vinden jullie de beste Dj's overdag door de week?
Giel, Gerard, Claudia, Paul of Sander en Coen? Vooruit.. we doen Dolf er ook nog bij..
En vinden jullie het bijbehorende programma ook automatisch het leukste ?
Mijn Favo DJ is Gerard denk ik! Favo programma ook wel arbeidsvitaminen en rabradio!
Ik vind RabRadio het minste programma, hoewel ik Paul zelf erg cool vind .. ook het Popduel is erg gaaf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
Giel, Gerard, Claudia, Paul of Sander en Coen? Vooruit.. we doen Dolf er ook nog bij..
Mijn Favo DJ is Gerard denk ik! Favo programma ook wel arbeidsvitaminen en rabradio!
Te vaak gehoord dit nummerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Why do all good things come to an end. Mooi nummer.
ben t ook beu!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:15 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Te vaak gehoord dit nummerDaarvoor vond ik het wel mooi, nu ben ik het wel beu
![]()
Michiel niet vergetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:10 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ik vind RabRadio het minste programma, hoewel ik Paul zelf erg cool vind .. ook het Popduel is erg gaaf.
Ennn ben je Michiel niet vergeten??
Het duo Saner en Coen zijn toch wel mijn favo's .. toch vond ik ze leuker toen ze nog op de vrijdagavond zaten.
Claudia is ook leuk leuk leuk .. Hildedepilde![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom hoor je claudia en gerard bijna nooit? Kom je meestal pas rond 2 uur uit je bed?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ik vind Paul de beste, maar moet er wel bij zeggen dat ik Gerard en Claudia bijna tot nooit hoor. Dolf vind ik verschrikkelijk.
Nee, dan zit ik op schoolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom hoor je claudia en gerard bijna nooit? Kom je meestal pas rond 2 uur uit je bed?![]()
ik snap niet wat mensen aan C&S vinden. Smaken verschillen nu eenmaalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
snap niet wat mensen leuk aan claudia vinden? ik probeer dan altijd zo lang mogelijk te pauzeren..
zou jij dan uit kunnen leggen wat leuk is aan claudia? Ik vind C&S ook niet super..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik snap niet wat mensen aan C&S vinden. Smaken verschillen nu eenmaal
Eensch!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:38 schreef Againzender het volgende:
Gerard vind ik tijdens Ekstra weekend en in de nacht overigens leuker dan tijdens AV.
Misschien is het niet zozeer Claudia, maar meer het programma als geheel. Met Sander de Heer vind ik het ook een leuk programma.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zou jij dan uit kunnen leggen wat leuk is aan claudia? Ik vind C&S ook niet super..
Heeft denk ik ook te maken met het tijdstip dat Michiel zit, daar heb je volgens mij weer net wat meer keuze met wat je draait.quote:
Ja, dat merk je al helemaal bij de programma's die erna komen. Wel leuker vind ik zelf. Dat mag van mij heel de dag zo zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met het tijdstip dat Michiel zit, daar heb je volgens mij weer net wat meer keuze met wat je draait.
Gerard, wmb de beste DJ van Nederland momenteelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben het hier eigenlijk op alle punten wel helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gerard, wmb de beste DJ van Nederland momenteel
Michiel, zit niet heel ver achter Gerard, maakt ook een geweldig programma
Paul, vind ik het afgelopen jaar heel erg verbeterd, wat spontaner lijkt het
Coen & Sander, leuk duo, hoewel sommige dingetjes wel erg voorspelbaar zijn
Giel, doet een beetje veel hetzelfde IMHO
Claudia, niet echt mijn type DJ
Ik heb ff vaste programma's als uitgangspunt genomen, Dolf vind ik ook geweldigQua type programma is het goed dat hij alleen op de vrijdag zit. Ik tune elke vrijdag in als dat mogelijk is..terwijl ik tussen 12 en 2 normaal geproken wegzap. Als ik hem in het rijtje zou zetten, zou dat tussen Paul en Coen & Sander zijn.
DJ koppel ik aan het programma. Op de invulling hebben ze zelf wel invloed (items enzo) namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |