als je niet iemand in elkaar ramt zal geen, maar gewoon iemand bedwingd dan zal geen enkele beveiliger jou eruit flikkeren!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
santax: en wat zei de beveiliging?
Met een beetje pech kicken ze jou eruit, omdat je je met zaken bemoeid die alleen de security aangaat... (ja ik weet het, dat is de kutmentaliteit van veel securitygasten)
Dat mag dan zo wezen, maar ik vind het toch erg moedig. In het slechtste geval kan het je je leven kosten.quote:
De beveiliging heeft mij nieteens aangesproken, die gozer was zowieso al een beetje extra op mij aan het letten. Ik denk omdat ik daar met toch wel hele dure zooi vooraan stond terwijl er om mij heen de Pit was. Heb regelmatig oogcontact met hem gehad. En echt, de sitatuatie was niet aggressief ofzo, ik pakte gewoon zijn pols vast, hij liet het meisje los, die ging weg vooraan. En even later kwam de beveiliging.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
santax: en wat zei de beveiliging?
Met een beetje pech kicken ze jou eruit, omdat je je met zaken bemoeid die alleen de security aangaat... (ja ik weet het, dat is de kutmentaliteit van veel securitygasten)
na het optreden is die vakkundig de zaal uitgesmetenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:51 schreef santax het volgende:
Dat was in sittard inderdaad, maar hij werd niet meteen afgevoerd hoor. Sterker nog, hij kwam een tijdje later vragen of ie misschien op de foto mocht![]()
Misschien dat ie zich later nogeens misdragen heeft?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:01 schreef BolleSmurf het volgende:
Scheelt dat ik vrij breed ben en 1.74 m en een kale kop heb.
jij bent een neger dat is ook afschrikwekkend hoorquote:
Eentje van bijna 2 meter, een teringagressief hoofd en een sportschoolabonnementquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent een neger dat is ook afschrikwekkend hoor![]()
Ik had een petje op en een camera in mijn handquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
na het optreden is die vakkundig de zaal uitgesmeten![]()
oh en als je me gezien hebt : ik had een trui van Anti-flag aan![]()
Ja waar waren de mensen bij Stash en Mint om maar een zijweg te noemenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:19 schreef santax het volgende:
Ik vind het leuk jullie meningen te horen en jullie ervaringen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die voor de underdog opkomt. Van de andere kant lees ik ook reacties die meteen aggresief lijken. Zo ga ik er niet mee om. Sterker nog, als het mogelijk is hou ik mijn handen langs mijn lichaam en praat juist overdreven rustig. Dit alles om escalatie te voorkomen. Het stomme is, ik kijk nu de foto's door die ik gemaakt heb vrijdag en zoals ik al zei, die jongen kwam na het opstootje vragen om een foto. Hij staat erop. De foto is gelukt. En op dat moment (10 minuten later dan ik ingreep) zie je al aan zijn gezicht dat hij het waarschijnlijk nieteens meer wist. Gewoon een kwestie van teveel gedronken.
Ik dank jullie allemaal voor de serieuze reacties. Ik ga straks weer naar die tent, maar ik weet nu al dat ik me daar nergens mee meer hoef te bemoeien tot de volgende bekendere band er is en er publiek komt dat er normaal niet is. Fenix is wat dat betreft gewoon een relaxte tent met relaxte vaste mensen.
ik mag heul niet naar buiten van de doktorquote:Op zondag 25 maart 2007 12:44 schreef santax het volgende:
Euhs daar was ik niet bij, maar die bands hebben toch in november afgelopen jaar ofzo daar gespeeld? Ik bedoel, bij Filthy Nelly was het ook niet druk. Vorige week bij Ziggy was het redelijk druk, maar een heel ander publiek dan normaal. Wel een geweldige band Ziggy... ik kende ze niet. Bij Focus was het redelijk druk, maar was er een veel ouder publiek. Toen voelde ik me ook weer even jong![]()
Hehehe, maareh, niet zeuren. Als je niet elke 2 weken naar de jamsessie gaat (die vandaag is, zaal open om 19.00 uur) dan heb je geen recht van spreken![]()
De jamsessies zijn echt super!
Entree gratis. Maar kom straks effe kijken man, krijg je een biertje van me als je me effe aantikt (petje, camera, kan niet missen)
ik sta waarschijnlijk op zo'n lijst bij elleanorequote:Op zondag 25 maart 2007 13:19 schreef santax het volgende:
Hehehe moest het 'gewone' volk kaartjes kopen?![]()
(ok, lame ik geef het toe... ik sta bij de fenix, azijnfabriek en de nor op de gastenlijst als fotodude, maar blijft leuk om de mensen die (net zoals ik 4 maanden geleden) gewoon moeten betalen te pesten)
En als je nou indruk wil maken op Jett?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga niet m'n leven wagen (want zo gaat dat tegenwoordig) voor een onbekende hoor
.
Niet íedereen heeft een mes hoor. In deze situatie zou ik hetzelfde doen.. Als het 10 Mocro's waren geweest op straat had ik de politie gebeld en misschien geschreeuwd ofzo want dood hoef ik inderdaad niet =Pquote:Op zondag 25 maart 2007 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga niet m'n leven wagen (want zo gaat dat tegenwoordig) voor een onbekende hoor
.
Én homo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:41 schreef Koewam het volgende:
[..]
Eentje van bijna 2 meter, een teringagressief hoofd en een sportschoolabonnement
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |