Het ziet ernaar uit dat Jaap naar bed gaat. Sylvia is ook opgehouden met lezen en heeft haar lampje uitgedaan. Natasia vertelt nog dat ze morgen gaat paardrijden.quote:
Moet te vinden zijn, in één van de berichten stond:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Daar stonden natuurlijk ook veel berichten van bekende posters.
En dat krijgt ze ook nog es op haar bordje Elke keer weerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:21 schreef maril het volgende:
[..]
in haar geval was ik al lang het huis uitgegaan met die 2 sterfgevallen
"het nadeel van niksdoen is dat je niet weet wanneer je klaar bent"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet te vinden zijn, in één van de berichten stond:
" Niet kijken naar het verleden, want dan sta je met je rug naar de toekomst "
of iets van die aard, weet niet zeker of dit de letterlijke tekst was ....
Sylvia wegpesten zal niemand lukken, dat hebben ze 5.5 maanden lang geprobeert zonder resultaat. En uitlokken van geweld lukt ook niet, net zo min als haar wakker houden omdat ze overal door heenslaapt. Haar enige zwakte waren haar cigaretten, maar met de nieuwe regels vallen die onder persoonlijk eigendom, dus eigenlijk kan haar niets meer gebeuren tenzij de spelregels omtrent de ontslag-rondes veranderd worden... Dus ze zal inderdaad heel erg ver gaan komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:21 schreef maril het volgende:
hier kan ze overigens heel ver mee komen ,denk ik.slimuitspelen is mijn advies, ze is ook sterk want in haar geval was ik al lang het huis uitgegaan met die 2 sterfgevallen
Nee, ik blijf echt neutraal, want ik ben niet in staat enige bewoner te haten zoals sommige hier dat doen , ik heb dat ook nooit bij Silvia gedan al heb ik gewoon mijn twijfels over gevoelens als het om overlijden van fam. leden gaat, realiseer je ff dat ik persoonlijk veel leed heb gehad bij het overlijden van mijn vader en het mij even niet kon voorstellen dat men dan in dat huis zou blijven, dan moest 1 miljoen + villa wel erg veel betekenen , en dat denk ik eigenlijk nog steeds, alleen mag ik daar geen waarde aan hechten, want de relatie tussen mijn vader en moi was goed.quote:
Wat een off-topic gebabbel vanavond zeg. Ik houd het voor gezien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:28 schreef carpediem23 het volgende:
In de Leidsestraat in Amsterdam zit geen cafe!! Ohja het Bertolli cafe, maar dat is om te luchen.
Ze heeft vooral een sterke wil , niemand in dat huis heeft datzelfs de geliefde Huub niet, ze gaat dit winnenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia wegpesten zal niemand lukken, dat hebben ze 5.5 maanden lang geprobeert zonder resultaat. En uitlokken van geweld lukt ook niet, net zo min als haar wakker houden omdat ze overal door heenslaapt. Haar enige zwakte waren haar cigaretten, maar met de nieuwe regels vallen die onder persoonlijk eigendom, dus eigenlijk kan haar niets meer gebeuren tenzij de spelregels omtrent de ontslag-rondes veranderd worden... Dus ze zal inderdaad heel erg ver gaan komen.
Sylvia is het type: "Twee honden vechten om een bot en een derde loopt er mee weg" waar Sylvia natuurlijk de derde is...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia wegpesten zal niemand lukken, dat hebben ze 5.5 maanden lang geprobeert zonder resultaat. En uitlokken van geweld lukt ook niet, net zo min als haar wakker houden omdat ze overal door heenslaapt. Haar enige zwakte waren haar cigaretten, maar met de nieuwe regels vallen die onder persoonlijk eigendom, dus eigenlijk kan haar niets meer gebeuren tenzij de spelregels omtrent de ontslag-rondes veranderd worden... Dus ze zal inderdaad heel erg ver gaan komen.
Verstandig besluit, ik volg je adviesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een off-topic gebabbel vanavond zeg. Ik houd het voor gezien.
Kan je heel kort over zijn wordt een stevige neukpartij.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:32 schreef laffer het volgende:
ik versta helemaal niks van het gesprek tussen amoebe en brainless, door die tering herrie![]()
Hmz...Zij is de persoon die het groepje gestart is. Huub was een heel onzeker mannetje toen ie helemaal alleen was, totdat Sylvia zich over hem ging ontfermen. Bovendien zie je gewoon dat ze het naar haar zin heeft bij Huub en Eric, dus ze zit echt niet alleen bij dat groepje omdat ze geen alternatief heeft...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:31 schreef Sonique het volgende:
Het is natuurlijk niet geheel toevallig dat Sylvia bij het sterkste groepje zit, al ben ik wel van menig dat Syl niet tot een gropeje behoort, ze is haar eigen groepje...
Of Stoner Rockquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:35 schreef Sonique het volgende:
Beetje te snelle muziek imo als je stoned bent...
Kunnen ze niet iets van lounge muziek opzetten ofzo, of raggea ofzo...
dat ligt aan haar zelf beeld en zij ziet zich zelf niet als sletje net zo als brainquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:11 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda denk dat Nena net is zoals haar, ze wil nu dus beweren dat zij ook een sletje is die aan iedereen de tieten laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |