* Sonique vraagt zich af wat een OP is? Tis al laat namelijk (al je wat bier op hebt ;-) )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:10 schreef laffer het volgende:
maak je nog ff een mooie OP Sonique?
of zal ik het ff doen?![]()
- waarheid verdraaienquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:10 schreef carpediem23 het volgende:
Wat hebben deze twee mensen gemeen?? Sex en Nena afbranden, simpele mensen
Oh kijk eens aan nog meer raakvakkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
- waarheid verdraaien
- slecht praten over mensen
- opscheppen over materiele zaken
- slechte muzikale smaak
je openingspostquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique vraagt zich af wat een OP is? Tis al laat namelijk (al je wat bier op hebt ;-) )
Knap van je dat je het kan volgen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:11 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda denk dat Nena net is zoals haar, ze wil nu dus beweren dat zij ook een sletje is die aan iedereen de tieten laat zien
Vreemd, normaal is dat niet toegestaan (of zou zoiets gefilterd worden door de redactie lijkt me)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia heeft volgens mij een print van FOK! of VOL. Ze zit stukken van een streamverslag voor te lezen. Zojuist zag een post met de link naar een filmpje (ontvangen bericht overlijden van haar vader)
Zelfde met Ilona, Angelique en Stephan eigenlijk. Ideale personen voor een Big Brother, maar niet voor De Gouden Kooi...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Ik ben er zo'n beetje uit wat Silvia betrefd, die is veel te inteligent voor dit spelletje , daarom valt ze stil in doen en laten.
heel goedquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique gaat eens crea nadenken....
Ze had het net over een condoleance register op Nowlive dacht ik ......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia heeft volgens mij een print van FOK! of VOL. Ze zit stukken van een streamverslag voor te lezen. Zojuist zag een post met de link naar een filmpje (ontvangen bericht overlijden van haar vader)
Uitdraai van het Condoleance-register...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia met een dik pak paper, de uitdraai van een streamverslag op een forum
Ook ik vind het vreemd. Maar ze leest sommige berichten voor en die zijn gewoon herkenbaar, ze noemde zelfs namen van posters. Het is de avond van het overlijden van haar vader, wellicht mag ze dat -achteraf- wel lezen vanwege de reacties op het overlijden. Er staan natuurlijk veel condoleance-berichten bij.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd, normaal is dat niet toegestaan (of zou zoiets gefilterd worden door de redactie lijkt me)
Dat zou ook kunnen. Daar stonden natuurlijk ook veel berichten van bekende posters.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze had het net over een condoleance register op Nowlive dacht ik ......
Dat weet ik niet , want ik kijk pas een maand en die mensen ken ik niet, alleen voel ik dit heel sterk bij Silvia (en ze is onafhankelijk), hier kan ze overigens heel ver mee komen ,denk ik.slimuitspelen is mijn advies, ze is ook sterk want in haar geval was ik al lang het huis uitgegaan met die 2 sterfgevallenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zelfde met Ilona, Angelique en Stephan eigenlijk. Ideale personen voor een Big Brother, maar niet voor De Gouden Kooi...
ben je om?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:21 schreef maril het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , want ik kijk pas een maand en die mensen ken ik niet, alleen voel ik dit heel sterk bij Silvia en zeer onafhankelijk), hier kan ze overigens heel ver mee komen ,denk ik.slimuitspelen is mijn advies, ze is ook sterk want in haar geval was ik al lang het huis uitgegaan met die 2 sterfgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |