precies, als ze onder de 21 is dan zijn de ouders verantwoordelijk voor haarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Biogarde het volgende:
Voorrang bij een woningverstrekker kan ook maanden duren.
En dan nog is ze afhankelijk van een inkomen.
Denk eerlijk gezegd dat je die ouders succes moet wensen met hun dochter.
Succes
PS: Leeftijd van de dame in kwestie?
Lijkt me duidelijk. Hoop voor je dat ze zo snel mogelijk iets voor zichzelf vindt, want het lijkt me niet echt jovel...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:36 schreef Motionblur het volgende:
haar vader wil haar ook niet meer in huis hebben omdat zij een zogenaamde 'risicofactor' zou vormen binnen het gezin waardoor er vaak nieuwe ruzies zouden ontstaan.
Nu is ze ook om onverklaarbare redenen ook bij de vrienden van haar ouders eruit gezet
ja maar die heb ik zelf gecreeerdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:04 schreef linqx het volgende:
Ps: maby kan je het accepteren voor een tijdje ? alvast wennen om met zijn 3tjes te zijn ?
Succes.
Nee, je bent niet de enige. Maar aan de andere kant; hoe lang blijft ze?? Kan mij voorstellen dat TS hier niet op zit te wachten ivm de kleine die op komst is. (weet niet hoe lang dat nog duurt, maar als het er is zal die vriendin ook snel vertrokken zijn?? ik wel in ieder geval...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:20 schreef Roffa-el het volgende:
ben ik de enige die het beetje gemeen vind dat je het zo erg vind dat ze tijdelijk bij jullie logeert? Het is een vriendin van je vriendin, tis toch geen ramp om haar even onderdak te geven tot ze iets zelf heeft? ze word thuis geslagen door haar vader?
ik weet niet wat ik erger vind.. een meisje (een vriendin nota bene) dat thuis niet meer welkom is, door haar vader geslagen word en tijdelijk onderdak vraagt aan een vriendin, of aan de andere kant, iemand die dat gewoon ff niet ziet zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:24 schreef Netram het volgende:
Nee, je bent niet de enige, maar beeld je ook even de situatie van TS in, dat is ook geen lolletje.
Of je biedt een fatsoenlijke oplossing zodat je niet in de stress hoeft te zitten om (het lot van) je vriendin.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:43 schreef HarryP het volgende:
Stress bij de moeder is slecht voor het kind dus weg met die vriendin..
Maar daarmee maak je het je eigen probleem...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef Logical het volgende:
[..]
Of je biedt een fatsoenlijke oplossing zodat je niet in de stress hoeft te zitten om (het lot van) je vriendin.
een aantal voorwaarden zijn idd op z'n plaats.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef HarryP het volgende:
En uiteindelijk is het toch aan die vriendin de op straat staat om met een oplossing te komen
ik spreek jou wel als je zelf opeens op straat staat...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef HarryP het volgende:
waarbij een hotel of het leger des heils best redelijke oplossingen zijn. Onderdak bij vrienden is voor haar natuurlijk wel prettiger maar niet voor die vrienden.
idd, het hebben van geen vrienden is een stuk meer probleemloos...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar daarmee maak je het je eigen probleem...
...en je vraagt of de ouders gedwongen kunnen worden haar weer in huis te nemen....denk je dat het meisje dat zelf zo graag wilt ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:04 schreef Motionblur het volgende:
nou ze is 21 het probleem is ook dat ze thuis geslagen wordt door haar vader...haar moeder staat er naar mijn idee dan maar een beetje radeloos bij...iig ik ving net op dat ze bij die vrienden van dr ouders er was uitgezet omdat zij zonder het hun te laten weten thuis is geweest zonder dat haar vader er ook was...
Ja maar bij anit kraak wonen moet je vaak geintroduceerd worden door iemand die al in dat cirkeltje zit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef celi het volgende:
anti kraak wonen
Dat je een vriend bent wil niet zeggen dat je een jaar lang iemand kunt opnemen in je huishouden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:32 schreef Logical het volgende:
idd, het hebben van geen vrienden is een stuk meer probleemloos...
Dat is het ene uiterste, maar om bij voorbaad al te zeggen 'wegwezen!' om het maar vooral niet je eigen probleem te maken, is ook zo wat. Met enige creativiteit zal het heus geen jaar gaan duren denk ik zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat je een vriend bent wil niet zeggen dat je een jaar lang iemand kunt opnemen in je huishouden.
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:50 schreef SHE het volgende:
Zo even het verhaal doorlezen begrijp ik de verontwaardigde reacties naar TS niet zo goed.
Het meisje zou een risico factor zijn
Het meisje is bij vrienden van ouders ook al weg gebonjourd
Het meisje maakt zich drukker over internet dating, dan haar toekomst.
Ik denk dat het met die mishandeling wel meevalt, en dat ze het wel lekker makkelijk vind zo.
Geen verantwoording hoeven afleggen, geen verplichtingen, geen gezeik.
TS; ik zou met je vriendin gaan praten en haar toch vragen of zij haar vriendin niet op het juiste spoor kan zetten.
Dat spoor wat uit jouw huis is, bij voorkeur.
In Groningen kan ze in het ORKZ zelf langsgaan om zich in te schrijven daar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:49 schreef celi het volgende:
zijn er nog mensen hiero die deze jongedame in kwestie kunnen introduceren?
...en daarom zit ze lekker rielext bij jullie sjips te eten en te wachten totdat jij haar situatie hebt opgelost en een huisje voor haar hebt gevonden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:34 schreef Motionblur het volgende:
ik zei al dat ik dr echt niet buiten laat staan maar zoals ik hierboven al beschreef ze is er ook niet echt mee bezig![]()
Bingo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Motionblur het volgende:
...iig het blijkt ook dat het een vreselijk driftig meisje is en vooral heel veel moeite heeft zich aan te passen(wast niet dr troep af, laat stekkers in stopcontacten zitten(laders, adapters van dr laptop))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |