abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47600292
Goedenavond mensen ik zit hier met een probleempje misschien weten jullie wat te doen,

V(de vriendin van mijn vriendin) is recentelijk uit haar ouderlijk huis gezet na een ruzie..ze kwam toen bij ons aan (wij hebben wonen pas samen en er is een kindje op komst). Gelukkig kon ze diezelfde dag nog bij vrienden van haar ouders terecht. ze heeft al gesprekken gehad met maatschappelijk werkers maar die draaiden ook eigenlijk op niets uit. haar vader wil haar ook niet meer in huis hebben omdat zij een zogenaamde 'risicofactor' zou vormen binnen het gezin waardoor er vaak nieuwe ruzies zouden ontstaan.

Nu is ze ook om onverklaarbare redenen ook bij de vrienden van haar ouders eruit gezet en zit ze vanaf nu bij ons voor onbepaalde tijd. ik heb hier om eerlijk gezegd helemaal geen zin in, in de eerste plaats omdat we net ons eigen huisje hebben en daarnaast omdat mijn vriendin zwanger is en dit er, vind ik eigenlijk niet bij kan hebben.

ze gaat opzoek naar een kamer en ze staat ook al met spoed bij haar woningbouwvereniging in haar woonplaats. kan er iets aan gedaan worden waardoor haar ouders bijvoorbeeld gedwongen kunnnen worden haar weer terug in huis te nemen in verband met verantwoordelijkheid van ouders voor hun kinderen?

Ik weet niet echt of het in WGR thuishoort en zo niet zou het dan miss. verplaatst kunnen worden?

b.v.d.

Motion
  vrijdag 23 maart 2007 @ 23:40:24 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47600415
Voorrang bij een woningverstrekker kan ook maanden duren.

En dan nog is ze afhankelijk van een inkomen.

Denk eerlijk gezegd dat je die ouders succes moet wensen met hun dochter.

Succes

PS: Leeftijd van de dame in kwestie?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 23:43:18 #3
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_47600521
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Biogarde het volgende:
Voorrang bij een woningverstrekker kan ook maanden duren.

En dan nog is ze afhankelijk van een inkomen.

Denk eerlijk gezegd dat je die ouders succes moet wensen met hun dochter.

Succes

PS: Leeftijd van de dame in kwestie?
precies, als ze onder de 21 is dan zijn de ouders verantwoordelijk voor haar
Because they will last that long.
pi_47600833
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 23:36 schreef Motionblur het volgende:
haar vader wil haar ook niet meer in huis hebben omdat zij een zogenaamde 'risicofactor' zou vormen binnen het gezin waardoor er vaak nieuwe ruzies zouden ontstaan.

Nu is ze ook om onverklaarbare redenen ook bij de vrienden van haar ouders eruit gezet
Lijkt me duidelijk. Hoop voor je dat ze zo snel mogelijk iets voor zichzelf vindt, want het lijkt me niet echt jovel... Succes.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_47601204
-edit-

Doe maar niet

[ Bericht 79% gewijzigd door Biogarde op 24-03-2007 00:03:25 ]
pi_47601270
Beetje jammer Biogarde

sterkte ermee ! ..

Begrijp je situatie ik zou het ook niet fijn vinden als er meteen iemand bij kwam..

Ps: maby kan je het accepteren voor een tijdje ? alvast wennen om met zijn 3tjes te zijn ?

Succes.
pi_47601271
nou ze is 21 het probleem is ook dat ze thuis geslagen wordt door haar vader...haar moeder staat er naar mijn idee dan maar een beetje radeloos bij...iig ik ving net op dat ze bij die vrienden van dr ouders er was uitgezet omdat zij zonder het hun te laten weten thuis is geweest zonder dat haar vader er ook was...
pi_47601377
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:04 schreef linqx het volgende:

Ps: maby kan je het accepteren voor een tijdje ? alvast wennen om met zijn 3tjes te zijn ?

Succes.
ja maar die heb ik zelf gecreeerd
pi_47601424
Stuur dan maar door.
ben zelf ook 21 dus dat moet te doen zijn.

*ouders zullen hier niet raar opkijken*
pi_47601602
Je moet het hiet niet bij de ouders gaan zoeken. Als zij haar niet in huis willen dan kun je lullen over plichten wat je wilt, voordat 'het recht' daar zegeviert ben je ik weet niet hoe lang verder, als het überhaupt al gaat gebeuren. Als haar vader haar slaat is het helemaal hopeloos. Ze zal dus ergens anders heen moeten. Ik weet niet of er officiële instanties zijn die eventueel voor opvang of steun zouden kunnen zorgen, maar ik vrees uit ervaring met een soortgelijk geval dat ook dit een vrij hopeloze aangelegenheid zou zijn. Ik weet ook niet hoe haar financiële en emotionele situatie nu is, maar een (evt. tijdelijke) kamer of zo lijkt me toch het makkelijkst. Woningbouwverenigingen zijn traag, zelf op zoek is vaak toch sneller, maar zal wel de nodige moeite kosten. Ze moet dit aankunnen natuurlijk (of iemand anders moet het voor haar willen doen) en intussen zal ze ook onderdak moeten hebben. Hoe dan ook lijkt de situatie kut, als jullie enigszins close met haar zijn zou ik toch proberen haar op z'n minst een aantal dagen te accepteren. Eventueel samen met andere vrienden?
And now for something completely different.
pi_47601698
ben ik de enige die het beetje gemeen vind dat je het zo erg vind dat ze tijdelijk bij jullie logeert? Het is een vriendin van je vriendin, tis toch geen ramp om haar even onderdak te geven tot ze iets zelf heeft? ze word thuis geslagen door haar vader?
blleeehhhh
pi_47601804
Nee, je bent niet de enige, maar beeld je ook even de situatie van TS in, dat is ook geen lolletje.
And now for something completely different.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:28:18 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47601907
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:20 schreef Roffa-el het volgende:
ben ik de enige die het beetje gemeen vind dat je het zo erg vind dat ze tijdelijk bij jullie logeert? Het is een vriendin van je vriendin, tis toch geen ramp om haar even onderdak te geven tot ze iets zelf heeft? ze word thuis geslagen door haar vader?
Nee, je bent niet de enige. Maar aan de andere kant; hoe lang blijft ze?? Kan mij voorstellen dat TS hier niet op zit te wachten ivm de kleine die op komst is. (weet niet hoe lang dat nog duurt, maar als het er is zal die vriendin ook snel vertrokken zijn?? ik wel in ieder geval... ). Ik weet niet hoe lang het al vriendinnen zijn, maar laatst heb ik ook meegemaakt dat er een bij de ander even tijdelijk introk en nu dus geen vriendinnen meer zijn..... bevordert niet altijd de relatie zeg maar.

Werkt die vriendin? Als ze niet werkt, zal er ook niet zo snel een huis komen ben ik bang. Lastig dit het enige dat je kan doen is helpen zoeken naar woning....mits ze inkomsten heeft.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_47601938
Stel je voor zeg, dat je zomaar je ouderlijke kamer nog even opzoekt terwijl diegene waar je het niet mee kan vinden niet thuis is... leuk hoor zulke vrienden van die ouders
Daar sta je dan... een huurhuis word je niet op korte termijn toegekend... niemand wil je hebben... leuk om zo in het leven te staan

dus je advies is wat precies je hebt liever dat ze maar 'tegen een deur aanloopt' bij die vader van d'r of een leuke brug opzoekt om onder te slapen oid
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:34:09 #15
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_47602066
Zelfs met urgentie kan het soms nog een jaar duren voor je een huis krijgt toegewezen, een tante van mij heeft ook een beetje ruzie met haar ex-man gehad, en ze heeft met twee kinderen 13 maanden bij ons gewoond tot ze een eigen huis kreeg toegewezen. Niet dat dat een probleem was verder, maar zo lang kan het dus duren En ik kan me goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dennis_enzo op 24-03-2007 00:48:16 ]
Ook geen sig dus
pi_47602294
tja ik weet wel hoe het is als je niet weet waar je morgen moet slapen geen pretje
en dan neemt ts het haar kwalijk dat ze het durft te vragen
vraag je eigen vriendin er eens over

edit toevoeging. dit is niet als aanval naar ts bedoelt natuurlijk.
en wat de persoon hieronder zegt maar in hotel gaan zitten. dan ben je snel failliet denk ik?
zijn er wel opties behalve bij mensen inwonen totdat je een huis hebt?
it was not a good game
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:43:36 #17
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_47602296
Dan gaat ze maar in een hotel zitten of bij het legerdesheils. Stress bij de moeder is slecht voor het kind dus weg met die vriendin..
pi_47602404
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:24 schreef Netram het volgende:
Nee, je bent niet de enige, maar beeld je ook even de situatie van TS in, dat is ook geen lolletje.
ik weet niet wat ik erger vind.. een meisje (een vriendin nota bene) dat thuis niet meer welkom is, door haar vader geslagen word en tijdelijk onderdak vraagt aan een vriendin, of aan de andere kant, iemand die dat gewoon ff niet ziet zitten

ik neem aan dat dat meisje ook heus wel haar best gaat doen om een oplossing te zoeken, het lijkt me best erg wat zij nu meemaakt, en een vriendin vragen of je bij haar en haar vriend tijdelijk mag intrekken lijkt me ook niet makkelijk

[ Bericht 98% gewijzigd door Roffa-el op 24-03-2007 00:56:55 ]
blleeehhhh
pi_47602413
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:43 schreef HarryP het volgende:
Stress bij de moeder is slecht voor het kind dus weg met die vriendin..
Of je biedt een fatsoenlijke oplossing zodat je niet in de stress hoeft te zitten om (het lot van) je vriendin.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:08:31 #20
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_47602867
Ik bedoel meer dat de zwangere vriendin stress heeft door de aanwezigheid van die vriendin..
En uiteindelijk is het toch aan die vriendin de op straat staat om met een oplossing te komen waarbij een hotel of het leger des heils best redelijke oplossingen zijn. Onderdak bij vrienden is voor haar natuurlijk wel prettiger maar niet voor die vrienden. Anders zou dit topic niet bestaan...
pi_47602870
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef Logical het volgende:

[..]

Of je biedt een fatsoenlijke oplossing zodat je niet in de stress hoeft te zitten om (het lot van) je vriendin.
Maar daarmee maak je het je eigen probleem...
pi_47603209
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef HarryP het volgende:
En uiteindelijk is het toch aan die vriendin de op straat staat om met een oplossing te komen
een aantal voorwaarden zijn idd op z'n plaats.
als ze nog geen werk heeft dient ze actief werk te zoeken en alles aan te nemen wat maar op haar pad komt.
verder moet ze idd met een urgentieverklaring ingeschreven staan bij de woningbouwcorporatie.
tot slot moet ze zich aanpassen en de huisregels volgen.
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef HarryP het volgende:
waarbij een hotel of het leger des heils best redelijke oplossingen zijn. Onderdak bij vrienden is voor haar natuurlijk wel prettiger maar niet voor die vrienden.
ik spreek jou wel als je zelf opeens op straat staat...
een 21 jarige die langdurig een hotel kan betalen
en tja, het Leger des Heils... dat is, als je ertoe bereid bent om haar geen andere keus te laten... afijn, dan heeft ze iig letterlijk een dak 's nachts, en in combi met een zwembadabonnement kan ze zich zelfs nog douchen ook...
(toekomstperspectief )
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar daarmee maak je het je eigen probleem...
idd, het hebben van geen vrienden is een stuk meer probleemloos...
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:56:48 #23
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_47603959
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:04 schreef Motionblur het volgende:
nou ze is 21 het probleem is ook dat ze thuis geslagen wordt door haar vader...haar moeder staat er naar mijn idee dan maar een beetje radeloos bij...iig ik ving net op dat ze bij die vrienden van dr ouders er was uitgezet omdat zij zonder het hun te laten weten thuis is geweest zonder dat haar vader er ook was...
...en je vraagt of de ouders gedwongen kunnen worden haar weer in huis te nemen....denk je dat het meisje dat zelf zo graag wilt ?
zo goed..?
pi_47608713
Handig toch dat er iemand bij je vriendin is, juist in deze tijd...of zeg ik nu iets raars? Kan me wel voorstellen dat je net samenwoont er ff samen van wilt genieten. Maar misschien zijn er ,juist in deze tijd van zwangerschap, wel voordelen aan. Ze kan er zijn bij je vriendin als jij niet thuis ben(geruststellende gedachte) en als de baby er is misschien meehelpen...

tot zo ver mijn aandeel! Succes iig
pi_47608853
ze is 21 en ze studeert ze is ook denk ik hard op zoek naar woonruimte ik ben echt de ergste niet en laat haar ook echt niet zomaar op straat achter...maar kom op ik heb ook een zwangere vriendin die ik wel een stuk belangrijker vind...wij zijn de enige vrienden bij wie ze aanklopt..nu zit ze hier op de bank bij ons en heeft ze het erover dat ze bijna een date heeft via internet..dan denk ik kom op zeg je hebt wel belangrijkere dingen te doen...ze is streng christelijk opgevoed en daardoor ook een tikkeltje wereldvreemd..ik ben zelf ook gelovig maar gelukkig niet zoo streng ermee opgevoed...
  zaterdag 24 maart 2007 @ 13:22:03 #26
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_47608920
Je kan toch gewoon duidelijke grenzen stellen? Die vrienden van haar ouders hebben dat ook gedaan, anders was ze er daar ook niet "uit gezet"!?

Ik vind dit soort "noodopvang" wel moeten kunnen voor 1-2 weken, of wat langer als het allemaal prima loopt. Zij is 21; dan moet ze in de tussentijd maar iets anders zoeken en bv. een baantje zoeken. En anders maar weer eens bij andere vrienden "logeren".
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_47609052
Zorg er in ieder geval voor dat je een Ultimatum steld, van hoelang die vriendin dan kan blijven.
Zo zal er iets meer druk komen te staan op haar en zal ze meer haar best doen om iets te vinden.

Krols
pi_47609182
dat doen we dan ook:D...maar heb jij wel eens een zwangere vrouw meegemaakt? die zijn al extra gevoelig ivm de hormonen ed. en dat bij andere vrienden logeren tja die heeft ze niet zo en die ze heeft hebben gewoon geen zin om haar onderdak te bieden behalve wij....

ik zei al dat ik dr echt niet buiten laat staan maar zoals ik hierboven al beschreef ze is er ook niet echt mee bezig
pi_47609296
anti kraak wonen
pi_47609538
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef celi het volgende:
anti kraak wonen
Ja maar bij anit kraak wonen moet je vaak geintroduceerd worden door iemand die al in dat cirkeltje zit.
Als ze iemand kennen dan zou dat een ideale tijdelijke oplossing zijn.

Krols
pi_47609549
zijn er nog mensen hiero die deze jongedame in kwestie kunnen introduceren?
pi_47609562
open een topic gezocht woonruimte voor.....
pi_47609979
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:32 schreef Logical het volgende:
idd, het hebben van geen vrienden is een stuk meer probleemloos...
Dat je een vriend bent wil niet zeggen dat je een jaar lang iemand kunt opnemen in je huishouden.
pi_47611813
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat je een vriend bent wil niet zeggen dat je een jaar lang iemand kunt opnemen in je huishouden.
Dat is het ene uiterste, maar om bij voorbaad al te zeggen 'wegwezen!' om het maar vooral niet je eigen probleem te maken, is ook zo wat. Met enige creativiteit zal het heus geen jaar gaan duren denk ik zo.
Bijvoorbeeld, aangezien TS en de dame in kwestie beide tot een christelijke gemeente behoren lijkt me het ook niet heel erg vreemd om die erbij te betrekken voor eventuele woonruimte. Bij iemand in gaan wonen die een kamer wil verhuren zou zo al een oplossing kunnen zijn. Gewoon een kwestie van een oproepje in het maandblad doen nietwaar?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:50:21 #35
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47612262
Zo even het verhaal doorlezen begrijp ik de verontwaardigde reacties naar TS niet zo goed.

Het meisje zou een risico factor zijn
Het meisje is bij vrienden van ouders ook al weg gebonjourd
Het meisje maakt zich drukker over internet dating, dan haar toekomst.

Ik denk dat het met die mishandeling wel meevalt, en dat ze het wel lekker makkelijk vind zo.
Geen verantwoording hoeven afleggen, geen verplichtingen, geen gezeik.

TS; ik zou met je vriendin gaan praten en haar toch vragen of zij haar vriendin niet op het juiste spoor kan zetten.
Dat spoor wat uit jouw huis is, bij voorkeur.
pi_47612775
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:50 schreef SHE het volgende:
Zo even het verhaal doorlezen begrijp ik de verontwaardigde reacties naar TS niet zo goed.

Het meisje zou een risico factor zijn
Het meisje is bij vrienden van ouders ook al weg gebonjourd
Het meisje maakt zich drukker over internet dating, dan haar toekomst.

Ik denk dat het met die mishandeling wel meevalt, en dat ze het wel lekker makkelijk vind zo.
Geen verantwoording hoeven afleggen, geen verplichtingen, geen gezeik.

TS; ik zou met je vriendin gaan praten en haar toch vragen of zij haar vriendin niet op het juiste spoor kan zetten.
Dat spoor wat uit jouw huis is, bij voorkeur.
Dit dus.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:18:24 #37
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_47612885
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:39:27 #38
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_47613498
Als die vriendin studeert heeft ze dus stufi. Die wordt meer als ze niet meer thuis woont, en ze kan een aanvullende lening bij de IB-groep aanvragen. Ook kan ze een weekendbaantje nemen en actief op zoek gaan naar een kamer. Tenzij die vriendin per sé in Amsterdam wil wonen, is een kamer zo gevonden.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:38:38 #39
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_47620508
laat d'r inloggen op IB-groep.nl en naast haar uitwonende studiefinanciering een maximale lening aanvragen.. .dan heeft ze 700 euro per maand. laat haar 20 uur per week werken naast haar studie..Print haar c.v. uit en ga met haar langs minimaal 8 uitzendburo's.

Bezoek vervolgens www.kamernet.nl en reageer op elke kamer met een huurprijs van max 350 per maand.

Deze mensen kun je het best helpen door ze actief te helpen en met ze mee te gaan.
keep up the good work!
pi_47625476
Ze mag wel tijdelijk bij mij komen, ik heb nog wel een plekje op mijn kamer, het is al goed als ze me uitbetaald in natura :D:D:D
Sue me.
pi_47634847
21 jaar? Die is volwassen en moet haar eigen boontjes doppen en jullie niet opzadelen met haar probleem. Ik zou haar max. 2 weken laten blijven. Desnoods klopt ze bij haar kerk aan voor hulp, ze is toch zo gelovig?
pi_47635209
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:49 schreef celi het volgende:
zijn er nog mensen hiero die deze jongedame in kwestie kunnen introduceren?
In Groningen kan ze in het ORKZ zelf langsgaan om zich in te schrijven daar.
  maandag 26 maart 2007 @ 16:13:36 #44
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_47676140
Daarom zijn er zoveel 'familie' drama's. Het woord 'familie' betekent helemaal niks meer.
zo goed..?
pi_47677788
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:34 schreef Motionblur het volgende:
ik zei al dat ik dr echt niet buiten laat staan maar zoals ik hierboven al beschreef ze is er ook niet echt mee bezig
...en daarom zit ze lekker rielext bij jullie sjips te eten en te wachten totdat jij haar situatie hebt opgelost en een huisje voor haar hebt gevonden.

4 opties:

1) (kost geld!). Regel een kamer voor haar, voor, zeg 300 euro, betaal de 1e 300 aan en dan wens je haar veel sterkte, succes, en als ze problemen heeft kan ze altijd bellen tussen 20:00 en 20:05.
2) Gewoon überbot zijn: Lieve schat, wij krijgen een kind en we willen geen logé. Wij zijn niet schuldig aan jouw situatie en wij kunnen die ook niet oplossen.
3) Kostgeld vragen opleggen. Da's wel minimaal eigenlijk, voor iemand die gewoon bij jullie komt wonen.
4) Wij gaan even een weekje op vakantie. Stille hint: Nee jij mag hier niet thuis blijven.

Vergeet alle hulpverlening maar. Die meid kan het alleen zelf oplossen, en jij maakt het veel te comfy voor haar.
Ok, ze heeft thuis problemen. Maar waarom kan ze niet bij andere vrienden logeren en wel bij jullie?
En in hoeverre heeft ze zelf aandeel in haar problemen (of is dit die ene redelijke tiener in heel Nederland)?
Jullie krijgen haar probleem op jullie bordje geschoven en zij gaat bij jullie op de bank GTST kijken tot er een oplossing uit de lucht komt vallen .
Neem maar van mij aan: Als er noodzaak is, kan er ineens een heleboel. Dan kan ze ineens bij vrienden, zelf een kamer vinden, of tóch met papa door één deur. Jullie hebben gewoon die noodzaak uit de wereld geholpen door haar onderdak te geven.
Zij heeft momenteel geen enkel belang om haar problemen aan te pakken.
pi_47687577
Ik zou voor optie 2 kiezen, maar dan wel erbij zeggen dat ze een week kan blijven en daarna weg moet. Want inderdaad, de noodzaak is weg en het zelfmedelijden heel groot.
pi_47746091
Ok het is opgelost

we hebben haar een ultimatum gesteld voor 1 april niet een kamer of een andere oplossing? dan brengen we haar terug naar dr ouders

ik had die vader gebelt en uitgelegt dat dit gewoon echt niet kan ivm mijn zwangere vriendin etc...ik kreeg er zelf ook schoon genoeg van dat ik me niet meer thuisvoelde in mn eigen huis....als ik naakt door het huis wil lopen kon dat niet eens ...iig het blijkt ook dat het een vreselijk driftig meisje is en vooral heel veel moeite heeft zich aan te passen(wast niet dr troep af, laat stekkers in stopcontacten zitten(laders, adapters van dr laptop))

ze heeft een afspraak met Humanitas gemaakt om zelfstandig te leren wonen want met hoe ze op het moment is komt ze niet ver op dr zelf en die problemen met dr vader ja heel makkelijk---dat is niet mijn probleem ik heb wel andere dingen om me druk over te maken. het ging trouwens wel de goede kant op, ze gaan eindelijk eens goed met elkaar praten enzo...

bedankt voor de hulp
pi_47746538
Goed opgelost zo.
pi_47752057
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Motionblur het volgende:
...iig het blijkt ook dat het een vreselijk driftig meisje is en vooral heel veel moeite heeft zich aan te passen(wast niet dr troep af, laat stekkers in stopcontacten zitten(laders, adapters van dr laptop))
Bingo.
Ik vroeg me al af of het alleen die vader was die zo'n verschrikkelijke onredelijke bullebak was. Natuurlijk niet...
Zo'n schatje dat het nooit heeft gedaan, en iedereen heeft het altijd op haar voorzien.

Goed opgelost!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')